Leuk! Gefeliciteerd!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bliksemflits schreef:_Anneruth schreef:Haha! Ja Kaitlyn, dat heb ik ook haha.
Mijn paard vind de filmster altijd wel interessant, kijkt ie mee als ze een rondje doet. Zo schattig.
Ja mijn merrie doet dit inderdaad ook op elk filmpje
linda2008 schreef:Sanne, daar zou ik dan wel even achteraan gaan. Er was iemand in dit topic (weet even niet meer wie) die een lage score had zonder protocol en toen bleken die punten niet van haar (wat in dat geval een gelukje was)...
Naomi. Gefeliciteerd! Ook al zo’n mooie score
xSannee schreef:Ik heb er nog wel achteraan geappt maar daar heb ik nog geen reactie op. Anders mail ik later ook nog wel even.
Wil ongeacht de punten natuurlijk graag m'n protocol zien haha
Marjolein schreef:Dat was ik, van 164 zonder protocol naar 184 met. Ik heb geappt na een dag en toen bleek mijn filmpje kwijt en volgens hun nooit ontvangen. Opnieuw ingestuurd en na een paar dagen wel een uitslag met protocol.dus gewoon achteraan gaan maar wel de tijd geven om te kunnen reageren.
linda2008 schreef:Caritas, hoe geweldig en creatief ik het ook vind klinken, persoonlijk zou het mij verbazen als het filmpje goedgekeurd zou worden. Je voldoet immers niet aan de regels toch? (o.a. om de combinatie in het middelste raster te houden)![]()
Snorlex, haha glimlachen vind ik ook moeilijk. Met het voorstelrondje al omdat ik al kapot ben van het losrijden en dan moet je zo mega ongemakkelijk in die camera lachen... en na de proef helemaal....beetje boer-met-kiespijn-idee in mijn geval
![]()
naam, ik heb ook het idee dat juryleden er nu meer tijd voor uittrekken of kunnen maken om commentaar te schrijven. Echt super leuk en leerzaam
WenK schreef:Caritas, creatief gedaan! Jouw camera zoomt ook niet automatisch in dan denk ik? Bleef jijzelf wel scherp in beeld steeds?
Caritas schreef:WenK schreef:Caritas, creatief gedaan! Jouw camera zoomt ook niet automatisch in dan denk ik? Bleef jijzelf wel scherp in beeld steeds?
Ik film met telefoon en die zoomt niet automatisch in. Een gewone camera, volgens mij, ook niet. Misschien had jouw combinatie zo'n volgrobotcamerasysteem gebruikt, zoals Pivo of Pixio? Enige minpunt was dus dat ik dat koppelstukje van het statief niet bij me had en dus m'n telefoon op een hindernisstaander heb moeten knopen en m'n telefoon voor foto blijkbaar een andere aspect ratio aanhoudt dan voor video, omdat op de foto m'n reeks van pionnen ter hoekmarkering wél zichtbaar is en op video net niet.
Imaginaerum schreef:https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... ember.html
Voor wie het relevant is: "Het forum heeft een advies aangaande het doorgaan met de online dressuurproeven t/m klasse L2 uitgebracht naar het KNHS-bestuur. Het KNHS-bestuur heeft het voorstel overgenomen en aangegeven dat dit ingaat zodra Meetmomenten en/of wedstrijdsport weer mogelijk zijn."