Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tessie98xx

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:23

Hé! De eerste punten druppelen binnen :)
Leuk! Gefeliciteerd!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:25

Ik meteen checken, op dat moment besefte ik mij dat ik gisteravond de proef pas had ingestuurd en er echt nog geen uitslag mogelijk is. :')

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:34

linda, ik had tussen de 180-190 verwacht dus ik was ook nogal verbaasd :+ Maar heel leuk, zo komt het L steeds dichterbij :)

hahaha Kaitlyn ik ben er ook schuldig aan hoor :o maandagavond ingestuurd en dinsdag toch stiekem al kijken of het er misschien op staat haha!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:39

Ik had tijdens het begin van het online wedstrijdrijden, via Whatsapp op 16 april, gevraagd aan de KNHS of het zo mocht en toen zeiden ze ja, dat mag. Alleen wel er rekening mee houden dat de hoeken bij C er goed opstaan.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:40

bliksemflits schreef:
_Anneruth schreef:
Haha! Ja Kaitlyn, dat heb ik ook haha.
Mijn paard vind de filmster altijd wel interessant, kijkt ie mee als ze een rondje doet. Zo schattig.

Ja mijn merrie doet dit inderdaad ook op elk filmpje :')

Haha mijn pony ook! Als ze bit filmt denkt ze ook dat ze wat lekker krijgt dus het bit komt HEEL dichtbij _O-

Gefeliciteerd weer met de mooie punten!

Ik heb m'n protocol nog niet helaas, ze maken het wel spannend _O-
Had de KNHS geappt maar toen kreeg ik reactie met waar ik het protocol kon vinden, dat weet ik wel maar daar staat ie niet :+

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:40

Gefeliciteerd Lis en Quest, prachtige punten! :))

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:42

Ik heb ook door jullie met gekeken hahaha
194,5 punt *\o/* *\o/*

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:43

Sanne, daar zou ik dan wel even achteraan gaan. Er was iemand in dit topic (weet even niet meer wie :o ) die een lage score had zonder protocol en toen bleken die punten niet van haar (wat in dat geval een gelukje was)...

Naomi. Gefeliciteerd! Ook al zo’n mooie score :)

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:43

Gefeliciteerd Naomi! Hele mooie punten :D

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:44

Ook gefeliciteerd!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:48

linda2008 schreef:
Sanne, daar zou ik dan wel even achteraan gaan. Er was iemand in dit topic (weet even niet meer wie :o ) die een lage score had zonder protocol en toen bleken die punten niet van haar (wat in dat geval een gelukje was)...

Naomi. Gefeliciteerd! Ook al zo’n mooie score :)

Hmm oh _O-

Ik heb er nog wel achteraan geappt maar daar heb ik nog geen reactie op. Anders mail ik later ook nog wel even.
Wil ongeacht de punten natuurlijk graag m'n protocol zien haha

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:49

Gefeliciteerd naomi en quest!

Hier wel grappig, vriendin van me heeft nu al de 2e week oprij dezelfde jury als ik gehad :))

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:57

Ik heb heel mooi commentaar, alleen kan hem niet voluit lezen op m’n telefoon helaas. Zelfs een 8 voor houding en zit

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 14:17

xSannee schreef:
Ik heb er nog wel achteraan geappt maar daar heb ik nog geen reactie op. Anders mail ik later ook nog wel even.
Wil ongeacht de punten natuurlijk graag m'n protocol zien haha

Dat was ik, van 164 zonder protocol naar 184 met. Ik heb geappt na een dag en toen bleek mijn filmpje kwijt en volgens hun nooit ontvangen. Opnieuw ingestuurd en na een paar dagen wel een uitslag met protocol.dus gewoon achteraan gaan maar wel de tijd geven om te kunnen reageren.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 14:26

Marjolein schreef:
Dat was ik, van 164 zonder protocol naar 184 met. Ik heb geappt na een dag en toen bleek mijn filmpje kwijt en volgens hun nooit ontvangen. Opnieuw ingestuurd en na een paar dagen wel een uitslag met protocol.dus gewoon achteraan gaan maar wel de tijd geven om te kunnen reageren.

Ah dat heeft voor jou goed uitgepakt, niet leuk om 164 terug te krijgen in eerste instantie :(:)

Ik wacht zeker nog even af hoor! Ze hadden dus al wel geantwoord, maar dat was een standaard uitleg over waar je je protocol kon vinden.

Dus ik wacht nog even en anders mail ik ze morgen gewoon even!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 14:37

Gefeliciteerd met de mooie punten iedereen!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 14:39

Caritas, creatief gedaan! Jouw camera zoomt ook niet automatisch in dan denk ik? Bleef jijzelf wel scherp in beeld steeds? Ik had toevallig gisteren iemand die op een dergelijke manier filmde, maar dat apparaat zoomde steeds in en werd dan onscherp, ook liep de combinatie regelmatig uit beeld en had ze niet op het bit en de sporen ingezoomd. Van die manier van filmen ben ik dus niet enthousiast.

De diverse lokaties zijn idd erg leuk, ook als het een keer een buitenlandse lokatie is. Je ziet elke keer wat nieuws!

linda2008 schreef:
Caritas, hoe geweldig en creatief ik het ook vind klinken, persoonlijk zou het mij verbazen als het filmpje goedgekeurd zou worden. Je voldoet immers niet aan de regels toch? (o.a. om de combinatie in het middelste raster te houden) :?

Snorlex, haha glimlachen vind ik ook moeilijk. Met het voorstelrondje al omdat ik al kapot ben van het losrijden en dan moet je zo mega ongemakkelijk in die camera lachen... en na de proef helemaal.... := beetje boer-met-kiespijn-idee in mijn geval :o

naam, ik heb ook het idee dat juryleden er nu meer tijd voor uittrekken of kunnen maken om commentaar te schrijven. Echt super leuk en leerzaam :)

Glimlachen hoeft echt niet als je je daar niet prettig bij voelt.

Doordat het commentaar getypt is past het beter in het veld, ook kan ik sneller typen dan de meesten schrijven. Dat maakt het makkelijker om wat duidelijker commentaar te schrijven.

_Gerdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 14:49

Hier ook punten binnen van de 26ste
193 punten met veel feedback en onderstreept. Heel fijn!
Ben erg benieuwd naar het nieuwe platform ook.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 15:07

WenK schreef:
Caritas, creatief gedaan! Jouw camera zoomt ook niet automatisch in dan denk ik? Bleef jijzelf wel scherp in beeld steeds?

Ik film met telefoon en die zoomt niet automatisch in. Een gewone camera, volgens mij, ook niet. Misschien had jouw combinatie zo'n volgrobotcamerasysteem gebruikt, zoals Pivo of Pixio? Enige minpunt was dus dat ik dat koppelstukje van het statief niet bij me had en dus m'n telefoon op een hindernisstaander heb moeten knopen en m'n telefoon voor foto blijkbaar een andere aspect ratio aanhoudt dan voor video, omdat op de foto m'n reeks van pionnen ter hoekmarkering wél zichtbaar is en op video net niet.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 15:13

Ja, dat ding volgde haar automatisch idd. Ik vond het niet fijn jureren.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 15:23

Caritas schreef:
WenK schreef:
Caritas, creatief gedaan! Jouw camera zoomt ook niet automatisch in dan denk ik? Bleef jijzelf wel scherp in beeld steeds?

Ik film met telefoon en die zoomt niet automatisch in. Een gewone camera, volgens mij, ook niet. Misschien had jouw combinatie zo'n volgrobotcamerasysteem gebruikt, zoals Pivo of Pixio? Enige minpunt was dus dat ik dat koppelstukje van het statief niet bij me had en dus m'n telefoon op een hindernisstaander heb moeten knopen en m'n telefoon voor foto blijkbaar een andere aspect ratio aanhoudt dan voor video, omdat op de foto m'n reeks van pionnen ter hoekmarkering wél zichtbaar is en op video net niet.

ja doet mijn telefoon ook. Veel telefoons tegenwoordig volgens mij? Eerste paar keren filmen dan ging ik op een bepaalde afstand klaar staan voor het voorstellen + rondje op zo'n manier dat diegene mooi in beeld was. Klik je filmen aan *ploep* half paard in beeld :')

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 15:36

https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... ember.html
Voor wie het relevant is: "Het forum heeft een advies aangaande het doorgaan met de online dressuurproeven t/m klasse L2 uitgebracht naar het KNHS-bestuur. Het KNHS-bestuur heeft het voorstel overgenomen en aangegeven dat dit ingaat zodra Meetmomenten en/of wedstrijdsport weer mogelijk zijn."

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 15:56

Gefeliciteerd iedereen met de mooie punten! Ik refresh vrolijk verder :+

Linda2008, 190+ lukt ons ook nog niet in de M2 hoor :(:) :')

Imaginaerum schreef:
https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... ember.html
Voor wie het relevant is: "Het forum heeft een advies aangaande het doorgaan met de online dressuurproeven t/m klasse L2 uitgebracht naar het KNHS-bestuur. Het KNHS-bestuur heeft het voorstel overgenomen en aangegeven dat dit ingaat zodra Meetmomenten en/of wedstrijdsport weer mogelijk zijn."

Bedankt voor het delen! En ik vind het wel een prima beslissing :j

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 16:15

Toch jammer dat het na het L2 ophoudt. Snap niet waarom het voor het M1 en M2 dan niet meer mag. Ook een 20x40 ring...

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 16:21

Punten van mn proef van dinsdag terug...
180 rond, was mn beste proef tot nu toe, soms snap ik echt niks van die jury sport.
Had laatst 186 met een veel mindere proef.

Maar evengoed een punt, dus nu B+4 *\o/*