Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoviBan schreef:Dancer_joey schreef:hoi
ik wou eerst ook mee doen maar nu lees ik net op de site dat dat niet mag met mijn hoofdstel.
(Rood biothane hoofdstel)
Is het niet door deze regel dat je veel minder deelname hebt ik snap best dat je niet met een stal halster met een halstertouw aan mag komen, maar dit is verder een goed hoofdstel alleen om de kleur mag het dus niet.
Nee, dat is niet de oorzaak. Deze regel van kleur en type hoofdstel is namelijk vrij recent ingezet. De redenen voor deze regel staan ook op de website aangegeven.
fleurbartels schreef:en waarom mag je dan niet meedoen met een hackemore (onder bepaalde voorwaarden)?
JoviBan schreef:Dancer_joey schreef:hoi
ik wou eerst ook mee doen maar nu lees ik net op de site dat dat niet mag met mijn hoofdstel.
(Rood biothane hoofdstel)
Is het niet door deze regel dat je veel minder deelname hebt ik snap best dat je niet met een stal halster met een halstertouw aan mag komen, maar dit is verder een goed hoofdstel alleen om de kleur mag het dus niet.
Nee, dat is niet de oorzaak. Deze regel van kleur en type hoofdstel is namelijk vrij recent ingezet. De redenen voor deze regel staan ook op de website aangegeven.
Dancer_joey schreef:hoe bedoel je niet de oorzaak?
Dancer_joey schreef:Is het niet door deze regel dat je veel minder deelname hebt
JoviBan schreef:Nee, dat is niet de oorzaak
Wodile schreef:Liedje schreef:Ik ben ook wel voorHetzelfde schuitje een beetje als Relien
Hier t zelfde
T@nj@ schreef:Ah, wat versta je onder een "klassiek" bitloos hoofdstel? Een dr.Cook model of wat anders?
Hmmm gaan we nu eigenlijk off topic of niet? we hebben het niet over de bitloze wedstrijd maar wel over bitloos![]()
Even een zinnetje tussendoor om ontopic te komen, doe jij mee met de wedstrijd?