Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AtillaFlash schreef:Op het dashboard staat na toekenning aan jury bij je laatste events de week waarin je hebt ingeleverd, dat event aanklikken en dan zie je staan. Klasse, proef en daarachter de naam van de jury. Als je die balk aanklikt kom je in scherm waar na beoordeling de resultaten en protocol staan.
Jackyy schreef:AtillaFlash schreef:Op het dashboard staat na toekenning aan jury bij je laatste events de week waarin je hebt ingeleverd, dat event aanklikken en dan zie je staan. Klasse, proef en daarachter de naam van de jury. Als je die balk aanklikt kom je in scherm waar na beoordeling de resultaten en protocol staan.
Krijg nou wat haha, inderdaad mijn proef van de 31ste is ook aan een jury gekoppeld.
MyWishMax schreef:Ik vind dat alsnog niet netjes. Dan zou je de knhs moeten benaderen.
En als iedereen zich even realiseert dat het feestdagen geweest zijn en de juryleden gewoon willekeurig proefjes krijgen. Wie weet heb je een jury die oud en nieuw en het weekend geen tijd had. Nog steeds binnen termijn van knhs want dat gaat over werkdagen.
Sabine_95 schreef:Ik ben aan het overwegen om toch maar online te gaan starten, wilde mijn 4 jarige dit indoor seizoen graag gaan starten.
Maar het hoe en wat online is mij nog niet helemaal duidelijk, kunnen jullie mij verder helpen?
Onze binnenbak is wel 20 x 40, maar je kunt bij ons niet achter de C staan. Hoe kan ik dit oplossen mag er vanuit de hoek gefilmd worden?
Ik las ook ergens om de bak dan 2 meter kleiner te maken zodat de filmer bij C kan gaan staan?
Maar hoe ga je dan om met de bakletters, die zitten bij ons vast en kan ik niet allemaal net een stukje opschuiven.
Sabine_95 schreef:Ik ben aan het overwegen om toch maar online te gaan starten, wilde mijn 4 jarige dit indoor seizoen graag gaan starten.
Maar het hoe en wat online is mij nog niet helemaal duidelijk, kunnen jullie mij verder helpen?
Onze binnenbak is wel 20 x 40, maar je kunt bij ons niet achter de C staan. Hoe kan ik dit oplossen mag er vanuit de hoek gefilmd worden?
Ik las ook ergens om de bak dan 2 meter kleiner te maken zodat de filmer bij C kan gaan staan?
Maar hoe ga je dan om met de bakletters, die zitten bij ons vast en kan ik niet allemaal net een stukje opschuiven.
NadjaNadja schreef:Sabine_95 schreef:Ik ben aan het overwegen om toch maar online te gaan starten, wilde mijn 4 jarige dit indoor seizoen graag gaan starten.
Wij kunnen ook niet achter C staan en je moet wel echt vanaf C filmen. Maken de bak een halve meter tot een meter korter met balken. De letters zitten ook vast bij ons, dus daar doen we het dan maar mee. Soms een iets kleinere bocht draaien dus, maar dat lukt prima