Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LienC schreef:Nog een idee trouwens, ik heb een Samsung A80 en deze optie:
Je filmt dan een soort van 'uitgezoomd'
[ [url=m/MK61kg.jpg]Afbeelding[/url] ]
eva92 schreef:vandaag ook gefilmd... vergeten de peeskappen eraf te halen![]()
ik kan momenteel alleen in de binnenbak filmen en blijf met die bakrand in de weg zitten. met halthouden bij c zie je mijn paard gewoon bijna niet....
martinev schreef:Ik begrijp het aan de ene kant ook wel, al hoor ik nu van alle kanten dat jury's iets wat ze niet goed kunnen zien, en dat gebeurt op binnenwedstrijden veel vaker, in het voordeel van de ruiter beoordelen, over het algemeen met een 6. Ik vind het vooral lastig omdat het letterlijk in de voorschriften van de KNHS staat dat het zo mag, dan moeten ze neerzetten dat het niet mag op deze manier. Nu heb ik het idee dat ik afgestraft wordt op iets waarbij ik wel gewoon de regels volg!
We gaan inderdaad iets naast de C filmen in het vervolg, dan hebben we nog niet veel speelruimte, ander zit de paal voor de hoek, maar wel iets meer.
_Lente schreef:eva92 schreef:vandaag ook gefilmd... vergeten de peeskappen eraf te halen![]()
ik kan momenteel alleen in de binnenbak filmen en blijf met die bakrand in de weg zitten. met halthouden bij c zie je mijn paard gewoon bijna niet....
Knhs heeft toch zelf een keer aangegeven dat je de bak dan 2 meter korter moet maken, zodat je de combinatie bij c goed/beter in beeld krijgt. En de nieuwe hoeken dan wel goed markeren, zodat rijden door de hoeken wel te beoordelen is. Dan is er toch geen probleem meer?
joyvalentijn schreef:_Lente schreef:[quote="eva92"
vandaag ook gefilmd... vergeten de peeskappen eraf te halen![]()
Knhs heeft toch zelf een keer aangegeven dat je de bak dan 2 meter korter moet maken, zodat je de combinatie bij c goed/beter in beeld krijgt. En de nieuwe hoeken dan wel goed markeren, zodat rijden door de hoeken wel te beoordelen is. Dan is er toch geen probleem meer?
DreamGuide schreef:martinev schreef:Ik begrijp het aan de ene kant ook wel, al hoor ik nu van alle kanten dat jury's iets wat ze niet goed kunnen zien, en dat gebeurt op binnenwedstrijden veel vaker, in het voordeel van de ruiter beoordelen, over het algemeen met een 6. Ik vind het vooral lastig omdat het letterlijk in de voorschriften van de KNHS staat dat het zo mag, dan moeten ze neerzetten dat het niet mag op deze manier. Nu heb ik het idee dat ik afgestraft wordt op iets waarbij ik wel gewoon de regels volg!
We gaan inderdaad iets naast de C filmen in het vervolg, dan hebben we nog niet veel speelruimte, ander zit de paal voor de hoek, maar wel iets meer.
Je kunt ook met A4tjes de letters van je bak omdraaien, dan kun je vanaf de andere kant filmen.
Of gewoon de paal omhakken.
DreamGuide schreef:martinev schreef:Nope, zoals ik al schreef staat er aan de andere kant net zo’n paal! En heb toch liever in de winter ‘s avonds wel gewoon licht
Cursusje paaldansen voor je filmer dan maar?
martinev schreef:@mavantos, goeie, dat valt te proberen.
En camera voor de paal houden vind ik ook nog een goede!
Even voor het beeld, zo zag het er nu uit, paar stukjes van de proef maar halthouden en achterwaarts staan erop. Snap heel goed dat het moeilijk te beoordelen is zo hoor, maar dat is het op sommige wedstrijden ook met vreemd gepositioneerde juryhokjes!
[ Video ]