lara1510 schreef:Wat een mooi beestje! Heel veel plezier met je wedstrijd, dat komt vast wel goed.
Dank je! Klik ernaast is er maar zowel hij en ik moeten erg aan elkaar wennen als ik hem rij. Ik word wel steeds zekerder.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lindamusters schreef:Ik kan t allemaal niet bijhoudenik zie debuten, in t L en de B met mooie punten!
Ook las ik van de Rihno uitbraak, wat vervelend zeg..
Ghostattack veel plezier in amerika!
Op de vraag wanneer overgaan, ik wil graag minimaal 1 keer overal voldoende hebben, maar verder in overleg met mijn instructrice.
PeerAppel, we hebben binnen onze kring selecties. Er zijn 6 selectie wedstrijden waar je er 4 van moet rijden en de laatste telt het zwaarst! Ziet er goed uit!
Welkom voor alle nieuwe mensen! Wat leuk dat jullie ook mee komen kletsen
Wij zijn hard aan het trainen voor de selecties! Het gaat echt súper thuis. Ik merk dat ik zelf ook netter zit als hij eenmaal gaat lopen. Samen met mijn instructrice begonnen met het aanspreken van zijn achterbenen om zo aan schouderbinnenwaarts te beginnen, wat is t toch een lekker leergierig beestHij weet het echt wel!
Binnenkort gaat een vriendinnetje van mij een aantal weken op stage en dan ga ik haar paard rijden terwijl zij weg is. Daar heb ik ontzettend veel zin in omdat het paard al M / Z opgeleid is en ik er dus van kan leren. Vind het soms wel moeilijk om mijn paard alles te leren omdat ik het zelf ook nog nooit fatsoenlijk heb geleerd. Als ik dan straks het juiste gevoel bij schouderbinnenwaarts, wijken, appuyeren en travers heb is het natuurlijk ook makkelijker aanleren!
liiza schreef:Mooie pony, XRuby_SymmyX!
Ziet er goed uit je rijfoto's PeerAppel. Heb je nog een nieuwe oefenwedstrijd in de planning of niet meer?
Fleury, ik weet ook niet of ik er goed aan doe om al te starten. Ik ga het gewoon proberen, de eerste keren zullen vol van spanning zitten omdat het voor mij en Fariq nieuw is. We zien het wel.
Annetje, mijn juf zegt nu dat ik steeds een soort mini slangenvolte moet rijden over de AC lijn, daar wordt Fariq altijd heel fijn en buigzaam van.
Saar88, balen dat je gevallen bent. Ik hoop dat je 'goed' gevallen bent en er niets aan over hebt gehouden.
Immanuela29, balen dat je nu niet op wedstrijd kan, al snap ik wel dat de stal geen risico's wil nemen. Het is natuurlijk wel heel *** als je er zoveel voor hebt geregeld.
Ik heb me net ingeschreven voor ons debuut, 13 mei gaat het gebeuren. We gaan twee proeven rijden
PeerAppel schreef:Ruby, leuke pony! Welkom
Lindamusters, wat leuk dat je het paard van een vriendin mag rijden terwijl zij op stage is! Hopelijk leer je er wat van
Liiza, jammer dat Fariq erg gespannen werd. Het is ook nogal wat natuurlijk, zo'n wedstrijd.
Fleury, wat een mooie punten! Goed bezigFilmpjes vind ik ook altijd erg interessant!
Dominque, wat een leuk dier heb je! Is het een Tinker?
Avalon, succes dinsdag!
Cindyheyyou, welkom! Zijn het dan officiële wedstrijden?
Ruby, mooie foto's! Ziet er netjes uit!
Fleury, nou dat doel heb je dik behaald! Slim om even een L1 proef te proberen dmv flexibel starten. Gaaf die prijs! Veel plezier morgen
Weet niet meer wie het vroeg, maar nee. We hebben momenteel nog geen wedstrijd gepland staan. Over 6 weken is er wel iets waar ik op zich wel aan mee zou willen doen, maar weet nog niet of ze BB uit gaan schrijven en durf B nog niet zo goed ivm de galop.Heerlijk nog even verder twijfelen dus.