@Margot: Oee dat wordt dan wel lastig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pien1989 schreef:Buuuuj het zit echt mee....
de wedstrijd voor zondag is afgelast vanwege de sneeuw. De buitenbak krijgen ze niet meer goed voor het losrijden.
Ik baal, ik snap het maar ik baal.... vorige week zaterdag zou m'n echte eerste officiële wedstrijd zijn maar dat was niet verantwoord om de weg op te gaan dus zou ik nu zondag gaan in de hoop dat het wel kon maar helaas. Nu wordt het pas in februari want ik ben afhankelijk van m'n vriend en we gaan volgende week klussen in on nieuwe huis en verhuizen.
Sorry moest het ff kwijt! Nouja dan maar door trainen thuis. Morgen naar de manege want mevrouw heb ik woensdag gereden bij les maar thuis is de bak te slecht met dit weer en ze moet echt haar energie kwijt
Nessie schreef:Het liefst verhuis ik naar een warm landIk ben volgende week een weekje op vakantie naar de Canarische Eilanden, even de winter ontvluchten. Hoop op geen ijzel, moet morgenvroeg (zonder trailer hoor) op pad met de auto.
mcjv schreef:Vanaf hier weer goed nieuws, vanaf volgende week mogen wij weer opbouwen![]()
Eindelijk weer trainen voor ons doel, onze eerste wedstrijd!!
PrimaDonna_ schreef:Vind het eruit halen altijd wel meevallen. Knot optillen draad doorknippen en alles eruit halen. Is sneller gedaan dan de knotten maken![]()
@Charlotte; Ooo zie nu pas dat er indd Anky op staat![]()
Hahaha ik kom er helemaal chique uit te zien dus moet Don ook chique zijn
PrimaDonna_ schreef:@Pien: Fijn dat je lekker in de binnenbak hebt kunnen rijden! Was de weg wel gewoon goed te doen? Hier is echt niks van sneeuw ofzo. Wel paar keer een flinke hagelbui gehad.
@Roosjenat: Is dat bruine hoofdstel toevallig van ProfiRider?
PrimaDonna_ schreef:xWouter schreef:Zo, ik heb eindelijk tijd weer iets te laten horen hier. Ik heb het zo enorm druk gehad, met school, de paarden en dan nog een nare privé situatie. Maargoed. Ik ga weer tijd maken hier weer mee te praten.
Ciska heb ik helaas al een tijdje niet op kunnen rijden, dr zadel ligt niet meer goed maar heb simpelweg de tijd niet gehad om een afspraak te maken met de zadelmaker. Maar daar gaan we nu over 2 weken naartoe. En Valentina heeft helaas een scheurtje in haar check ligament, dus die is ook eventjes van de baan.
Sterkte met de privé situatie! Nooit fijn..Wat voor opleiding doe je?
Fijn dat de zadelmaker over 2 weken komt, hopelijk kan je dan weer lekker gaan rijden!Moest even zoeken wat de check ligament was, maar gevonden! Sterkte met Valentina!
mcjv schreef:Vanaf hier weer goed nieuws, vanaf volgende week mogen wij weer opbouwen![]()
Eindelijk weer trainen voor ons doel, onze eerste wedstrijd!!
Silkwood schreef:Jeetje jullie gaan echt hard! Heel veel succes iedereen die op wedstrijd gaat en de anderen met trainen!
Ik hou me in dit topic een beetje stil de komende tijd, want ik ga nog lang geen wedstrijden rijden, misschien dit hele jaar niet. Het gaat niet heel erg goed met de paardjes..Natuurlijk blijf ik alles nog lekker meelezen! Ik vind het zo leuk om jullie ervaringen te lezen!
Pien1989 schreef:Buuuuj het zit echt mee....
de wedstrijd voor zondag is afgelast vanwege de sneeuw. De buitenbak krijgen ze niet meer goed voor het losrijden.
Ik baal, ik snap het maar ik baal.... vorige week zaterdag zou m'n echte eerste officiële wedstrijd zijn maar dat was niet verantwoord om de weg op te gaan dus zou ik nu zondag gaan in de hoop dat het wel kon maar helaas. Nu wordt het pas in februari want ik ben afhankelijk van m'n vriend en we gaan volgende week klussen in on nieuwe huis en verhuizen.
Sorry moest het ff kwijt! Nouja dan maar door trainen thuis. Morgen naar de manege want mevrouw heb ik woensdag gereden bij les maar thuis is de bak te slecht met dit weer en ze moet echt haar energie kwijt
Nessie schreef:Het liefst verhuis ik naar een warm landIk ben volgende week een weekje op vakantie naar de Canarische Eilanden, even de winter ontvluchten. Hoop op geen ijzel, moet morgenvroeg (zonder trailer hoor) op pad met de auto.
PrimaDonna_ schreef:Ik ben een beetje opzoek naar tips om meer te ontspannen tijdens het rijden. Vond deze link van Bit en staan best goede tips in;
http://www.bitmagazine.nl/artikelen/ins ... dat/30863/
Denk deel hem even
PrimaDonna_ schreef:Mijn les ging super fijn! Don liep echt weer zoals 2 weken terug. Proefjes geoefend, eigenaresse had gefilmd maar het filmpje is te groot dus ze is even aan het uitvogelen hoe ze hem me kan sturen.
2de proefje was Don wel al best moe dus moest ik der flink doorrijden.
Ook besproken dat ik voor mijn wedstrijd niet al te lang ga inrijden omdat ik anders geen paard meer over heb...
PrimaDonna_ schreef:Mijn les ging super fijn! Don liep echt weer zoals 2 weken terug. Proefjes geoefend, eigenaresse had gefilmd maar het filmpje is te groot dus ze is even aan het uitvogelen hoe ze hem me kan sturen.
Ook besproken dat ik voor mijn wedstrijd niet al te lang ga inrijden omdat ik anders geen paard meer over heb...
Charlotte446 schreef:PrimaDonna_ schreef:Mijn les ging super fijn! Don liep echt weer zoals 2 weken terug. Proefjes geoefend, eigenaresse had gefilmd maar het filmpje is te groot dus ze is even aan het uitvogelen hoe ze hem me kan sturen.
Mooi dat je les goed ging! Ben benieuwd naar het filmpje
Ik hoop dat de wedstrijd niet uit gaat lopen, Pride is ook op een gegeven moment niet meer vooruit te branden als ik te lang rij.
Geen paardennieuws van mij vandaag maar huisnieuws. Na twee jaar (1 jaar klussen) ziet de tuin er nu zo uit![]()
[ [url=m/IBUEqz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo zag het eruit
[ [url=m/qolPlH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er misschien niet spectaculair uit maar Pff we hebben er zoveel rotzooi uitgehaald... Een aantal half ingestorte schuurtjes, verschrikkelijk veel puin, ook heel veel puin opgegraven, nog een grote kas die ooit is afgebroken en onder de grond begraven, met al het glas.
We hebben een dijkwoning en hebben er de afgelopen tijd 80 kuub zand, 55 kuub grond en 60 kuub tempex (piepschuimblokken) in gereden.
venivedivici schreef:Fijn dat het rijden goed ging Evelien!
[ [url=m/pXu30A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OOCCEz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is me nieuwe dressuurzadel!
Hij is zoo mooi en zacht, hoop binnenkort uit te proberen als ik erop zit.
Heb waarschijnlijk me enkel banden gescheurd