Angel en ik hadden vandaag onze rentree.. Pas 2 maanden aan de gang na 9 maanden rust en ruim een jaar niet gestart. 's Ochtends lichte stress, dr manen wilde op geen manier vast dus uiteindelijk maar los gelaten. Ze liep echt super fijn, had wel te lang los gereden dus de proef ging niet fantastisch. Zelf ook wat slordig rondgestuurd, maar al met al echt super tevreden. Had 183 punten en een 4e plaats van de 9 dus dat klopte wel met wat ik dacht.
Zie hier de ravage na een keer schudden Los leek me dan toch iets beter.
Zou vandaag op wedstrijd gaan, liep even anders...
Stalgenootje ging ook naar dezelfde wedstrijd. Die waren net weg, wordt ik gebeld door een vriendin die met hun mee was, dat wij NU moesten komen, want zij stonden met gebroken trekhaak en losse trailer in de berm voor de snelweg Wij als een speer daarheen, wat bleek.. De hele trekhaak eraf gebroken, in de bocht naar de snelweg de trailer met paard erin uit de bocht gevlogen, over 2 stoepranden, 2 snelwegbanen over en tegen de railing tot stilstand gekomen... gadverdamme... Paard is er heel goed vanaf gekomen, behalve een wond op de borst heeft hij niks, eigenaresse uiteraard in alle staten... Takelwagen de trailer achteruit uit de railing getrokken en terug naar stal gebracht... Jullie kunnen je dan misschien voorstellen dat ik even niet zo'n zin had om nog met de trailer weg te gaan, wat een ontzettend naar gezicht, en je kan niks doen...
Heel raar dat een trekhaak zomaar knapt. Denk dat er al iets niet in orde was Nare ongelukken.. hopem dat paard en eigenaar niet teveel trauma hebben om het zo maar te zeggen!
Nies_
Geplaatst: 13-07-14 17:20
Jeetje, dat is iets wat je niet mee wil maken inderdaad
Anoniem
Geplaatst: 13-07-14 17:21
eigenaresse wel ben ik bang, paard bleef heel koel en zal er waarschijnlijk niet veel aan over houden...
ja... ze gaan, als het bedrijf niet meewerkt, en een rechtszaak van maken... levensgevaarlijk dit, nu is het goed afgelopen, maar had heel anders kunnen zijn
geen idee, maar het was zo'n trekhaak die je eraf kan halen. Maar zo'n ding moet op een bepaalde manier vst dus dat doet het bedrijf die die auto verhuurt altijd zelf, maar nu dus iets fout gedaan ofzo...
jeetje dat is wel heel erg schrikken! Wel fijn dat paard en mens er niet te veel aan over hebben gehouden lichamelijk! Nette resultaten allemaal! En gave foto Car Mooi rondje marjolein!!
Jeetje... wat een verhaal!! Dan zou ik ook even niet meer met de trailer durven rijden ...
Ik heb wel keertje gehad en da de trailer van de auto af knalde.. op een één of andere manier niet goed klik gehoord. Was gelukkig op het erf en niet mijn paard, auto of trailer.
Verder mooie resultaten hoor!! Ook hele gave foto Carola! Hoog zat!!!