Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Midnight16 schreef:Gefeliciteerd Mosh, mooi debuut!
Fijn paard hoor Sassie! Als ik je filmpje zo zie dan snap ik ook wel waarom jullie zo scoren. Het ziet er gewoon heel gemakkelijk uit, terwijl hij enorm goed beweegt.
Tja, over wel of niet starten. Dat hangt denk ik ook van je doel af. Wil je meteen bovenin meerijden of ben je tevreden met 60%. Ik heb het Z1 tot 30 winstpunten uitgereden, maar mijn wissels waren nog niet bevestigd. Toch wilde ik graag Z2 starten om het sportpredikaat te behalen, voordat ze gedekt zou worden. Dan scheelt het ook gewoon als je een fijn bewegend paard hebt, wat goed scoort op de overige onderdelen.
Jammer Listig dat je niet kan starten nu hij zo in vorm is. Nu maar indoor starten?
is toch leuker als met lege handen thuiskomen! 
volgend jaar gewoon voor de prijzen meedoen.... we gaan ervoor
Het wordt wel eens tijd! Maar eerst het pootje weer in orde!
)
Heb nu ook een paard in training staan waarbij ik met 204 tevreden zou zijn.

dus het zit er echt aan te komen. en helaas twee dikke schrik momenten waardoor er een andere wissel mislukte en de eenvoudige helemaal stuk was. er scheen ineens zon door een draaiende ventilator en dat projecteerde op de bak rand net toen ik daar aangereden kwam. Dus hij schrok zich wezeloos. echt sneu. Hij stond al wat op scherp door de rammelende dak platen. maar kon er goed aan blijven rijden. Hij werd tweede met 223
happy me!!
. Natuurlijk veel te weinig voor een finale in handicap met alle klasse. maar het was weer een leerzame dag. en ik was keitevreden. 
Ik snap wel dat je verliefd bent hoor! Wie is er niet verliefd op z'n paard