druk druk druk.
net gereden, ging echt super goed ! meteen voorwaarts, fijn in de aanleuning en mijn zit was ook goed. alleen moesten we helaas 20 minuten eerder stoppen door het onweer.
gaat het bij jullie ook zo tekeer?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! In oudemirdum dan... Vanmorgen op pad geweest. Ik zou gister gaan, maar er was uiteindelijk geen tijd voor. Ze deed het aardig, maar om nou te zeggen lekker ontspannen buitenritje... Maar goed, we gaan nog een paar keer komende tijd en op ch zijn er genoeg paarden, heb er vertrouwen in dat het goed komt. LucianoS schreef:pff gisteren voor de 2de keer wezen oefenen op vreemt terein maar potver heb er echt me handen aan vol om hem normala die hoefslag over te krijgen hahah -- ik ga daar 10 juni niet starten en me instructice en ik hebben besloten dat we voor dat weg weg gaan 9 juni hem ff rondslingeren aan de bijzet zodat ie wat moeier is en ontspannender want meneer is zooo kijkerig en spooky dat ik ook niet kan ontspannen binnen 30 min whaha hij komt pas los na 45min hihi gisteren zijn er foto's gemaakt zie profiel
Knap paardje!
doet me denken aan die van mij...(wat frisheid betreft, ik heb een fries dus uiterlijk lijkt het niet echt,haha) we zien wel wat er gebeurt over twee weken en ze wennen vanzelf wel een keertje aan het op andere plekken rijden, nu ik nog
(of vliegen)
. We zijn nog steeds B+0 na twee wedstrijden, maar pony heeft onwijs veel last van spanning... Nu zondag onze eerste outdoorwedstrijd, ben benieuwd hoe die dan is
. 
, ga ik nodig hebben! Vandaag voor de laatste keer proefje geoefend ging wel redelijk. Volgens mij was mijn vorige hoogste score 174 dus we gaan voor een verbetering daarvan
. Thuis gaat ie wel al beter dus ben benieuwd... Alleen hoop dat ie het wel volhoud, onder de man dr heen, denk maar niet te lang nog losrijden dan de proeven rijden en dan weer naar huis. Laat mn ouders maar een jerrycan water meenemen.... Maken we dr een dressurance van
.