MariekeB schreef:hmm de volledige website van topdressage is onbereikbaar ......
Ge bent me net voor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fleurtje100 schreef:Ach, alsof je al die waarheden hier úberhaupt heel serieus moet nemen. Al denk ik dat HF nog best een punt heeft hierin. Met de onderbouwing erbij denk ik eigenlijk dat deze speculatie een hele grote kans heeft om niet alleen een speculatie te zijn.
luve_rozes schreef:Kom, het is toch raar, dat een productiemaatschappij zegt, dat na 2 a 3 dagen verspreiding, het filmpje niet meer gezien mag worden, en dan ook de website eruit ligt, van dressage.tv? Bovendien kan ik (in Duitsland) het filmpje van Balve en Rath met muziek nog wel zien, dus gaat het imo niet om de muziekrechten.
Bovendien, verdiend zo'n website niet door het aantal hits? Iig aan de bekendheid? Niet in hun belang ermee te stoppen, lijkt me.
Embe schreef:horseyfries schreef:Nou roepen dat de kür zeker niet hetzelfde is omdat hij gewoon in spiegelbeeld is valt wat mij betreft pas echt onder het toppunt van overdrijven, dat is het recht praten van een banaan.
Tja, daar ben ik het mee eens (en dat is mijn mening)
Embe schreef:Gaat er niet om of ik voor of tegen Rath of Gal ben. IK vind het not 'done' om een kur van een ander zo te gebruiken zonder toestemming van de bedenker van die kur. Als Gal dit bij een ander geflikt had vind ik het nog steeds bagger. Als 'men' dan zegt dat de kur niet hetzelfde is omdat hij in spiegelbeeld gereden wordt, word ik daar een beetje kriegel van. Iedereen kan zien dat hier niet 'even een lijntje' is overgenomen maar een complete kur incl alle overgangen.
FlyAway schreef:Oh en voor de goede orde, ik ben geen fan van Rath
Precies... en ik speculeer verder: denk dat er achter de schermen waarschijnlijk aan verschillende kanten heus wel wat advocaten aan het werk zijn.Citaat:Wat overigens misschien wel kan ( let op speculatie : dat de advocaat van Edward , een klacht heeft ingediend tegen de kur en dat de advocaten van Rath uit voorzorg gesommeerd hebben al het materiaal te verwijderen ... ( zo leuk speculeren )
Jannepauli schreef:FlyAway schreef:Oh en voor de goede orde, ik ben geen fan van Rath
Dan ben je dus een Rath-basher?
Ik voel mij geen basher - kritisch kijken naar iemand's verrichtingen en daar een oordeel over uitspreken maakt iemand niet tot een basher. Mensen op een dergelijke manier gaan typeren is alleen maar kwetsend en duidt op een gebrek aan goede tegenargumenten
Embe schreef:Precies... en ik speculeer verder: denk dat er achter de schermen waarschijnlijk aan verschillende kanten heus wel wat advocaten aan het werk zijn.Citaat:Wat overigens misschien wel kan ( let op speculatie : dat de advocaat van Edward , een klacht heeft ingediend tegen de kur en dat de advocaten van Rath uit voorzorg gesommeerd hebben al het materiaal te verwijderen ... ( zo leuk speculeren )
horseyfries schreef:Inderdaad! En als die mensen dan ook nog gaan roepen dat ze geen fan van Rath zijn, dan vraag je je toch af wat ze dan in vredesnaam bezielt.....
Embe schreef:Citaat:Net als dat je geen helderziende hoeft te zijn om te zien aankomen dat de meeste andere Rath bashers het er wel mee eens zullen zijn.
Ik wens niet als 'Rath basher' aangesproken te worden, want dat ben ik niet.
Jannepauli schreef:FlyAway schreef:Oh en voor de goede orde, ik ben geen fan van Rath
Dan ben je dus een Rath-basher?
Ik voel mij geen basher - kritisch kijken naar iemand's verrichtingen en daar een oordeel over uitspreken maakt iemand niet tot een basher. Mensen op een dergelijke manier gaan typeren is alleen maar kwetsend en duidt op een gebrek aan goede tegenargumenten
Needje schreef:horseyfries schreef:Inderdaad! En als die mensen dan ook nog gaan roepen dat ze geen fan van Rath zijn, dan vraag je je toch af wat ze dan in vredesnaam bezielt.....
Lekker af blijven vragen!
Wie weet zijn er mensen die het gewoon geen hol kan schelen. Die gewoon kijken naar wat er gereden wordt. En bij wie het niet uitmaakt of de lijn van die of die nou nageaapt is van deze of anderen.
Ik ga echt niet bij elke kür kijken of deze niet stiekem op een ander lijkt. Ik kijk naar wat ik zie en probeer daar van te genieten.
In elke sport zal het gene van de winnaar nageaapt worden. Is het geen kür, dan is het wel het zwempak, de schoenen of de fiets. Tis maar waar je je druk om maakt.