Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ninx schreef:Lovely heeft geen paard, en heeft de vraag alleen op tafel gegooid om te 'bewijzen' dat echt fijne stallen in deze omgeving (voor zowel paard als eigenaar) niet bestaan.
Die bestaan wel degelijk, maar je moet er veel moeite voor doen.
Het is mij gelukt, velen met mij... en echte zoekers help ik ook wanneer ik dat kan.... In het belang van die persoon (vriendin), maar wellicht soms nog meer ih belang vh paard.
Die stal in Loosdrecht heb ik genoemd.... maar die voldeed niet. Hit-actief vind ze niks, containers zijn armoedig, en iedereen heeft hier moedwillig een ziek paard in de wei staan.![]()
Dus Attitude, wees verstandig en spaar je adem.... er zijn voldoende mensen die echt naar een goede plek op zoek zijn.
Lovely kan haar houten hobbelpaard vast wel op zolder kwijt...
Mijn dierenarts bevestigt dat ik het zo prima doe, dat de gevoeligheid voor IR onder controle is. Hij rent en loopt veel op het land en ik moet hem veel laten bewegen. Dan gaat het prima. Verder een kerngezond, happy paard, zie profiel.
Tooske schreef:Bij ons voeren ze ook 3 keer en flinke hoeveelheden hoor maar s'ochtends om half acht en dan weer s'middags om half 6-6 uur dan om 11-12 uur de hoeveelheden zijn wel goed maar er zit veelste lang tussen.
Ik heb liever kleinere porties een keer of 4-5 over de dag.
xxmarinthe schreef:wat een gezeur paarden horen op de wei te staan en gewoon zelf hun ding kunnen doen snap niet dat er mensen zijn die dat gewoon niet toe laten aan hun paarden
gabiiy schreef:die van mij komt niet zo vaak op de wei, als het mooi, droog weer is zet ik hem erop maar na 1 uurtje heeft hij het wel gehad en staat dan te ijsberen bij het hek.
''sportpaard hoort niet op de weide?'' vind ik wel wat overdreven, dit verschilt naar mijn idee gewoon per paard, maar dat je je sportpaard niet (24/7) op de weide zet betekend nog niet dat ze de hele dag alleen maar op stal staan.
ik ben altijd zeker 3 uur bezig met mijn paard waarbij 1 uur training en daarnaast komt hij nog uit zijn stal om de paddock en de stapmolen een keer in te gaan.