Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:19

Leuk om de uitleg te lezen wat jullie dan uitspringende combinaties vinden! :D

Ik had de vorige 2x punten terug op donderdag <<) dat er vandaag weer mooie punten langs mogen komen!

linda2008

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:30

Ik vind het ook leuk om te lezen wat juryleden dan "uitspringende combinaties" vinden. Eerlijk gezegd dat ik altijd dat je dan 200+ punten moest rijden, dus ik vind het fijn om te lezen dat juryleden ook oprecht kunnen genieten van mindere/meer doorsnee combinaties :)

Urosa, laten we het hopen :P ;) ik refresh weer gezellig mee!

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:44

Ik refresh vandaag ook weer gezellig mee :j

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:58

Ik refresh nog even mee voor m'n protocol :))

Lijkt me als jury zo leuk om alle verschillende thuis locaties te zien haha.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:30

Iedereen gefeliciteerd met de punten! Gisteren proefje opgenomen en ingestuurd. Degene die zou filmen, was niet lekker dus dan maar zelf aan de slag: bak uitgezet omdat er bij de kleine bak een lantaarnpaal achter C en A staat. Statief mee en alles, ga ik het klaarzetten, zit het dingetje er niet bij wat je op het statief klikt. Dus telefoon maar aan een hindernispaal geknoopt. Met uitlijnen stonden de hoekmarkeringen er wel op, op de film dus net niet. Benieuwd of het wordt geaccepteerd door de knhs.

naam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:32

Ik vind dat jury's met deze online versie meer en goed commentaar geven. Misschien omdat ze er vanuit huis meer tijd voor uit kunnen trekken dan met de wedstrijden. Ik vind dit erg leuk en leerzaam zo!!!

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:35

Caritas schreef:
Iedereen gefeliciteerd met de punten! Gisteren proefje opgenomen en ingestuurd. Degene die zou filmen, was niet lekker dus dan maar zelf aan de slag: bak uitgezet omdat er bij de kleine bak een lantaarnpaal achter C en A staat. Statief mee en alles, ga ik het klaarzetten, zit het dingetje er niet bij wat je op het statief klikt. Dus telefoon maar aan een hindernispaal geknoopt. Met uitlijnen stonden de hoekmarkeringen er wel op, op de film dus net niet. Benieuwd of het wordt geaccepteerd door de knhs.

Hoe heb je dat met het rondje gedaan, gewoon zelf een rondje gereden? En met paspoort?
Ik zou het ook graag alleen doen.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:36

Oeh spannend Caritas. Ben benieuwd of ze dat goedkeuren. Want dan ben je ook niet continu in het middelste raster toch?

Ik heb gisteren mn proefje ingeleverd. Zondag gefilmd maar nog niet eerder ingeleverd. Kunnen we straks weer lekker refreshen :j

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:47

Eveline77 schreef:
Caritas schreef:

Hoe heb je dat met het rondje gedaan, gewoon zelf een rondje gereden? En met paspoort?
Ik zou het ook graag alleen doen.

Ik heb eerst m'n kaartje gefilmd met mijn naam, paard naam, combinatienummer etc terwijl ik mezelf en paard voorstelde: "Mijn naam is Caritas met paard Snuitmans, het is vandaag woensdag 25 november 2020 en we rijden proef 10" Daarna heb ik de pagina van het paspoort gefilmd waarop zijn transpondernummer en aftekeningen staan. Daarna ben ik een rondje om hem gelopen, heb z'n bit gefilmd en m'n spoor. Daarna heb ik de camera aan de hindernispaal vastgemaakt, paard gevangen die was weggelopen :') , daarna opgestegen, volte gestaafd en aan de proef begonnen. Na afloop naar de camera toe gereden, afgestapt, vriendelijk in de lens geglimlacht, camera uitgezet en dat was het.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:54

*vriendelijk in de lens geglimlacht* :D

Ik ben ook benieuwd of het wordt goedgekeurd.

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:55

Dit klinkt alleen al geweldig. Was je de hele proef goed in beeld? Ook in de hoeken enzo?

Caritas schreef:

Ik zou het ook graag alleen doen.[/quote]
Ik heb eerst m'n kaartje gefilmd met mijn naam, paard naam, combinatienummer etc terwijl ik mezelf en paard voorstelde: "Mijn naam is Caritas met paard Snuitmans, het is vandaag woensdag 25 november 2020 en we rijden proef 10" Daarna heb ik de pagina van het paspoort gefilmd waarop zijn transpondernummer en aftekeningen staan. Daarna ben ik een rondje om hem gelopen, heb z'n bit gefilmd en m'n spoor. Daarna heb ik de camera aan de hindernispaal vastgemaakt, paard gevangen die was weggelopen :') , daarna opgestegen, volte gestaafd en aan de proef begonnen. Na afloop naar de camera toe gereden, afgestapt, vriendelijk in de lens geglimlacht, camera uitgezet en dat was het.[/quote]

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:01

Ik hoor heel graag van je of je filmpje geaccepteerd wordt zo, want dit klinkt voor mij echt als een uitkomst!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:08

Haha echt geniaal! Ik vergeet altijd te glimlachen aan het einde. Ben vooral bezig met ademhalen :') omdat ik tijdens de proef mijn adem vaak wat inhoud.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:19

Caritas, hoe geweldig en creatief ik het ook vind klinken, persoonlijk zou het mij verbazen als het filmpje goedgekeurd zou worden. Je voldoet immers niet aan de regels toch? (o.a. om de combinatie in het middelste raster te houden) :?

Snorlex, haha glimlachen vind ik ook moeilijk. Met het voorstelrondje al omdat ik al kapot ben van het losrijden en dan moet je zo mega ongemakkelijk in die camera lachen... en na de proef helemaal.... := beetje boer-met-kiespijn-idee in mijn geval :o

naam, ik heb ook het idee dat juryleden er nu meer tijd voor uittrekken of kunnen maken om commentaar te schrijven. Echt super leuk en leerzaam :)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:21

Ik voel mezelf altijd een beetje ongemakkelijk tijdens het rondje om het paard. Ga vaak maar wat aan mijn paard haar manen friemelen ofzo. :')

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:26

Kaitlyn schreef:
Ik voel mezelf altijd een beetje ongemakkelijk tijdens het rondje om het paard. Ga vaak maar wat aan mijn paard haar manen friemelen ofzo. :')

Oh dit is herkenbaar :+

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:30

Haha! Ja Kaitlyn, dat heb ik ook haha.
Mijn paard vind de filmster altijd wel interessant, kijkt ie mee als ze een rondje doet. Zo schattig.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:35

_Anneruth schreef:
Mijn paard vind de filmster altijd wel interessant, kijkt ie mee als ze een rondje doet. Zo schattig.

Haha schattig zeg! Als je geen wortels in je handen hebt, ben je voor mijn pony niet interessant :Y) :+ :')

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:35

_Anneruth schreef:

Ja mijn merrie doet dit inderdaad ook op elk filmpje :')

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:50

Ik ben benieuwd wanneer er weer zo’n puntenstroom op gang komt :):) blijft spannend!! Gister ging het zo hard :))

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:58

Komen al mooie punten voorbij!

Ik heb net mijn punten binnen van de 26e!
199 punten met super mooi en leuke feedback!
Ook wat 4en maar ook een 8.5, super leuk gejureerd! Ik zit even op mijn roze wolk <3

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:03

Lis_Ol, je bent de eerste vandaag! Mooie punten! *\o/*

Kom maar door met de punten!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:14

Lis_ol, klinkt goed zeg! En super punten, gefeliciteerd! Ik ook gelijk kijken, wacht ook op M2. Maar helaas :+

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:22

Super Lis_ol, gefeliciteerd! Door jou ging ik ook even kijken en dat werd beloond :D 201,5, super blij mee!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:23

Lis_ol, veel plezier op je roze wolk ;) gefeliciteerd!!

Quest, jemig wat een punten! Gefeliciteerd!

Nog even en ik durf een score onder de 195 hier niet meer te delen hoor :P haha