Ik had de vorige 2x punten terug op donderdag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caritas schreef:Iedereen gefeliciteerd met de punten! Gisteren proefje opgenomen en ingestuurd. Degene die zou filmen, was niet lekker dus dan maar zelf aan de slag: bak uitgezet omdat er bij de kleine bak een lantaarnpaal achter C en A staat. Statief mee en alles, ga ik het klaarzetten, zit het dingetje er niet bij wat je op het statief klikt. Dus telefoon maar aan een hindernispaal geknoopt. Met uitlijnen stonden de hoekmarkeringen er wel op, op de film dus net niet. Benieuwd of het wordt geaccepteerd door de knhs.
Eveline77 schreef:Caritas schreef:Iedereen gefeliciteerd met de punten! Gisteren proefje opgenomen en ingestuurd. Degene die zou filmen, was niet lekker dus dan maar zelf aan de slag: bak uitgezet omdat er bij de kleine bak een lantaarnpaal achter C en A staat. Statief mee en alles, ga ik het klaarzetten, zit het dingetje er niet bij wat je op het statief klikt. Dus telefoon maar aan een hindernispaal geknoopt. Met uitlijnen stonden de hoekmarkeringen er wel op, op de film dus net niet. Benieuwd of het wordt geaccepteerd door de knhs.
Hoe heb je dat met het rondje gedaan, gewoon zelf een rondje gereden? En met paspoort?
Ik zou het ook graag alleen doen.
Caritas schreef:Iedereen gefeliciteerd met de punten! Gisteren proefje opgenomen en ingestuurd. Degene die zou filmen, was niet lekker dus dan maar zelf aan de slag: bak uitgezet omdat er bij de kleine bak een lantaarnpaal achter C en A staat. Statief mee en alles, ga ik het klaarzetten, zit het dingetje er niet bij wat je op het statief klikt. Dus telefoon maar aan een hindernispaal geknoopt. Met uitlijnen stonden de hoekmarkeringen er wel op, op de film dus net niet. Benieuwd of het wordt geaccepteerd door de knhs.