Ik had de vorige 2x punten terug op donderdag
 dat er vandaag weer mooie punten langs mogen komen!                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik refresh weer gezellig mee!                                                         

Caritas schreef:Iedereen gefeliciteerd met de punten! Gisteren proefje opgenomen en ingestuurd. Degene die zou filmen, was niet lekker dus dan maar zelf aan de slag: bak uitgezet omdat er bij de kleine bak een lantaarnpaal achter C en A staat. Statief mee en alles, ga ik het klaarzetten, zit het dingetje er niet bij wat je op het statief klikt. Dus telefoon maar aan een hindernispaal geknoopt. Met uitlijnen stonden de hoekmarkeringen er wel op, op de film dus net niet. Benieuwd of het wordt geaccepteerd door de knhs.
                                                         Eveline77 schreef:Caritas schreef:Iedereen gefeliciteerd met de punten! Gisteren proefje opgenomen en ingestuurd. Degene die zou filmen, was niet lekker dus dan maar zelf aan de slag: bak uitgezet omdat er bij de kleine bak een lantaarnpaal achter C en A staat. Statief mee en alles, ga ik het klaarzetten, zit het dingetje er niet bij wat je op het statief klikt. Dus telefoon maar aan een hindernispaal geknoopt. Met uitlijnen stonden de hoekmarkeringen er wel op, op de film dus net niet. Benieuwd of het wordt geaccepteerd door de knhs.
Hoe heb je dat met het rondje gedaan, gewoon zelf een rondje gereden? En met paspoort?
Ik zou het ook graag alleen doen.
 , daarna opgestegen, volte gestaafd en aan de proef begonnen. Na afloop naar de camera toe gereden, afgestapt, vriendelijk in de lens geglimlacht, camera uitgezet en dat was het.                                                         
  Caritas schreef:Iedereen gefeliciteerd met de punten! Gisteren proefje opgenomen en ingestuurd. Degene die zou filmen, was niet lekker dus dan maar zelf aan de slag: bak uitgezet omdat er bij de kleine bak een lantaarnpaal achter C en A staat. Statief mee en alles, ga ik het klaarzetten, zit het dingetje er niet bij wat je op het statief klikt. Dus telefoon maar aan een hindernispaal geknoopt. Met uitlijnen stonden de hoekmarkeringen er wel op, op de film dus net niet. Benieuwd of het wordt geaccepteerd door de knhs.
 , daarna opgestegen, volte gestaafd en aan de proef begonnen. Na afloop naar de camera toe gereden, afgestapt, vriendelijk in de lens geglimlacht, camera uitgezet en dat was het.[/quote]                                                         
 omdat ik tijdens de proef mijn adem vaak wat inhoud.                                                         

beetje boer-met-kiespijn-idee in mijn geval 

blijft spannend!! Gister ging het zo hard 

201,5, super blij mee!                                                         
 gefeliciteerd!!
 haha