stiekem wel jaloersmakend hoor om al die uitslagen voorbij te zien komen, en dan ook nog allemaal winst

Urosa, ik refresh morgen weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snorlex schreef:Het stroomt punten!![]()
Hier zojuist ook weer een M1 proef ingeleverd. Nu even een pauze om meer gericht te trainen en ook de tijd te hebben om wat verbeteringen door te voeren. Op mijn vorige protocol stond dat het paard over het algemeen meer bergop mocht lopen, dus daar dacht ik nu de hele tijd aanmaar dat krijg je binnen een paar dagen natuurlijk niet voor elkaar.
Oh en ik wil iets bedenken met betrekking tot het halsstrekken op de diagonaal. Daar wil ik volgende keer een dikke 8 op scoren.
WenK schreef:Mooie punten komen er weer voorbij!
Ik ben vast weer begonnen aan mijn plukje voor morgen. Heb nu toch even tijd... L1 en L2 voor 26-11.
shirleyp schreef:Je kunt jezelf op beschikbaar zetten in een systeem als jury. Dus als je een paar dagen niet kan, kun je jezelf uitzetten
linda2008 schreef:Zo had ik het inderdaad begrepen van de juryleden hier. Maar daarom kon ik de opmerking van Ynskek (“ Nu een paar dagen weg en dan eind van t weekend zie ik wel wat ze nog gestuurd hebben”) niet plaatsen, maar misschien begrijp ik het verkeerd
Anoeska27 schreef:linda2008 schreef:Zo had ik het inderdaad begrepen van de juryleden hier. Maar daarom kon ik de opmerking van Ynskek (“ Nu een paar dagen weg en dan eind van t weekend zie ik wel wat ze nog gestuurd hebben”) niet plaatsen, maar misschien begrijp ik het verkeerd
Als ik mezelf beschikbaar heb staan, dan krijg ik vaak 2 dagen eerder de protocollen. Dus ik snap de opmerking wel.
linda2008 schreef:shirleyp schreef:Je kunt jezelf op beschikbaar zetten in een systeem als jury. Dus als je een paar dagen niet kan, kun je jezelf uitzetten
Zo had ik het inderdaad begrepen van de juryleden hier. Maar daarom kon ik de opmerking van Ynskek (“ Nu een paar dagen weg en dan eind van t weekend zie ik wel wat ze nog gestuurd hebben”) niet plaatsen, maar misschien begrijp ik het verkeerd![]()
Wat leuk dat de juryleden hier weer lekker fanatiek zijn geweest
Wat verstaan jullie eigenlijk onder ”uitspringende combinaties”? Zijn dat bijvoorbeeld altijd de 200+ proeven? Of ook combinaties met mindere punten maar vriendelijk gereden? Of moet ik me er iets anders bij voorstellen?
WenK schreef:En ze zijn weer retour... Leuke groep dit keer, echt een paar die er positief uitsprongen. Helaas wel weer heel veel opmerkingen over de regels moeten geven. Ik hoop dat mensen uiteindelijk toch echt weer beter op gaan letten, is toch leuker jureren.
linda2008 schreef:Wat verstaan jullie eigenlijk onder ”uitspringende combinaties”? Zijn dat bijvoorbeeld altijd de 200+ proeven? Of ook combinaties met mindere punten maar vriendelijk gereden? Of moet ik me er iets anders bij voorstellen?
WenK schreef:WenK schreef:Mooie punten komen er weer voorbij!
Ik ben vast weer begonnen aan mijn plukje voor morgen. Heb nu toch even tijd... L1 en L2 voor 26-11.
En ze zijn weer retour... Leuke groep dit keer, echt een paar die er positief uitsprongen. Helaas wel weer heel veel opmerkingen over de regels moeten geven. Ik hoop dat mensen uiteindelijk toch echt weer beter op gaan letten, is toch leuker jureren.
shirleyp schreef:Je kunt jezelf op beschikbaar zetten in een systeem als jury. Dus als je een paar dagen niet kan, kun je jezelf uitzetten.
Ik heb net 8 L2-proeven teruggestuurd, zaten erg leuke combinaties bij! Ook combinaties die het wat lastiger hadden, maar die heb ik veel tips kunnen geven. Hoop dat iedereen er weer mee verder kan
linda2008 schreef:Anoeska27 schreef:linda2008 schreef:Zo had ik het inderdaad begrepen van de juryleden hier. Maar daarom kon ik de opmerking van Ynskek (“ Nu een paar dagen weg en dan eind van t weekend zie ik wel wat ze nog gestuurd hebben”) niet plaatsen, maar misschien begrijp ik het verkeerd
Als ik mezelf beschikbaar heb staan, dan krijg ik vaak 2 dagen eerder de protocollen. Dus ik snap de opmerking wel.
Ahh op die manier, maar dan begrijp ik hem nu ook![]()
hihi
ynskek schreef:Het klopt dat ze op vrijdag inderdaad toesturen voor beschikbaarheid in het weekend.
Nu heb ik in deze ook contact gehad met de dames van de KNHS en afspraken gemaakt over eventueel proeven toegestuurd krijgen als dat nodig is zodat ik deze dan zondag eind van de dag bekijk