Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:14

Wauw wat komen er een mooie punten voorbij!! Gefeliciteerd allemaal! Knhs lijkt keurig bij, wauwie! :wow:

stiekem wel jaloersmakend hoor om al die uitslagen voorbij te zien komen, en dan ook nog allemaal winst :oo hihi

Urosa, ik refresh morgen weer mee :D

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:34

Snorlex schreef:
Het stroomt punten! *\o/*

Hier zojuist ook weer een M1 proef ingeleverd. Nu even een pauze om meer gericht te trainen en ook de tijd te hebben om wat verbeteringen door te voeren. Op mijn vorige protocol stond dat het paard over het algemeen meer bergop mocht lopen, dus daar dacht ik nu de hele tijd aan :') maar dat krijg je binnen een paar dagen natuurlijk niet voor elkaar.

Oh en ik wil iets bedenken met betrekking tot het halsstrekken op de diagonaal. Daar wil ik volgende keer een dikke 8 op scoren.

Lekker fanatiek!

Gefeliciteerd iedereen met de mooie punten!

Ik ga vanaf morgen refreshen.

Romanoff

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:54

Wat zijn de snel met de punten zeg!!
Ik wacht nog geduldig O:) Zondag ingestuurd

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 20:24

Mooie punten komen er weer voorbij!

Ik ben vast weer begonnen aan mijn plukje voor morgen. Heb nu toch even tijd... L1 en L2 voor 26-11.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 21:03

Ik heb er vandaag ook nog een stel L2 proeven gehad ponys en paarden door elkaar heen.

Nu een paar dagen weg en dan eind van t weekend zie ik wel wat ze nog gestuurd hebben

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 21:09

Toch kan ik dat nog altijd niet helemaal rijmen met het opgeven van beschikbaarheid... Ik neem aan dat knhs toch geen proeven meer stuurt als jij een paar dagen weg bent?
(Wel veel plezier gewenst uiteraard ;) )

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 22:20

Je kunt jezelf op beschikbaar zetten in een systeem als jury. Dus als je een paar dagen niet kan, kun je jezelf uitzetten.

Ik heb net 8 L2-proeven teruggestuurd, zaten erg leuke combinaties bij! Ook combinaties die het wat lastiger hadden, maar die heb ik veel tips kunnen geven. Hoop dat iedereen er weer mee verder kan :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 22:49

WenK schreef:

Ik ben vast weer begonnen aan mijn plukje voor morgen. Heb nu toch even tijd... L1 en L2 voor 26-11.

En ze zijn weer retour... Leuke groep dit keer, echt een paar die er positief uitsprongen. Helaas wel weer heel veel opmerkingen over de regels moeten geven. Ik hoop dat mensen uiteindelijk toch echt weer beter op gaan letten, is toch leuker jureren.

hojorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 22:53

Eventjes niet op bokt gekeken en direct 10 pagina’s gemist :=. Hier aan het refreshen voor de protocol van 12-11 en de proef van 26-11 vandaag ingestuurd. Had fijnere stukken dan vorige week alleen was mijn aanspring knopje voor de linker galop helaas even verdwenen. We puzzelen lekker verder! *\o/*

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:06

Heb je vlot gedaan, Wenk.

Dat je nog wacht op 12 november. Had je ook een filmchick gedaan, hojorie?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:07

shirleyp schreef:
Je kunt jezelf op beschikbaar zetten in een systeem als jury. Dus als je een paar dagen niet kan, kun je jezelf uitzetten

Zo had ik het inderdaad begrepen van de juryleden hier. Maar daarom kon ik de opmerking van Ynskek (“ Nu een paar dagen weg en dan eind van t weekend zie ik wel wat ze nog gestuurd hebben”) niet plaatsen, maar misschien begrijp ik het verkeerd :)

Wat leuk dat de juryleden hier weer lekker fanatiek zijn geweest :D
Wat verstaan jullie eigenlijk onder ”uitspringende combinaties”? Zijn dat bijvoorbeeld altijd de 200+ proeven? Of ook combinaties met mindere punten maar vriendelijk gereden? Of moet ik me er iets anders bij voorstellen?

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:10

_Anneruth schreef:

Vooral het woordje filmCHICK vind ik dan wel weer grappig al begreep ik het prima, grappig is het wel

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:13

linda2008 schreef:
Zo had ik het inderdaad begrepen van de juryleden hier. Maar daarom kon ik de opmerking van Ynskek (“ Nu een paar dagen weg en dan eind van t weekend zie ik wel wat ze nog gestuurd hebben”) niet plaatsen, maar misschien begrijp ik het verkeerd :)

Als ik mezelf beschikbaar heb staan, dan krijg ik vaak 2 dagen eerder de protocollen. Dus ik snap de opmerking wel.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:15

Anoeska27 schreef:
linda2008 schreef:

Als ik mezelf beschikbaar heb staan, dan krijg ik vaak 2 dagen eerder de protocollen. Dus ik snap de opmerking wel.

Ahh op die manier, maar dan begrijp ik hem nu ook ;) :P hihi

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:16

JiKaLeNiPau schreef:
_Anneruth schreef:

Vooral het woordje filmCHICK vind ik dan wel weer grappig al begreep ik het prima, grappig is het wel

haha!! stomme autocorrectie :D.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:16

linda2008 schreef:
shirleyp schreef:
Je kunt jezelf op beschikbaar zetten in een systeem als jury. Dus als je een paar dagen niet kan, kun je jezelf uitzetten

Wat leuk dat de juryleden hier weer lekker fanatiek zijn geweest :D
Wat verstaan jullie eigenlijk onder ”uitspringende combinaties”? Zijn dat bijvoorbeeld altijd de 200+ proeven? Of ook combinaties met mindere punten maar vriendelijk gereden? Of moet ik me er iets anders bij voorstellen?

Voor mij zijn dat fijn gereden proeven. En dat hoeven niet altijd de hoogste punten te zijn. Al had ik er net wel een uitschieter in zitten met 3 winst in de M, maar die viel vooral op door de prettige manier van rijden.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:18

WenK schreef:
En ze zijn weer retour... Leuke groep dit keer, echt een paar die er positief uitsprongen. Helaas wel weer heel veel opmerkingen over de regels moeten geven. Ik hoop dat mensen uiteindelijk toch echt weer beter op gaan letten, is toch leuker jureren.

Lekker snel! Ik had tussendoor een dierenartsbezoekje voor een zieke pony, dus ik moet er nog 2 en dan kunnen ze ook terug.

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:23

linda2008 schreef:

Leuke vraag! Voor mij kan dat allebei zijn! Ik had vandaag een combinatie met een erg guitig en ‘niet typisch model dressuurpaard’ die een keurig nette proef reed en de hele rit met een glimlach te paard zat. Is geen 200 punten geworden, maar was wel echt genieten tijdens het beoordelen. Of iemand die goed op het randje van ontspanning en aanspanning durft te rijden. Dus met superstrakke onderdelen met veel impuls, maar dan af en toe een foutje omdat het even wat te gespannen wordt. Dan kun je als jury cijfers boven de 8 en onder de 4 kwijt, dat werkt verfrissend voor mijn jurybrein :D

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:39

WenK schreef:
WenK schreef:

Misschien zaten wij ertussen in de L1.... Zou leuk zijn!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 01:02

Wat een goede punten komen er voorbij!

Hier net de proef voor de 26e ingestuurd, vanavond gefilmd en ging echt wel heel fijn. :D Ben benieuwd naar de punten. :j

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 07:25

shirleyp schreef:
Je kunt jezelf op beschikbaar zetten in een systeem als jury. Dus als je een paar dagen niet kan, kun je jezelf uitzetten.

Ik heb net 8 L2-proeven teruggestuurd, zaten erg leuke combinaties bij! Ook combinaties die het wat lastiger hadden, maar die heb ik veel tips kunnen geven. Hoop dat iedereen er weer mee verder kan :j

Ben benieuwd of je toevallig mijn stamgenoot had, hij ging er vandoor op de volte. Ik moest echt m’n best doen om niet heel erg hardop te lachen. Viel niet mee omdat ik tegelijkertijd moest lezen :')

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 08:04

Ik was voor het eten al begonnen hoor, gisteren. Had ze toch al binnen.

Uitspringende combinaties zijn voor mij de fijne beelden, kan hoge punten zijn, maar ook iemand die problemen heel fijn oplost.

hojorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 09:25

_Anneruth schreef:

Ik heb mijn punten wel ontvangen alleen geen protocol, heb contact opgenomen en dit is een aparte handeling. Nog even wachten dus :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:03

linda2008 schreef:
Anoeska27 schreef:
linda2008 schreef:

Ahh op die manier, maar dan begrijp ik hem nu ook ;) :P hihi

Het klopt dat ze op vrijdag inderdaad toesturen voor beschikbaarheid in het weekend.

Nu heb ik in deze ook contact gehad met de dames van de KNHS en afspraken gemaakt over eventueel proeven toegestuurd krijgen als dat nodig is zodat ik deze dan zondag eind van de dag bekijk

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:08

ynskek schreef:
Het klopt dat ze op vrijdag inderdaad toesturen voor beschikbaarheid in het weekend.

Nu heb ik in deze ook contact gehad met de dames van de KNHS en afspraken gemaakt over eventueel proeven toegestuurd krijgen als dat nodig is zodat ik deze dan zondag eind van de dag bekijk

Op die manier, nou helemaal duidelijk. Super goed zelfs :D Fijne dagen :)