Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Anneruth schreef:sott schreef:Hebben jullie nou dit gezien?
[ [url=m/rcRnJv.png]Afbeelding[/url] ]
Blijkbaar lukt het niet om het nieuwe systeem op tijd online te krijgen, vermoed ik.
mcjv schreef:Terwijl ik gezellig met jullie meelees heb ik de uitslag alGistermiddag ingestuurd. 183,5 punt met heel erg fijn commentaar en een leuk berichtje bij de algemene indruk. Super fijn en we kunnen weer gaan oefenen!
mcjv schreef:Terwijl ik gezellig met jullie meelees heb ik de uitslag alGistermiddag ingestuurd. 183,5 punt met heel erg fijn commentaar en een leuk berichtje bij de algemene indruk. Super fijn en we kunnen weer gaan oefenen!
Eveline77 schreef:mcjv schreef:Terwijl ik gezellig met jullie meelees heb ik de uitslag alGistermiddag ingestuurd. 183,5 punt met heel erg fijn commentaar en een leuk berichtje bij de algemene indruk. Super fijn en we kunnen weer gaan oefenen!
Jij bent een voorpieper... jij mag niet meer meedoen.
Wel fijn, weer een puntje erbij, gefeliciteerd!
_Anneruth schreef:Wauw, mcjv, dat is een droomsnelheid punten retour! En nog winst met leuk commentaar ook. Gefeliciteerd!
Snorlex schreef:[code][/code]CharleyT schreef:Even uit nieuwsgierigheid de KNHS site bezocht. 2x klikken en ik had de informatie die jij blijkbaar mist.
Begin december staat er, niet 1 december.
KNHS:
Vanaf begin december gaan we over op een verbeterd platform voor paardrijden.nl. Het wordt dan nog eenvoudiger om je proef online te laten beoordelen. Vanaf dat moment hoef je je niet meer vooraf in te schrijven via Mijn KNHS, maar kan dit rechtstreeks via paardrijden.nl. Daarom vind je op dit moment geen nieuwe evenementen Online Event Dressuurrijden in Mijn KNHS. Over het nieuwe platform komt op korte termijn meer informatie beschikbaar.
Gepubliceerd op 20 november, lijkt mij toch duidelijk.
Misschien verwoord ik het niet goed maar ik was meer benieuwd naar informatie óver het nieuwe platform en over de uitkomsten van de vragenlijsten naar aanleiding van de pilot. Een beetje teasersbenieuwd naar wanneer de ‘korte termijn’ is. Daarnaast heeft iemand in dit topic met de KNHS gesproken die het hadden over 1 december. Begrijp me niet verkeerd; ik ben gewoon enthousiast over deze mogelijkheid omdat het mij de mogelijkheid biedt te starten.
Dat je voorlopig niet kunt inschrijven is inderdaad duidelijk. Gelukkig ben ik niet geheel digibeet(al was dat niet nog niet duidelijk toen iedereen toch vol smart wachtte op een nieuwe datum die niet kwam
). Nogmaals, dat is niets om boos over te zijn en het was te verwachten, het is geen plicht en ook geen recht, maar een heads up was leuk geweest.
Mijn opmerking is gewoon marketing-technisch bedoeld. Ik vind (mijn mening) dat ze daar wat laten liggen.