Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Imke95

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:20

Dit stond van de week al online op mijn knhs hoor O:)

_Gerdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:24

Ik heb dit Idd ook al eerder gezien.

Maar wat een mooie punten en feedback komen hier voorbij. Gefeliciteerd allemaal.
Ik refresh rustig verder. Zaterdagochtend ingestuurd voor L2 paarden

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:29

Terwijl ik gezellig met jullie meelees heb ik de uitslag al *\o/* Gistermiddag ingestuurd. 183,5 punt met heel erg fijn commentaar en een leuk berichtje bij de algemene indruk. Super fijn en we kunnen weer gaan oefenen! :D

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:30

Mcjv wauw dat is een recordtijd hihi gefeliciteerd!

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:31

Ja hé! Dat was een jury die met smart zat te wachten om wat te kunnen beoordelen. :D Bedankt!!

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:31

mcjv schreef:
Terwijl ik gezellig met jullie meelees heb ik de uitslag al *\o/* Gistermiddag ingestuurd. 183,5 punt met heel erg fijn commentaar en een leuk berichtje bij de algemene indruk. Super fijn en we kunnen weer gaan oefenen! :D

Zo haha, dat is snel!
Gefeliciteerd!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:34

Supersnel! Fijn om te horen dat het ook zo kan.

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:39

_Anneruth schreef:
sott schreef:
Hebben jullie nou dit gezien?
[ [url=m/rcRnJv.png]Afbeelding[/url] ]

Blijkbaar lukt het niet om het nieuwe systeem op tijd online te krijgen, vermoed ik.

Ik kan me ook voorstellen dat de evenementen aangemaakt moeten worden in mijnknhs om straks de punten te kunnen verwerken.

Dus dat je inschrijft, upload en protocol ontvangt in paardrijden.nl en dat daarna de KNHS het in mijnknhs verwerkt, zoals ze dat ook bij reguliere wedstrijden doen.

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:40

Gefeliciteerd allemaal! :9

Ik heb ook weer puntjes terug van de 19e, 189,5!! Superblij mee, en bij algemene indruk: mooie combinatie, vriendelijk gereden.
Daar word ik altijd nog het meest blij van, hihi :D We knutselen weer lekker verder, moet nog 2 puntjes in de L1 nu.

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:40

Gefeliciteerd met de punten iedereen! En fijn commentaar ook, dat is helemaal mooi.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:49

mcjv schreef:

Wauw wat snel! Gefeliciteerd! Zijn ze dus bij de KNHS wel bij haha

DesertOrchid gefeliciteerd met je punten en dat is inderdaad leuk om te horen!

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:50

Zo wat zijn er al veel punten terug voor de 26e! Leuk zeg. Gefeliciteerd allemaal!
Het voelt echt heel raar dat ik mijn proef voor de 26e nog op moet nemen :') ik ben vast de laatste die hem in gaat sturen

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:52

mcjv schreef:

Jij bent een voorpieper... jij mag niet meer meedoen. :D
Wel fijn, weer een puntje erbij, gefeliciteerd!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 17:26

Wauw, mcjv, dat is een droomsnelheid punten retour! En nog winst met leuk commentaar ook. Gefeliciteerd!

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 17:36

Eveline77 schreef:
mcjv schreef:

Jij bent een voorpieper... jij mag niet meer meedoen. :D
Wel fijn, weer een puntje erbij, gefeliciteerd!

Hihihi oeps!!! :D Dankjewel!!!

_Anneruth schreef:
Wauw, mcjv, dat is een droomsnelheid punten retour! En nog winst met leuk commentaar ook. Gefeliciteerd!

Ja bizar hé! Complimenten naar de KNHS dat ze het ook zo super snel kunnen. In nog geen 24 uur de uitslag. Ja erg blij met het commentaar, en we weten nu nog beter waar we aan kunnen werken. :D

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 17:41

Gefeliciteerd iedereen met de mooie punten! En voor mcjv een recordsnelheid :D

Hier ook punten binnen, 187.5. *\o/*

leviria

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 18:20

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde winstpunten

Dala8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 18:46

Wauw wat een mooie punten hier allemaal!

Ik zit op een roze wolk :) Na een giga hoog debuut de vorige keer van 202 punten nu gewoon 206.5 punten!!! En dan ook een heel fijn vol protocol met tips om het nog beter te doen! BLIJ :)

En dan te bedenken dat ik nog geen 3 maand een combinatie ben met dit paard en haar maar 1 keer in de week rij :P Zeker ook credits naar de eigenaresse NadjaNadja voor de goede africhting:)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 18:50

Wat super zeg Dala!! Gefeliciteerd!

Ik heb mijn punten ook terug! 185,5 voor ons B debuut :D
Had zelf rond de 180 geschat dus klopt wel met mijn gevoel!

Heb m'n protocol nog niet maar die komt vaker wat later toch?

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 18:52

Snorlex schreef:
[code][/code]
CharleyT schreef:
Even uit nieuwsgierigheid de KNHS site bezocht. 2x klikken en ik had de informatie die jij blijkbaar mist.
Begin december staat er, niet 1 december.
KNHS:
Vanaf begin december gaan we over op een verbeterd platform voor paardrijden.nl. Het wordt dan nog eenvoudiger om je proef online te laten beoordelen. Vanaf dat moment hoef je je niet meer vooraf in te schrijven via Mijn KNHS, maar kan dit rechtstreeks via paardrijden.nl. Daarom vind je op dit moment geen nieuwe evenementen Online Event Dressuurrijden in Mijn KNHS. Over het nieuwe platform komt op korte termijn meer informatie beschikbaar.

Gepubliceerd op 20 november, lijkt mij toch duidelijk.

Misschien verwoord ik het niet goed maar ik was meer benieuwd naar informatie óver het nieuwe platform en over de uitkomsten van de vragenlijsten naar aanleiding van de pilot. Een beetje teasers :) benieuwd naar wanneer de ‘korte termijn’ is. Daarnaast heeft iemand in dit topic met de KNHS gesproken die het hadden over 1 december. Begrijp me niet verkeerd; ik ben gewoon enthousiast over deze mogelijkheid omdat het mij de mogelijkheid biedt te starten.

Dat je voorlopig niet kunt inschrijven is inderdaad duidelijk. Gelukkig ben ik niet geheel digibeet :Y) (al was dat niet nog niet duidelijk toen iedereen toch vol smart wachtte op een nieuwe datum die niet kwam :P ). Nogmaals, dat is niets om boos over te zijn en het was te verwachten, het is geen plicht en ook geen recht, maar een heads up was leuk geweest.

Mijn opmerking is gewoon marketing-technisch bedoeld. Ik vind (mijn mening) dat ze daar wat laten liggen.

Ok, mijn fout, verkeerd begrepen. En ben het met je eens dat de communicatie beter en gestroomlijnder kan net als de website zelf.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 18:57

Zie weer een hoop mensen met een winstpunt voorbij komen, iedereen gefeliciteerd! *\o/*

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:03

Gelukkig kreeg ik van mijn bijrijdster hierboven de tip om in de app te kijken en daar stonden mijn punten inderdaad al wel! Met 188.5 punten weer een winstpunt rijker in de M2. Heel fijn protocol, met terecht twee keer een 3, maar ook met een 8 en veel 7.5'en :j Ik heb de laatste tijd het gevoel in een stijgende lijn te zitten en het is fijn om dat dan ook in de punten terug te zien! :D

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:06

Superfijn en mooie punten!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:08

xSannee, gefeliciteerd knap gelijk winst met je debuut! En ik heb het nog nooit gehad maar wel eens vaker gehoord.

Dala8, wauw mooie punten! Gefeliciteerd!

NadjaNadja, gefeliciteerd en fijn dat je terug begint te zien in de punten! En tof dat je ook zulke hogere cijfers kan rijden!

Tennan, ook gefeliciteerd met je winstpunt!

Ik heb zondag ingestuurd maar geen punten. Morgen weer refreshen :)

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:10

Het stroomt punten! *\o/*

Hier zojuist ook weer een M1 proef ingeleverd. Nu even een pauze om meer gericht te trainen en ook de tijd te hebben om wat verbeteringen door te voeren. Op mijn vorige protocol stond dat het paard over het algemeen meer bergop mocht lopen, dus daar dacht ik nu de hele tijd aan :') maar dat krijg je binnen een paar dagen natuurlijk niet voor elkaar.

Oh en ik wil iets bedenken met betrekking tot het halsstrekken op de diagonaal. Daar wil ik volgende keer een dikke 8 op scoren.