Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 13:37

Als dat je reden is zou ik gewoon een van de juryleden hier een berichtje doen of ze een proefje hc willen beoordelen tegen een vergoeding. Scheelt je een hoopsrompslomp met paspoort filmen en uploaden en wachten op je uitslag.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 13:37

Imkers, gefeliciteerd met je winstpunt!

Jackyyb, je hebt de primeur! Gefeliciteerd en super dat je nu L2 startgerechtigd bent!

Ik had eerst het idee om maandag alvast te filmen en dan gewoon zoals het hoort met de datum van die dag. Aangezien je dan een week zou hebben om in te zenden was het gelukt als het platform echt 1 december live gaat.

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:18

urosa schreef:
Imkers, gefeliciteerd met je winstpunt!

Jackyyb, je hebt de primeur! Gefeliciteerd en super dat je nu L2 startgerechtigd bent!

Ik had eerst het idee om maandag alvast te filmen en dan gewoon zoals het hoort met de datum van die dag. Aangezien je dan een week zou hebben om in te zenden was het gelukt als het platform echt 1 december live gaat.

Dat wild ik ook dus, maar als ze de nieuw platform aan het testen zijn is het mischieen toch te vroeg?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:19

Jacky en Imke, gefeliciteerd! Klinkt alsof jullie misschien door dezelfde jury zijn beoordeeld? hihi zou grappig zijn (kans is zo klein, maar niet onmogelijk natuurlijk ;) )

We refreshen weer vrolijk verder :Y)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:36

Sott, met de aanvullende informatie denk ik ook dat het te vroeg gaat zijn. Dus als er voor dit weekend niet meer informatie komt ga ik lekker gewoon trainen.

Hier ook aan het refreshen. Is het nu wel echt mogelijk dat ze komen aangezien er punten binnen zijn gekomen voor de 26e :')

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:36

Ik heb mijn punten van de 26e net binnengekregen! Zondagmiddag geüpload.

Deze jury had ik voor onze eerste keer M1 ook, toen 176,5 en nu 182, dus leuk om te zien we vooruitgang boeken in de ogen van dezelfde jury! :D
Nog steeds geen dikke punten en dat klopt ook, ik wil het algemene commentaar onderaan wel even delen,:
"Jullie zijn een ontzettend leuke combinatie. Paard wordt vriendelijk voorgesteld en algemeen beeld is erg netjes. Probeer te werken aan meer lengtebuiging en je onderdelen veel exacter (op de letter) te gaan rijden. Het oogt nu wat braafjes waardoor je veel punten misloopt, wat eigenlijk niet hoeft, want het zit er zeker wel in! Veel succes samen! Oja, voorstelrondje super gedaan zo, mag ook wel eens gezegd worden :)"

Dat is toch superleuk en motiverend om te horen! *\o/* Ookal zijn we nog geen dikke punten waard, alsnog zo'n positieve noot mét nuttig commentaar is hartstikke fijn.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:46

Ah! dat is inderdaad een motiverende feedback! Fijn, Imaginaerum.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:48

Imaginaerum, gefeliciteerd met je winstpunt en met de geboekte vooruitgang. Super leuk zo'n uitgebreide reactie op je proef :D

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:05

Hier ook punten terug, L2 zondagavond ingezonden. 186 en jury heeft een fijn vol geschreven protocol terug geschreven met precies de punten waar we aan werken en waar in me enorm aan stoor als ik de filmpjes terugkijk.

Daarnaast een 8,5 voor mijn middengalop met daarbij voor een hoger cijfer mag ze meer sprong houden, eindelijk een overgang terug gezien, dankjewel.
Dus eigenlijk is dat laatste een tip voor jullie :D

Wel grappig in de L1 reed ik amper een zesje op m'n middengalop omdat ze haar achterhand naar binnen zet, dat zie je heel mooi op film van de jury af. Nu op de volte is dat niet zichtbaar en scoren we goed.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:09

Marjolein, gefeliciteerd! Nou dat vind ik écht de moeilijkste oefening die er bestaat (verruimen op de volte) dus ik vind het super knap dat jij hem hebt gereden voor een 8,5 :j

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:12

@Marjolein: je weet wel dat het de bedoeling is dat ze haar achterhand niet naar binnen zet he? ;) :D.

Overgang terug vanuit middengalop is ook gewoon lastig, zeker met een jong paard. Superknap dat je daar een 8,5 op scoort. Dank voor de tip ;-).

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:31

Na de teleurstellende 168,5 van vorige week nu 183 punten voor het event van 26 november. Stiekem toch wel heel erg blij! En veel commentaar, ook heel fijn. Ben benieuwd wanneer we weer aan de slag mogen met z'n allen.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:43

Ik heb mijn punten van de 26e ook :D
Niet geheel verwacht, maar toch nog 183.5 punt en een superfijn volgeschreven protocol waar ik echt wat mee kan. Helemaal blij :D

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:44

Wat een puntenregen :D hier 'nog' niks.

Ishannah, wat fijn dat het nu weer een winstpunt is en met lekker veel commentaar!

Mijne kan heel makkelijk verzamelen vanuit de arbeidsgalop. Maar dat is even anders dan vanuit de middengalop. Moet er al goed aan werken om hem bergop te laten verruimen en hem van uit die middengalop niet de grond in te laten duiken bij het terug komen. Ach zo heeft iedereen wat :') in de les van afgelopen maandag heel hard aan gewerkt.

Marjolein, gefeliciteerd met je winstpunt en fijn dat het zo overeenkomt!

Imaginaerum, ik had je hoger gepunt haha. Maar gefeliciteerd en super dat de progressie wel beloond is! Super leuk die laatste opmerking :D

xerox gefeliciteerd met je winstpunt en fijn dat je er zoveel aan hebt!
Laatst bijgewerkt door urosa op 25-11-20 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:45

Mooie punten weer voor iedereen zeg, super leuk om te zien! :D Ik vind vooral ook de feedback op jouw protocol erg leuk, Imaginaerum. Maar ook bij Marjolein, het is leuk om te zien dat een jury op deze manier ook echt wat meer kan neerzetten en dan zulke opmerkingen bij een goed gereden onderdeel kan zetten.

Ik refresh me inmiddels suf :') Ik heb vrijdag gefilmd en direct opgestuurd voor het event van de 26e, dus ik hoop dat ik vandaag ook nog mijn punten mag ontvangen! :)

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:47

Ik ga vanavond thuis eens goed zitten met het protocol en m'n proef, zo fijn vind ik hem becommentarieerd. Dat heb ik niet vaak bij protocollen.

Leuk om al die punten ook te zien binnen komen. Hopelijk voor niemand een lange wachttijd.

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:49

Imaginaerum schreef:
Ik heb mijn punten van de 26e net binnengekregen! Zondagmiddag geüpload.

Deze jury had ik voor onze eerste keer M1 ook, toen 176,5 en nu 182, dus leuk om te zien we vooruitgang boeken in de ogen van dezelfde jury! :D
Nog steeds geen dikke punten en dat klopt ook, ik wil het algemene commentaar onderaan wel even delen,:
"Jullie zijn een ontzettend leuke combinatie. Paard wordt vriendelijk voorgesteld en algemeen beeld is erg netjes. Probeer te werken aan meer lengtebuiging en je onderdelen veel exacter (op de letter) te gaan rijden. Het oogt nu wat braafjes waardoor je veel punten misloopt, wat eigenlijk niet hoeft, want het zit er zeker wel in! Veel succes samen! Oja, voorstelrondje super gedaan zo, mag ook wel eens gezegd worden :)"

Dat is toch superleuk en motiverend om te horen! *\o/* Ookal zijn we nog geen dikke punten waard, alsnog zo'n positieve noot mét nuttig commentaar is hartstikke fijn.

Wat een leuk commentaar inderdaad!!

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:51

Hebben jullie nou dit gezien?
Afbeelding

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:53

sott schreef:
[ [url=m/rcRnJv.png]Afbeelding[/url] ]

Huh? Dat is gek. Het inschrijven zou toch niet meer via mijnKNHS gaan?

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:53

Wat leuk dat er weer veel punten retour zijn gekomen! Fijn ook als er veel bij geschreven staat.

Ik heb vanmorgen weer 12 protocollen teruggestuurd naar de KNHS, klasse B dit keer. Zaten een aantal leuke combinaties tussen, dat is altijd leuk jureren!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:55

sott schreef:

Dat is gek zeg! Nu mag er dan ook wel communicatie komen :')

Lijkt zo in ieder geval erop dat in het weekend filmen geen zin heeft en de eerste lichting 1 tm 6 december gefilmd kan worden.
Laatst bijgewerkt door urosa op 25-11-20 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:57

Dit staat er als je het evenement opent:

Afbeelding

Afbeelding

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:13

Het hele idee was toch dat we naar 1 platform gingen? :+

Nu moet je alsnog uploaden op paardrijden.nl en inschrijven op mijnknhs.. dat maak ik er in elk geval uit op.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:14

Nee je gaat ook inschrijven op paardrijden.nl. dit is alleen dat je hem in de kalender van de KNHS terug kan vinden dat er online gereden kan worden volgens mij.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:19

sott schreef:

Blijkbaar lukt het niet om het nieuwe systeem op tijd online te krijgen, vermoed ik.