Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
urosa schreef:Imkers, gefeliciteerd met je winstpunt!
Jackyyb, je hebt de primeur! Gefeliciteerd en super dat je nu L2 startgerechtigd bent!
Ik had eerst het idee om maandag alvast te filmen en dan gewoon zoals het hoort met de datum van die dag. Aangezien je dan een week zou hebben om in te zenden was het gelukt als het platform echt 1 december live gaat.
Imaginaerum schreef:Ik heb mijn punten van de 26e net binnengekregen! Zondagmiddag geüpload.
Deze jury had ik voor onze eerste keer M1 ook, toen 176,5 en nu 182, dus leuk om te zien we vooruitgang boeken in de ogen van dezelfde jury!![]()
Nog steeds geen dikke punten en dat klopt ook, ik wil het algemene commentaar onderaan wel even delen,:
"Jullie zijn een ontzettend leuke combinatie. Paard wordt vriendelijk voorgesteld en algemeen beeld is erg netjes. Probeer te werken aan meer lengtebuiging en je onderdelen veel exacter (op de letter) te gaan rijden. Het oogt nu wat braafjes waardoor je veel punten misloopt, wat eigenlijk niet hoeft, want het zit er zeker wel in! Veel succes samen! Oja, voorstelrondje super gedaan zo, mag ook wel eens gezegd worden"
Dat is toch superleuk en motiverend om te horen!Ookal zijn we nog geen dikke punten waard, alsnog zo'n positieve noot mét nuttig commentaar is hartstikke fijn.
sott schreef:Hebben jullie nou dit gezien?
[ [url=m/rcRnJv.png]Afbeelding[/url] ]