Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 11:48

LiselotZorro schreef:
Snorlex schreef:
Ik vind de communicatie vanuit de KNHS wel een beetje sloom. Het is de 25e, vanaf 1 december wordt gestart met het nieuwe platform... net als de communicatie rondom het tijdelijk niet uitschrijven van online wedstrijden omdat er dus een nieuw platform zou komen.

Ik heb de indruk dat de eerste communicatie die er plaats gaat vinden is dat je je in kunt schrijven :+

Ben wel heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, zou me niet verbazen als je op het begin héél lang op je punten moet wachten omdat er zoveel mensen in een keer mee gaan doen.

Ik denk dat dat nog wel heel erg mee gaat vallen. ook omdat het door het nieuwe platform een stuk minder handmatige handelingen worden voor demedewerkers bij de KNHS

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 11:54

FriesWytske schreef:
Sorry, maar ik vind dat sommigen hier zeuren. Jullie mogen blij zijn dat je online kunt starten voor punten. Dat kunnen heel veel startpashouders, waaronder mijzelf, niet. Wij moeten wachten totdat we weer op pad mogen voor de punten.

Joh, het is toch leuk om op de hoogte te worden gehouden van eventuele mogelijkheden en waar ze over nadenken/mee bezig zijn? Ik ben zelf bijvoorbeeld ook erg benieuwd naar de uitkomsten van de vragenlijsten die zijn ingevuld na de pilot van het online starten.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 11:58

Ik denk dat ze keihard bezig zijn en juist expres niks naar buiten brengen. Als het dan niet lukt op 1 december hebben ze niet meteen een hoop boze, geïrriteerde of teleurgestelde leden.

Ze hebben toch ook niet gezegd dat online wedstrijden elke week.mogelijk bleven? Ik dacht alleen dat de online events bleven bestaan zolang er geen echte wedstrijden georganiseerd mogen worden.

Edit de knhs spreekt over begin december. Niet over 1 december. En dat er op korte termijn mee info komt.

Citaat:
HET BLIJFT MOGELIJK OM ONLINE DRESSUURPROEVEN TE LATEN BEOORDELEN
Geplaatst op 20 november 2020 in Dressuur & Paraen KNHS

Het blijft mogelijk om online dressuurproeven voor winstpunten te laten beoordelen t/m de klasse M2. Zo lang er geen meetmomenten of wedstrijden mogelijk zijn is het ook mogelijk om proeven te laten beoordelen in de klassen Z1 t/m ZZ-licht. Hier worden geen winstpunten toegekend. Deelname in deze klassen geldt als deelname niet voor promotie.

Vanaf begin december gaan we over op een verbeterd platform voor paardrijden.nl. Het wordt dan nog eenvoudiger om je proef online te laten beoordelen. Vanaf dat moment hoef je je niet meer vooraf in te schrijven via Mijn KNHS, maar kan dit rechtstreeks via paardrijden.nl. Daarom vind je op dit moment geen nieuwe evenementen Online Event Dressuurrijden in Mijn KNHS. Over het nieuwe platform komt op korte termijn meer informatie beschikbaar.

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:02

ynskek schreef:
LiselotZorro schreef:
Ik heb de indruk dat de eerste communicatie die er plaats gaat vinden is dat je je in kunt schrijven :+

Ben wel heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, zou me niet verbazen als je op het begin héél lang op je punten moet wachten omdat er zoveel mensen in een keer mee gaan doen.

Ik denk dat dat nog wel heel erg mee gaat vallen. ook omdat het door het nieuwe platform een stuk minder handmatige handelingen worden voor demedewerkers bij de KNHS

Dat wel, maar er moeten maar net genoeg juryleden beschikbaar zijn. We gaan het zien. Ik denk dat als de eerste toestroom er af is het in ieder geval wel fijn werkt.

Ik vind ook dat de communicatie van de KNHS beter mag, het is geen bedrijf. Leden zouden wel wat beter op de hoogte gesteld mogen worden. Tegelijkertijd word ik een beetje moe van al die mensen die zeuren dat ze nu niks kunnen. Stuur dat lekker in een brief naar Den Haag, het is niet de schuld van de KNHS, en, ook hier; KNHS is geen bedrijf.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:03

MyWishMax; tegen mij zeiden ze wel 1 december!

Maargoed het maakt ook niet uit, is geen drama dat hrt nog niet duidelijk is, maar het is natuurlijk wel fijn om iets te weten.

En dat het voor andere startkaarthouders niet mogelijk is om te starten en/of te compenseren dat is natuurlijk super vervelend, daar zou ik ook ontzettend van balen hoor! :(:)

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:11

Ze hebben idd niet gezegd dat de wedstrijden iedere week mogelijk bleven MWM, maar doe er dan een bericht uit “we zijn druk bezig met de vormgeving van het nieuw platform, dit betekent dat er na 26 november voorlopig geen online wedstrijden kunnen worden ingeschreven”.

Toen de datum niet online kwam had ik al zoiets van; volgens mij kunnen we niet inschrijven. Dat is verder niets om boos over te zijn :D , maar het zou fijn zijn als de communicatie hieromtrent wat beter wordt vormgegeven. Zo geef je mensen die nu een (tijdelijke) startplaats aanvragen wat meer inzicht en dat is weer goed voor de cijfers.

Het leek mij gewoon leuk om te lezen hoe het er ongeveer uit gaat zien vanaf december :D teasers zijn de beste marketing.
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 25-11-20 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

LiselotZorro

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:14

Het was natuurlijk gewoon een beetje banketstaaf dat veel mensen klaar zaten achter hun computer en dat er geen evenement kwam :+

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:25

Ik wil ook graag een update over de nieuw platform. Ik had graag een proef opgenomen dit weekend, maar ik ga dat niet doen als ik niet zeker weet dat ik hem kan sturen :/

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:26

Snorlex schreef:
Ik vind de communicatie vanuit de KNHS wel een beetje sloom. Het is de 25e, vanaf 1 december wordt gestart met het nieuwe platform... net als de communicatie rondom het tijdelijk niet uitschrijven van online wedstrijden omdat er dus een nieuw platform zou komen.

Even uit nieuwsgierigheid de KNHS site bezocht. 2x klikken en ik had de informatie die jij blijkbaar mist.
Begin december staat er, niet 1 december.
KNHS:
Vanaf begin december gaan we over op een verbeterd platform voor paardrijden.nl. Het wordt dan nog eenvoudiger om je proef online te laten beoordelen. Vanaf dat moment hoef je je niet meer vooraf in te schrijven via Mijn KNHS, maar kan dit rechtstreeks via paardrijden.nl. Daarom vind je op dit moment geen nieuwe evenementen Online Event Dressuurrijden in Mijn KNHS. Over het nieuwe platform komt op korte termijn meer informatie beschikbaar.

Gepubliceerd op 20 november, lijkt mij toch duidelijk.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:29

Hoe kun je nu gewoon n proef opnemen terwijl je niet ingeschreven staat? Noem je dan gewoon de datum van 8 december ofzo, in de hoop dat t tegen die tijd wel kan?

Jackyyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:32

Jaaaa hier de punten van de 26e binnen! Maandagochtend ingestuurd.
186 punten wat ons nu L1+10 maakt! :D

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:35

ynskek schreef:
Vanaf 1 december gaan ze van start met een vernieuwd platform. Dan kun je je rechtstreeks via paardrijden.nl aanmelden. Dan gaat dat niet meer via de MijnKNHS

Ohh goed in te weten dit!

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:35

Jackyyb schreef:

Wat goed! Gefeliciteerd :D
Nu naar het L2?

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:37

[code][/code]
CharleyT schreef:
Even uit nieuwsgierigheid de KNHS site bezocht. 2x klikken en ik had de informatie die jij blijkbaar mist.
Begin december staat er, niet 1 december.
KNHS:

Gepubliceerd op 20 november, lijkt mij toch duidelijk.

Misschien verwoord ik het niet goed maar ik was meer benieuwd naar informatie óver het nieuwe platform en over de uitkomsten van de vragenlijsten naar aanleiding van de pilot. Een beetje teasers :) benieuwd naar wanneer de ‘korte termijn’ is. Daarnaast heeft iemand in dit topic met de KNHS gesproken die het hadden over 1 december. Begrijp me niet verkeerd; ik ben gewoon enthousiast over deze mogelijkheid omdat het mij de mogelijkheid biedt te starten.

Dat je voorlopig niet kunt inschrijven is inderdaad duidelijk. Gelukkig ben ik niet geheel digibeet :Y) (al was dat niet nog niet duidelijk toen iedereen toch vol smart wachtte op een nieuwe datum die niet kwam :P ). Nogmaals, dat is niets om boos over te zijn en het was te verwachten, het is geen plicht en ook geen recht, maar een heads up was leuk geweest.

Mijn opmerking is gewoon marketing-technisch bedoeld. Ik vind (mijn mening) dat ze daar wat laten liggen.
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 25-11-20 12:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:40

Jackyyb schreef:

Super!! Gefeliciteerd *\o/*

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:46

De KNHS is echt hard bezig met het nieuwe platform. Voor jullie zal het ook beter worden. Deze week/komende week wordt er iig getest.
Zodra het platform echt goed werkt wordt inschrijven fijner, je krijgt bericht als je proef beoordeeld is en de beoordeling zelf hoeft niet meer handmatig door de KNHS ingevoerd te worden. Alles gaat dus een stuk soepeler lopen.
Ze werken hiervoor samen met een extern bedrijf en ik weet dus dat ze achter de schermen echt hard bezig zijn om alles op en top voor elkaar te krijgen. Het voorproefje wat ik gezien heb is echt een verbetering.

Qua communicatie is het denk ik nu ook lastig, er speelt zo veel. De hoop op wedstrijden/meetmomenten waar voor gelobbyd wordt zodat iedereen weer gebruik kan maken van de startpas, het nieuwe platform en natuurlijk alle binnenkomende vragen van leden en verenigingen. Daarnaast hebben ze ook bij de KNHS van een aantal medewerkers afscheid moeten nemen. Ik kan me wel voorstellen dat het daar gekkenhuis is nu.
Overigens kan ik me jullie ongeduld ook voorstellen, het is fijn om een prognose te hebben zodat je je ergens op kunt voorbereiden.

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:52

Jackyyb schreef:

Gefeliciteerd! *\o/*

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:54

Jackyyb schreef:

*\o/* gefeliciteerd, op naar het L2! Je bent volgens mij de eerste hier die zn punten heeft voor de 26e. Ik ga in refreshmodus!

En wat betreft het nieuwe platform... ik wacht vol spanning af en neem dit weekend maar geen proefje op. Eerst maar zien wanneer het in de lucht gaat.

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:56

Ik heb de punten voor de 26ste ook al binnen! 188 punten in het L1; ook maandagochtend ingestuurd.
Nu even lekker doortrainen, werken aan het wijken; maar ook even genieten van de vrije weekenden zonder proeven en naar het bos toe!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:57

WenK schreef:
De KNHS is echt hard bezig met het nieuwe platform. Voor jullie zal het ook beter worden. Deze week/komende week wordt er iig getest.
Zodra het platform echt goed werkt wordt inschrijven fijner, je krijgt bericht als je proef beoordeeld is en de beoordeling zelf hoeft niet meer handmatig door de KNHS ingevoerd te worden. Alles gaat dus een stuk soepeler lopen.
Ze werken hiervoor samen met een extern bedrijf en ik weet dus dat ze achter de schermen echt hard bezig zijn om alles op en top voor elkaar te krijgen. Het voorproefje wat ik gezien heb is echt een verbetering.

Qua communicatie is het denk ik nu ook lastig, er speelt zo veel. De hoop op wedstrijden/meetmomenten waar voor gelobbyd wordt zodat iedereen weer gebruik kan maken van de startpas, het nieuwe platform en natuurlijk alle binnenkomende vragen van leden en verenigingen. Daarnaast hebben ze ook bij de KNHS van een aantal medewerkers afscheid moeten nemen. Ik kan me wel voorstellen dat het daar gekkenhuis is nu.
Overigens kan ik me jullie ongeduld ook voorstellen, het is fijn om een prognose te hebben zodat je je ergens op kunt voorbereiden.

Het klinkt heel goed. En ik denk idd dat het gekkenhuis is. Huidige proeven afronden, toch al bezig met nieuwe platform, vragen en noem alle 100 dingen maar ip, met minder mensen.

De regio's hebben bijvoorbeeld ook gevraagd of het nk nog door kan gaan, dus ook nog agenda's doornemen of dat te realiseren is als 1 van die 100 dingen

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:58

Gaat snel nu met de punten voor de 26e! Gefeliciteerd met de winstpunten!

WenK: bedankt voor de info! Leuk om te lezen!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 13:01

Gefeliciteerd Jackyyb! Op naar het L2.
Jij ook, Imke!

Ik wil ook refreshen haha! maar dat heeft niet veel zin ;-)

@Urosa: dank voor de toelichting, snap je! en hoop dat je gelijk hebt :)

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 13:09

Gefeliciteerd Jackyyb je hebt de uitslag snel ontvangen! Ik heb mijne gisterenmiddag ingestuurd dus nu word ik ook zenuwachtig met refreshen. :o Alhoewel ik denk dat ik nog even geduld moet hebben.

Ga je gelijk naar het L2? :)

Jackyyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 13:23

mcjv schreef:
Gefeliciteerd Jackyyb je hebt de uitslag snel ontvangen! Ik heb mijne gisterenmiddag ingestuurd dus nu word ik ook zenuwachtig met refreshen. :o Alhoewel ik denk dat ik nog even geduld moet hebben.

Ga je gelijk naar het L2? :)

xVerax schreef:
Jackyyb schreef:

Wat goed! Gefeliciteerd :D
Nu naar het L2?

Bedankt allemaal! :D
De laatste live concoursen scoorden we tussen de 190 & 194,5 punten. Waren nu nog 2 punten nodig en dan was de planning de selecties L2 proberen.
Nu kwam het allemaal stil te liggen en was dit een super initiatief.
Gaan nu lekker door trainen en mochten de selecties toch op de een of andere manier door kunnen, kunnen we toch L2 starten! :j

Het online starten laten we nu eerst weer rusten. Hopelijk kunnen we gauw weet op pad hihi.

Succes met refreshen allemaal!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 13:33

Thx voor jullie antwoorden! Ik wacht het gewoon even af. Heb een jong paard en geen haast. Maar heb wel zin om hem eens een proefje te laten lopen om te zien waar we staan :j