En wauw Laura, wat een knap ding is Mickey ook!

Dit was mijn uitzicht vandaag:

Op weg naar een menwedstrijd. En ik kan je zeggen: zo'n vaardigheidsparcours mennen is nog lastiger dan een rondje B springen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wel balen dat ie nu niet goed loopt..
mooi constant tempo 

mensen vinden ons best raar geloof ik. In voorterrein hele tijd lopen roepen naar vosje en schrikken van alles dus had er een hard hoofd in. Inspringen ging eigenlijk wel super en ging niet eens heel erg misselijk de baan in
maar ben wel heel trots op mezelf! 2 stops in 1e rondje maar ben niet dom gaan rijden en niet gaan jagen. 2e rondje 3 balken in 1e fase en 1 balk in de 2e. Maar wel fijne afstanden kunnen rijden! Niet alleen maar op groot maar ook durven wachten. Zo fijn! Helemaal trots op mezelf.
die ging nog even vlak bij de trailer longeren. Ook toen ze vroeg of hij misschien op het open veld kon gaan staan. Vosje recht overeind maar ging nog goed maar de 2e keer kwam z'n touwtje tussen z'n voorbenen omdat hij klauwde. Gevolg was paard weg
door z'n stiften toch een lelijke kras op z'n been aan over gehouden.
heb weer gesprongen
kan niet wachten om echt met m te gaan starten!
die mensen keken raar
serieuze dressuur gebeuren

Verder qua tips kan ik je niet echt helpen, heb zelf de ervaring (nog) niet. Loopt hij alweer beter?
En super tof dat je met je gupje zo goed gaat!

Iig niet bij normale verkeersomstandigheden