Een winstpunt erbij en mag daardoor over naar het M1 als ik wil. Onwijs leuk commentaar gekregen! Zit nog met een lach op mijn gezicht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xemmafalcon schreef:Hier ook punten van de 19e terug. Had het filmpje donderdagmiddag de 19e ingeleverd.
Een winstpunt erbij en mag daardoor over naar het M1 als ik wil. Onwijs leuk commentaar gekregen! Zit nog met een lach op mijn gezicht
shirleyp schreef:Wat een leuke, positieve berichten weer! Gefeliciteerd met de winstpunten allemaal.
Ik heb net 5x B en 2x L1 teruggestuurd, waren tussen 21-23 november opgenomen. Helaas was 1 B-filmpje te slecht van kwaliteit, die moest ik onbeoordeeld retour doen... Hoop dat ik die misschien via Wetransfer krijg? Doet de KNHS dat nog wanneer filmpjes niet duidelijk genoeg zijn via het normale systeem?
Heb ook nog 8x L2, maar daar ga ik morgenavond mee aan de slag!
xemmafalcon schreef:Hier ook punten van de 19e terug. Had het filmpje donderdagmiddag de 19e ingeleverd.
_Anneruth schreef:Gefeliciteerd xemmafalcon, op naar het M1!
Ik heb mijn filmpje net geupload. Baalde enorm van de AC lijn, ik zat er tot 2x toe flink naast zag ik net terug op film. Ik had dat echt goed geoefend en mijn laatste 2 proeven ook echt mooie cijfers op. Gelukkig ging de rest wel lekker, op 1x aanspringen in galop na. Hij weet te goed wat er gaat gebeuren, ik moet hem dan corrigeren en dan begint hij te wringen en dus hebben we geen mooie overgang. Heb na de proef die overgang nog een keer gereden en dan gaat het dus wel goed. Volgens mijn instructeur wil ik te netjes.
linda2008 schreef:naam, gefeliciteerd met je winstpunt![]()
Het lijkt er op dat ze eerst zo veel mogelijk van het vorige event af proberen te handelen, valt dat meer mensen op? Ik ben benieuwd wanneer de eerste punten van het event van de 26e binnen komen rollen
Snorlex schreef:Ik vind de communicatie vanuit de KNHS wel een beetje sloom. Het is de 25e, vanaf 1 december wordt gestart met het nieuwe platform... net als de communicatie rondom het tijdelijk niet uitschrijven van online wedstrijden omdat er dus een nieuw platform zou komen.