Heerlijke Goldie, dat wil ik ook nog wel een keer doen.
Ben heel benieuwd Gomir
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
paljaslaura schreef:Ooh haha op die fiets. Nee zo rijden we niet in de les. Les is juist om fouten te maken. Maar ik maak sowieso nooit echt voltes tussendoor x)

Pantykous schreef:Als je in het parcours zit vind ik het sowieso makkelijker gaan! Op een enkele sprong ga je vaak zitten rommelen, of ik dan in ieder geval
Oh dat is jammer Sanne! Ik kan je Lammert van harte aanbevelen
Als mevrouw weer eens veel te enthousiast wordt, daarna snapt ze wel weer dat ze moet wachten. 
Alleen die honden
Gisteren heb ik er maar 3 achter me aan gehad

) Ze is erg kort gebouwd waardoor ze wel wat mist met strekken maar een oxer die ik best breed vond staan voor de ervaring die ze heeft maar daar deed ze even extra haar best voor
Ze is in ieder geval veel voorzichtiger dan 't vorige paard dat ik reed, wat wel 'n springpaard was. 
, dus ik ben benieuwd. Heb wel eens eerder les bij hem gehad, hij is meer van de parcoursjes springen en flink bouwen, terwijl m'n gebruikelijke instructeur inderdaad meer de probleemoplosser is. Vorige keer werd ze er gruwelijk heet door, maar ik vind het wel leuk om dat weer eens uit te lokken: kijken of ik daar nu inmiddels weer een stukje beter mee om kan gaan.

Jes schreef:Gelukkig Elke!!
Bo welkom
Voor wie wil lachen(duurt maar 10 sec.) als je dan toch moet vallen doe het dan op deze manier
[ Video ]