Ja we zijn weer heel thuis gekomen Gomir. Moest zo lachen om mezelf dat ik je een handje gaf
Ginf automatisch. Ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen, we gaan t meemaken! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ginf automatisch. Ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen, we gaan t meemaken!
maar dat hebben we geprobeerd, was geen succes hihi
afstanden rijden is oefenen oefenen oefenen. En voelen... Succes!!

Maar eigenlijk was dat wel fijn, daardoor konden we goed oefenen met mijn zenuwen/angst haha. De volgende dag had ik in Aerdenhout ons opgegeven voor 2 oefenrondjes en het eerste rondje heb ik bijna alles uit draf gesprongen met helaas 2 weigeringen, het tweede rondje uit galop en foutloos. Het tweede rondje stond er een hekje onder een sprong, dus ik hield m'n hart vast maar het ging verbazingwekkend goed! Misschien volgende week springen in Bunschoten, maar dan moet ik wel maandag een waterbak gesprongen hebben
Anders sla ik het nog even over..

maar zo lief 

. Goed voor het vertrouwen want ik ben niet zo'n held als er geen begeleiding bij is haha paljaslaura schreef:Gismo doet het weer helemaal. Loopt spat zuiver. Vanmiddag les gehad en eerste pasjes middendraf meegepakt, hij vertrok toch een keer
Met Mickey gesprongen en ons persoonlijk record zonder instructie erbij verbroken naar 1m20. Goed voor het vertrouwen want ik ben niet zo'n held als er geen begeleiding bij is haha
En het enige wat m'n instructeur zegt is: 'zitten, zitten, goedzoooo.'