Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

na de kring (als ik niet door ben) ga ik wel L starten

Wel fijn dat Ermelo goed ging!
Gelukkig is er nog een koppeltje pony's in de middag! Ook nog een pony die bij ons op stal heeft gestaan volgens mij (Islyn capten). Doe het juryteam maar de groeten, allemaal bekenden 

Maar eerst maar weer even met ritme rond rijden op het gras 
Het is alleen zo jammer dat je vantevoren nooit weet hoe het gebouwd staat

goooo bokworst! Gefeliciteerd.
Hij wordt met de week fijner op zowel dressuurmatig als spring vlak.

Ze was er weer helemaal klaar voor. Wat een cross paard. We gingen op een recht stuk 40 km/h en daardoor kreeg ik haar niet meer optijd terug en onder controle voor een schuine dubbel. Dik balen dus ik maakte een volte tussen A en B. Dat is een weigering. Maar het voelde alsof we foutloos waren hihi 20 sec binnen de tijd dus qua ritme zitten we wel goed... uuuhh iets te snel. Maar we hebben weer een winstpunt erbij en dat voelt super

Gefeliciteerd 
Ik ben gewoon echt verliefd op m'n cap, hoe erg is dat 
gomir schreef:Het punt verzorging is toch ook een beetje algemene indruk bij veel juryleden en daarom kan het punt lager uitvallen als je dat rondje anders aan het rijden bent/anders met je pony omgaat/niet groet etc. Of ze kwamen anders op een ex-aequo uit, dan wordt er ook weleens iets bijgesteld in de praktijk
laatst 5,5 voor wijze van rijden een 5,5 voor houding en zit en dan een 9 voor de verzorging....maar goed die punten kunnen me dan ook gestolen worden