ynskek schreef:Ik heb er net 16 binnengekregen voor de 26e.
2x B en 14x L1
Succes!! Wel grappig je komt ze door heel nl natuurlijk nu tegen ook wel super leuk denk ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Anneruth schreef:O gut.. ik heb vannacht toch raar gedroomd?! Ik kreeg een handgeschreven protocol terug naar aanleiding van online proefje. En daar stonden echt hele rare dingen op. Binnenkomen een 4,5 met als commentaar: nog nooit zo slordig gezien. Een 0 bij middendraf met als commentaar: dat is toch geen middendraf? En zo ging het even door. Heb ook geen totaal gekregen. Hoezo het houdt je een beetje bezig.
xSannee schreef:Haha maar toch, je moet er de tijd maar voor maken toch!
Ik vind het tof dat jullie dat allemaal doen![]()
Het is voor jullie ook wel even wat anders dan naar een wedstrijdlocatie toe gaan en daar jureren.
bliksemflits schreef:urosa schreef:Bliksemflits, als de event datum in de toekomst ligt zie je ze alleen in de app
Hmm, dus voor de punten van de 19e hoort het niet veel uit te maken?
xSannee schreef:urosa schreef:Bliksemflits, als de event datum in de toekomst ligt zie je ze alleen in de app
Wat fijn Sterre98, gefeliciteerd met je winstpunt!
Weet iemand hoe het zit als je nog geen klassering hebt? Dus in de app is er nog geen balkje die ik kan aanklikken om te kijken of er al punten zijn. Moet ik dan nog iets langer geduld hebben of komt dat klassebalkje wel tegelijk met mn punten?
Tyke schreef:Ik heb volgens mij geen startpas. Alleen in mijn knhs en daar staat het anders. Maar duidelijk bedankt
Aaah nooit geweten mbt eerste letters maar nu je het zegt kan mediator nog wel herinneren van andere paarden
xSannee schreef:Ah dus toch Urosa! Dat kan ik dan pas zien vanaf de evenementdatum zelf toch?