Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:45

LiselotZorro schreef:
Roodvos schreef:
Ik heb ook nog steeds geen punten van de 12-e! Welke klasse reed jij LiselotZorro? Ik wacht op de L2.
Vorige week maar even filmcheck gedaan, en die was wel binnen. Net de KNHS maar eens geappt wanneer ik het resultaat kan verwachten.

Ik wil graag weten wat het resultaat is voor ik weer inschrijf zodat ik weet waar ik op moet letten.
Afgezien dan van tempocontrole. Mijn heethoofd had de turbo er flink op :+ .

M1. Vrijdag lag het van mij nog bij de jury. Zou natuurlijk kunnen dat jij dezelfde jury hebt.

Ik hou er van ook niet van om al te moeten rijden zonder de punten te hebben.. gelukkig speelt de nieuwe methode daar beter op in.

Dat zou heel goed kunnen. Dan zullen ze inmiddels wel meer vragen hebben gekregen.
Ik deed nu voor de eerste keer mee en ik moet zeggen dat dit niet heel motiverend is :n .

Hopelijk wordt het nieuwe platform wat minder omslachtig.
Ik wacht nog een poosje onrustig af.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:55

tennan schreef:
_Anneruth schreef:
O gut.. ik heb vannacht toch raar gedroomd?! Ik kreeg een handgeschreven protocol terug naar aanleiding van online proefje. En daar stonden echt hele rare dingen op. Binnenkomen een 4,5 met als commentaar: nog nooit zo slordig gezien. Een 0 bij middendraf met als commentaar: dat is toch geen middendraf? En zo ging het even door. Heb ook geen totaal gekregen :D. Hoezo het houdt je een beetje bezig.

Haha dat is geen droom, dat is een nachtmerrie 8)7

Het houdt je inderdaad bezig. Ik droomde vannacht dat ik 120 punten had op mijn proef van de 19e. Werd helemaal sip wakker :+

Haha misschien had je dezelfde jury als ik vannacht :+

naam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:56

Ik heb nu een paar x online gestart, maar vanwege het lange wachten, weet ik niet of ik t eigenlijk wel zo leuk vind. :o Ik heb de 15 e een filmpje opgestuurd, maar nog geen punten. Wat wordt ik hier ongeduldig van zeg |o ;)

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:59

naam schreef:
Ik heb nu een paar x online gestart, maar vanwege het lange wachten, weet ik niet of ik t eigenlijk wel zo leuk vind. :o Ik heb de 15 e een filmpje opgestuurd, maar nog geen punten. Wat wordt ik hier ongeduldig van zeg |o ;)

Hahaha dit ja, ik snap je wel een beetje :=
Ik hoop gewoon dat het binnenkort enigszins versoepeld en we weer meetmomenten mogen rijden :)

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:00

Nou, ik heb de 178-vloek verbroken.. 168,5. :+ Nu heel benieuwd naar de resultaten van het proefje dat ik vrijdag heb opgenomen, want dacht echt een stijgende lijn zelf te voelen. Het halsstrekken na de galop is met jullie tips al stukken beter! Gewoon maar vrolijk verder blijven trainen en proberen een goede stabiele nette proef neer te zetten waar de jury niet omheen kan.

Iedereen succes met refreshen!

Jackyyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:01

Wauw mooie punten op de vroege maandag morgen! Gefeliciteerd :D
Wij hebben vanmorgen ons filmpje opgenomen en weer ingeleverd.
We wachten weer rustig af. :)

Jackyyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:02

lshannah schreef:
Nou, ik heb de 178-vloek verbroken.. 168,5. :+ Nu heel benieuwd naar de resultaten van het proefje dat ik vrijdag heb opgenomen, want dacht echt een stijgende lijn zelf te voelen. Het halsstrekken na de galop is met jullie tips al stukken beter! Gewoon maar vrolijk verder blijven trainen en proberen een goede stabiele nette proef neer te zetten waar de jury niet omheen kan.

Ach vervelend... klopt het wat met ke gevoel en kun je je vinden in de cijfers?

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:04

naam schreef:

Enige voordeel vind ik dat je geen tenue aan hoeft :') Omdat ik heel de bak moet ombouwen is het ook niet bepaald tijdsbesparend.

Ik kijk in ieder geval uit naar de meetmomenten of hoe ze het dit keer weer gaan noemen om de regels te kunnen omzeilen..

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:17

Ik hoop met jullie mee qua meetmomenten! Al heb ik nu ook wel plezier van online starten nu paard fijner meewerkt :)

Ishannah, auw :+ hopelijk laten de punten van de laatste dan wel je stijgende lijn bevestigen!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:20

Ik heb de punten *\o/*

185.5, en dat maakt me echt heel happy.

Ook van dezelfde jury, dus dubbel toevallig _O-
Vond het wel heel jammer dat ze het halsstrekken niet goed genoeg vond voor een 7.

Was daar juist erg blij mee. Moet neusje er meer uit rijden, en dat vind ik stiekem erg lastig.

Maar goed, er zit dus een stijgende lijn in, en we pakken het samen eigenlijk zo snel op dat ik volgende keer nog beter mijn best doe om die neus eruit te krijgen.

En een super mooie acht voor de verzorging <<)

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:26

Jackyyb schreef:
lshannah schreef:

Ach vervelend... klopt het wat met ke gevoel en kun je je vinden in de cijfers?

Ja en nee. Het kernwoord is 'actiever' en dat heeft ze eigenlijk overal neergezet. Dus ik moet even kritisch met mijn instructrice kijken wat ik moet voelen bij 'actiever', want volgens mij ging dat juist beter. Verder is er gepunt tussen de 5 en 6,5, bij de andere jury's had ik bv zevens en dan een 4 voor wat ik echt verprutst had. Ik wil absoluut niet zuur gaan doen, want als je drie x geen winstpunt rijdt is het overduidelijk niet goed genoeg, maar dit protocol voelt een beetje streng. De laatste die we opgenomen hadden denkt mijn instructrice dat het rond de 185 zal zitten, dus ben nu wel heel benieuwd.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:33

Is het trouwens nogsteeds zo dat je je punten eerder in de desktopversie ziet en pas veel later in de app? Want ik ben de hele tijd de desktopversie aan het refreshen maar die logt steeds uit, dus de app zou een stuk sneller gaan :')

Marjolein

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:39

Ik had ze altijd eerder in de app.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:39

Bliksemflits, als de event datum in de toekomst ligt zie je ze alleen in de app

Wat fijn Sterre98, gefeliciteerd met je winstpunt!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:48

urosa schreef:

Hmm, dus voor de punten van de 19e hoort het niet veel uit te maken?

leviria

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:55

hier ook de punten binnen van de 19e.
Wij hebben ons L1 debuut gereden met 184,5 punten.
Met nog genoeg ruimte voor verbering ben ik zeer tevreden

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:04

Gefeliciteerd!

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:14

Gefeliciteerd met alle punten! Zo te zien zijn de jurys druk bezig geweest afgelopen weekend :)

Ik ben nog aan het wachten, maar had dinsdag pas ingeleverd.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:21

urosa schreef:

Weet iemand hoe het zit als je nog geen klassering hebt? Dus in de app is er nog geen balkje die ik kan aanklikken om te kijken of er al punten zijn. Moet ik dan nog iets langer geduld hebben of komt dat klassebalkje wel tegelijk met mn punten? :Y)

leviria

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:23

MarianneW schreef:
Gefeliciteerd met alle punten! Zo te zien zijn de jurys druk bezig geweest afgelopen weekend :)

Ik ben nog aan het wachten, maar had dinsdag pas ingeleverd.

ik had woensdag pas ingeleverd, dus gewoon lekker blijven refreshen :)

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:31

xSannee schreef:
urosa schreef:

Weet iemand hoe het zit als je nog geen klassering hebt? Dus in de app is er nog geen balkje die ik kan aanklikken om te kijken of er al punten zijn. Moet ik dan nog iets langer geduld hebben of komt dat klassebalkje wel tegelijk met mn punten? :Y)

Als je klikt op klasseringen komt er vanzelf een balkje in beeld zodra je punten bekend zijn. Maaaar je ziet het balkje pas als de punten ook verwerkt zijn. Op de site zie je ze sneller.
Ik was al +2 en mijn klassering staat ook nog op +2, maar bij mijn uitslagen zie ik de +3 al staan (punten zijn nog niet verwerkt).

liespr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:40

Heb ook punten van de 19e terug. 189 M1. Bijna leeg protocol maar dat is geen probleem, weet waar ik aan werken moet!

Helaas was het me niet gelukt om nog eens in te schrijven dus ook ik wacht (on)geduldig op het nieuwe platform. Ik vind het nog steeds erg leuk om te doen, ben blij dat paard en ik ons op deze manier nog kunnen ontwikkelen **\O/**

Gefeliciteerd met de punten iedereen en succes met opnemen!

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 15:45

linda2008 schreef:
Er word weer gezellig gekletst hier :D

Sjelle, gefeliciteerd! Jammer dat die van de 12e nog niet binnen zijn...

Snorlex, gefeliciteerd!

Eveline, gefeliciteerd!

Wij hebben afgelopen weekend ook weer opgenomen. Voor ons voorlopig de laatste keer... eerlijk gezegd gaat het eerder slechter dan beter en dat vind ik gewoon zonde. Ik wil even de tijd nemen om te werken aan alle feedback die we de afgelopen weken hebben gekregen :j
Maar komende dagen refresh ik nog lekker mee :P
(En daarna blijf ik ook gewoon meelezen en meeleven, want ik vind het gewoon super leuk haha!)

Jawel van de 12e had ik vrijdag ook winst. Daarover had ik gebeld en ze gingen hem direct invoeren

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 15:47

Liselot Snap ik hopelijk heb je ze snel!

@ naam Oh ongeduldig mbt tot het wachten denk we dat allemaal wel hebben. Maar toch fijn we iets kunnen nu!
Dan soms maar tot frusterend aan toe wachten.. We kunnen elk geval iets doen. :j
Hopelijk heb je je punten snel

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 15:51

Ik heb er net 16 binnengekregen voor de 26e.

2x B en 14x L1