Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ineke2 schreef:Ik heb vandaag een bitloos hoofdstel besteld, die werkt als een sidepull. Ben benieuwd hoe Levi en ik het daarmee doen
Al eerder had ik mij hier 'ingeschreven' voor een bitloze wedstrijd.
casjuh schreef:ik ben zeker voor! Ik snap zowiezo niet waarom het niet mag... Het is toch juist een prestatie dat je zonder bit wedstrijden kan rijden! Ik heb trouwens in de springsport een paar keer toppers zien springen met een hackamore... Volgens mij mag je dan ook dressuren bitloos. Boomloos mag ook tot de M dus waarom niet bitloos?
iig als Veyton oud genoeg is en goed in conditie meld ik me zeker aan!
dorientjuh schreef:Even een deprimerende mededeling: er zijn tot nu toe nog maar 8 deelnemers voor de bitloze dressuurwedstrijd. Onze grens ligt op 25, dus we moeten voor 31 maart er nog 17 deelnemers zich inschrijven voor de wedstrijd, anders gaat de dag helaas niet door. Dus: wil je graag meedoen maar heb je je nog niet ingeschreven, schrijf je dan zo snel mogelijk in!
Inge_ schreef:
T@nj@ schreef:Trouwens, ik heb een paar keer gekeken of ik de poster en/of flyer kan uitprinten maar die staat er dus niet op? (de links gaan in ieder geval niet naar de poster en flyer bij mij)
Anya schreef:Ik lees dat met die kleuren ook nu. Mijn bescheiden mening: wat een onzin zeg. Alleen en zwart of een bruin Parelli halster bijvoorbeeld. Ik zou voor de gelegenheid echt niet even een extra halster bij gaan kopen o.id..
Het is weer helemaal waarom ik met dressuur ben gestop en western ben gaan rijden. Als ik daar wil starten in oranje met paarse randjes dan mag dat. Het gaat om je prestatie.
T@nj@ schreef:Nu doen beide in bmp het bij mij wel maar de jpg beide nog niet. Als ik jpg aanklik dan kom ik hier: http://www.atspace.com/index.html terecht
Dancer_joey schreef:hoi
ik wou eerst ook mee doen maar nu lees ik net op de site dat dat niet mag met mijn hoofdstel.
(Rood biothane hoofdstel)
Is het niet door deze regel dat je veel minder deelname hebt ik snap best dat je niet met een stal halster met een halstertouw aan mag komen, maar dit is verder een goed hoofdstel alleen om de kleur mag het dus niet.