Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_pauline_ schreef:Iemand van de jury's die mij het volgende kan vertellen? Mn vingers waren sneller dan mn hoofd, dus proefje is op zijn kop ingestuurd.
Kunnen jullie de proef zelf draaien in het programma of kan ik morgen de KNHS beter even berichten voor het opnieuw insturen?
appel_6 schreef:Hoe rijden jullie je proeven eigenlijk? Uit het hoofd?
Ik weet nog toen ik met een Jury regelmatig mee ging dat die het 'vervelender' vond als er niet gelezen werd ivm het volgen van de proef, hoe is dat nu voor jullie juryleden?
NadjaNadja schreef:Je krijgt volgens mij geen e-mail meer dat de video is goedgekeurd, alleen een groen vinkje bij je filmpje op paardrijden.nl.
Jesss_amigo, jij moet nog op 'stuur naar jury' klikken. Heb je destijds via een android telefoon het artikel gekocht? Dat gaat namelijk nogal eens fout, dus ze raden aan om een artikel te kopen via een ander device. Uploaden en vervolgens insturen met het gekochte artikel kan wel gewoon via je telefoon dan
jesss_amigo schreef:appel_6 schreef:Leuke bonte! Kun je je op het stuur naar jury klikken?
Nee dan staat er dat ik eerst een artikel moet kopen, maar ik heb dus al betaald..
NadjaNadja schreef:Je krijgt volgens mij geen e-mail meer dat de video is goedgekeurd, alleen een groen vinkje bij je filmpje op paardrijden.nl.
Jesss_amigo, jij moet nog op 'stuur naar jury' klikken. Heb je destijds via een android telefoon het artikel gekocht? Dat gaat namelijk nogal eens fout, dus ze raden aan om een artikel te kopen via een ander device. Uploaden en vervolgens insturen met het gekochte artikel kan wel gewoon via je telefoon dan
jesss_amigo schreef:NadjaNadja schreef:Je krijgt volgens mij geen e-mail meer dat de video is goedgekeurd, alleen een groen vinkje bij je filmpje op paardrijden.nl.
Ja ik heb het via mijn telefoon gedaan.. Na de Ideal overboeking kwam ik weer terug op de site en stond dat ie het ging verwerken. Maar nu niks meer te zien
AtillaFlash schreef:Er volgt geen goedgekeurd mailtje meer. Na het doorzetten naar jury moet je proef op “beoordeling gepland” staan en op gegeven moment kan je zien aan welke jury de proef is toebedeeld. Per mail volgt dan bericht als de beoordeling is gedaan; protocol en punten staan dan op paardrijden site zichtbaar.
Als het blijft staan op stuur naar jury is het niet goed gegaan met betaling koopartikel, opnieuw doen en na contact KNHS wordt dit terugbetaald las ik eerder.
Proef uit hoofd gereden, zou dat idd nadelig zijn?
Ook hier wachten op de uitkomst oudejaarsfilmpje....ligt nu wel bij jury zag ik, ben benieuwd.
AtillaFlash schreef:Er volgt geen goedgekeurd mailtje meer. Na het doorzetten naar jury moet je proef op “beoordeling gepland” staan en op gegeven moment kan je zien aan welke jury de proef is toebedeeld. Per mail volgt dan bericht als de beoordeling is gedaan; protocol en punten staan dan op paardrijden site zichtbaar.
Als het blijft staan op stuur naar jury is het niet goed gegaan met betaling koopartikel, opnieuw doen en na contact KNHS wordt dit terugbetaald las ik eerder.
Proef uit hoofd gereden, zou dat idd nadelig zijn?
Ook hier wachten op de uitkomst oudejaarsfilmpje....ligt nu wel bij jury zag ik, ben benieuwd.