Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jelle1236

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 16:55

Bij ons ook niet echt groot verschil, online of op locatie. Alleen coupon is veel leuker bij online. Echt grote leermomenten!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 17:13

Ik vind het zo leuk om zo rustig aan de oefeningen te kunnen oefenen (perfectioneren) door elke keer commentaar te krijgen en ik ben nu ook totaal niet zenuwachtig en vooral met het nieuwe systeem niet omdat je dan je ticket nog niet eens gekocht hebt dus er is zelfs geen druk dat je iets Moet sturen. Puur voor de lol om te kijken waar je staat en als trainingsdoel. Ik vind het super leuk! Heel erg leerzaam en het houdt me gemotiveerd. Ik zal het missen als het straks niet meer is. Of ik moet soms L2 meedoen.

marieke_483

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 17:18

Zojuist weer kunnen filmen en opgestuurd, moet me nu al inhouden om niet te gaan refreshen :') Ik heb dit keer echt het idee dat de impuls goed was, dus ik ben heel benieuwd of ik dat in de punten / beoordeling ook terug ga zien!
Daar achteraan heb ik ook voor het eerst een M1 proefje gefilmd om als oefenproefje ter beoordeling te sturen! Hier heb ik een jurylid voor gevonden die dit op deze manier aanbiedt, super leuk! Tijdens het rijden zelf was ik niet erg tevreden, ze was wat pittig en onrustig door het weer en klierende buurpaarden. Nu ik hem teruggezien heb op de telefoon zie ik er ook wel hele fijne punten in terug, dus ik ben heel benieuwd!

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:37

Bij ons ook eigenlijk geen verschil tussen op locatie rijden of thuis. Punten schommelen nog wel eens. Maar dat doet het zowel online als op wedstrijd zelf. Iemand hierboven vroeg iets over online promoveren. Ik heb dit zelf ook gedaan. Het is een mooie manier om uit te testen waar je staat vind ik. Lol hebben is het belangrijkst, en hoe het later als wedstrijden weer mogen gaat, dat zien we tegen die tijd wel weer. Ik heb zelf namelijk thuis net zo veel spanning als op wedstrijd. Dus hiervan verwacht ik geen problemen te krijgen. En je kunt altijd nog flexibel starten, of een keer HC proberen.

Zelf net weer een proefje opgenomen en ingestuurd. Vind het echt heerlijk om een doel te hebben. Vorige keer helaas net geen winstpunt gekregen. Wel een beetje verbaasd aangezien ik de proef beter vond dan de 194,5 proef de keer er voor. Maar ik ben benieuwd hoe de proef deze keer gepunt wordt.

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 20:26

Iemand van de jury's die mij het volgende kan vertellen? Mn vingers waren sneller dan mn hoofd, dus proefje is op zijn kop ingestuurd.
Kunnen jullie de proef zelf draaien in het programma of kan ik morgen de KNHS beter even berichten voor het opnieuw insturen?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 20:34

_pauline_ schreef:
Iemand van de jury's die mij het volgende kan vertellen? Mn vingers waren sneller dan mn hoofd, dus proefje is op zijn kop ingestuurd.
Kunnen jullie de proef zelf draaien in het programma of kan ik morgen de KNHS beter even berichten voor het opnieuw insturen?

Die kunnen wij zelf draaien hoor, dus geen probleem...

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:35

Nou ik heb vandaag voor het eerst een filmpje opgenomen en opgestuurd. Ik hoop dat ik alles goed heb gedaan (qua eisen) met de proef zelf redelijk tevreden, zaten hele fijne stukken tussen, maar ook nog genoeg verbeterpunten. Is ook de eerste keer L1 voor ons. Dus puur om wat feedback te krijgen en verder te kunnen trainen :D

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:40

Hoi, ik meld me ook! Zaterdag voor het eerst een L2 proef ingestuurd. Ging best oké, dus ik ben benieuwd. Alleen kreeg ik geen mailtje dat de video goedgekeurd is... Wat ik bij jullie wel voorbij zie komen. Als ik op de website kijk staat er wel dat hij is goedgekeurd. Krijg je de punten alleen per mail? Want dan vrees ik dat ik die misschien ook wel niet zal krijgen...? :n

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:45

Ik heb ook geen mail gehad bij goedkeuring, wel een groen vinkje. Ik wacht nog even mijn 5 werkdagen af alvorens ik iets verder kan roepen. Ik heb hem de 30ste ingestuurd, ik tel de 31ste wel mee als werkdag, dus verwacht hem donderdag terug te krijgen :)

Hoe rijden jullie je proeven eigenlijk? Uit het hoofd?
Ik weet nog toen ik met een Jury regelmatig mee ging dat die het 'vervelender' vond als er niet gelezen werd ivm het volgen van de proef, hoe is dat nu voor jullie juryleden?

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:46

Ik vraag me bij mij ook af of het goed is gegaan? Ik heb eerst de video geupload. Toen werd ik doorgestuurd naar 'het kopen' van de proef. Vervolgens betaald en geklikt op 'doorsturen naar jury'.
Maar ik zie nu nog steeds dit:
Afbeelding

klopt dat?

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:47

Leuke bonte! Kun je je op het stuur naar jury klikken?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:47

Ik heb gistermiddag voor een vriendin proef opgenomen, rond 5 uur ingestuurd en had gisteravond ook al uitslag van het l2! Das wel echt heul snel

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:48

appel_6 schreef:

Nee dan staat er dat ik eerst een artikel moet kopen, maar ik heb dus al betaald..

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:49

appel_6 schreef:
Hoe rijden jullie je proeven eigenlijk? Uit het hoofd?
Ik weet nog toen ik met een Jury regelmatig mee ging dat die het 'vervelender' vond als er niet gelezen werd ivm het volgen van de proef, hoe is dat nu voor jullie juryleden?

Dat heb ik regulier ook wel een beetje, maar dat maakt me nu niet uit. Er wordt al zo lang dezelfde proef gereden dat ik ze uit mijn hoofd ken inmiddels.

appel_6

oh, dan zou ik even een belletje wagen aan de KNHS... Ik heb geen idee :')

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Je krijgt volgens mij geen e-mail meer dat de video is goedgekeurd, alleen een groen vinkje bij je filmpje op paardrijden.nl.

Jesss_amigo, jij moet nog op 'stuur naar jury' klikken. Heb je destijds via een android telefoon het artikel gekocht? Dat gaat namelijk nogal eens fout, dus ze raden aan om een artikel te kopen via een ander device. Uploaden en vervolgens insturen met het gekochte artikel kan wel gewoon via je telefoon dan :)

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:50

NadjaNadja schreef:
Je krijgt volgens mij geen e-mail meer dat de video is goedgekeurd, alleen een groen vinkje bij je filmpje op paardrijden.nl.

Jesss_amigo, jij moet nog op 'stuur naar jury' klikken. Heb je destijds via een android telefoon het artikel gekocht? Dat gaat namelijk nogal eens fout, dus ze raden aan om een artikel te kopen via een ander device. Uploaden en vervolgens insturen met het gekochte artikel kan wel gewoon via je telefoon dan :)

Ooh super! Was even in de stress :+

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:50

jesss_amigo schreef:
appel_6 schreef:

Nee dan staat er dat ik eerst een artikel moet kopen, maar ik heb dus al betaald..

Heb je een artikel gejocht met android telefoon?

Ideal en android hebben een storing. Dus dan moet je even via een laptop een artikel kopen en je proef opsturen.

Het geld van het eerste arikel die je kocht met android wordt dan teruggestort.

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:51

NadjaNadja schreef:

Ja ik heb het via mijn telefoon gedaan.. Na de Ideal overboeking kwam ik weer terug op de site en stond dat ie het ging verwerken. Maar nu niks meer te zien

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:51

Jester_ schreef:
Ik heb gistermiddag voor een vriendin proef opgenomen, rond 5 uur ingestuurd en had gisteravond ook al uitslag van het l2! Das wel echt heul snel

-O- Ik tref net de verkeerde jury denk ik :') Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de punten *\o/*

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:54

Er volgt geen goedgekeurd mailtje meer. Na het doorzetten naar jury moet je proef op “beoordeling gepland” staan en op gegeven moment kan je zien aan welke jury de proef is toebedeeld. Per mail volgt dan bericht als de beoordeling is gedaan; protocol en punten staan dan op paardrijden site zichtbaar.

Als het blijft staan op stuur naar jury is het niet goed gegaan met betaling koopartikel, opnieuw doen en na contact KNHS wordt dit terugbetaald las ik eerder.

Proef uit hoofd gereden, zou dat idd nadelig zijn?
Ook hier wachten op de uitkomst oudejaarsfilmpje....ligt nu wel bij jury zag ik, ben benieuwd.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:55

jesss_amigo schreef:
NadjaNadja schreef:

Ja ik heb het via mijn telefoon gedaan.. Na de Ideal overboeking kwam ik weer terug op de site en stond dat ie het ging verwerken. Maar nu niks meer te zien

In dat geval zou ik dus nu eerst een artikel kopen via een ander apparaat (laptop oid) en je filmpje insturen. Dan eventjes via whatsapp even contact opnemen met de KNHS over het aangekochte artikel dat je niet hebt ontvangen, dan komt het helemaal goed. Ik heb het ook gehad de eerste keer!

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:55

Oke ik heb het nu dus maar nog een keer gedaan, via mijn laptop. Is nu wel gelukt idd. Nu dus nog even achter die dubbele betaling aan.

Bedankt voor de tips!

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:57

AtillaFlash schreef:
Er volgt geen goedgekeurd mailtje meer. Na het doorzetten naar jury moet je proef op “beoordeling gepland” staan en op gegeven moment kan je zien aan welke jury de proef is toebedeeld. Per mail volgt dan bericht als de beoordeling is gedaan; protocol en punten staan dan op paardrijden site zichtbaar.

Als het blijft staan op stuur naar jury is het niet goed gegaan met betaling koopartikel, opnieuw doen en na contact KNHS wordt dit terugbetaald las ik eerder.

Ook hier wachten op de uitkomst oudejaarsfilmpje....ligt nu wel bij jury zag ik, ben benieuwd.

Dankjewel! Bij mij staat er alleen: ‘beoordeling gepland’
Betekent dat dat mijn filmpje dan nog niet is toegewezen aan een jury?

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:58

AtillaFlash schreef:

Oh krijg je dus te zien als hij ook aan een jury gekoppeld is? De mijne staat sinds de 30ste op beoordeling gepland. Maar het lijkt mij ivm de privacy ook niet echt tof als de naam van de jury er staat, je hebt mensen die ze dan op Facebook gaan zoeken en stalken of ze hem willen beoordelen

Voor de avs deelnemers hoe staan jullie in het klassement?