. Ik had veel slechtere punten verwacht, want er zaten toch wel heel veel slordigheidjes in. Ik zat zelfs een stuk op het verkeerde been, haha. 7 mei de volgende wedstrijd. Gefeliciteerd little_birdy en eldora1!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik had veel slechtere punten verwacht, want er zaten toch wel heel veel slordigheidjes in. Ik zat zelfs een stuk op het verkeerde been, haha. 7 mei de volgende wedstrijd.
komt doordat ik sudocreme op haar rug had gesmeerd op wat oude drukplekken en dat is gaan broeien onder haar deken met die warme dagen, echt zo stom van me !! 
Is maar niet anders. Ze zeggen ook minimaal 6 weken dus das ***.
. 

Al helemaal dat het niet op jouw stal is natuurlijk. Veiligheid boven alles, maar het gooit voor jou veel roet in het eten. Kan je nog startgeld oid terugkrijgen?
Maar dat zal natuurlijk wel niet
Maar goed, het kan ook niet allemaal in 1 keer goed gaan.
Dan bedoel ik wel over enkele proeven bij verschillende jury's. Ik weet niet of je hier veel aan hebt, maar dit is hoe ik het zou aanpakken met een dosis goed gevoel tijdens het rijden 

Screens zien er netjes uit.
Gelukkig geen pijn gedaan!

eldora1 schreef:Oh ik meld me ook! Ik wil volgend jaar ook gaan starten.
We zijn weer lekker aan het trainen en hebben af en toe les. Ik heb nog nooit wedstrijden gereden dus leuk en spannend!
Ik ben 19 en ga starten tussen de paarden op mijn new forest merrie

ik zie debuten, in t L en de B met mooie punten!
Hij weet het echt wel!