Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Katja schreef:Bij uitgestrekte stap wil je maximale halslengte maar wel horizontaal dus je moet uitkijken dat je paard de hals niet te ver naar beneden brengt.
Voor uberstreichen vind ik 3 passen wel het minimum en liever 4, KNHS zegt volgens mij ook 3 tot 4 dus misschien bedoelen ze met te weinig dat er te weinig passen getoond werden.

die kwam evne hard binnen.. Nu maar de positieve kant er van proberen in te zien, dat het wat makkelijker voor me gaat worden om Z2 te starten en op zn tijd eens wat grade proeven mee pakken, kijken hoe we het daar doen.
Michelle77 schreef:Heftig Droversrun, kan me voorstellen dat zoiets binnenkomt. Hopelijk maakt het je inderdaad makkelijker.
Ik heb van Michelle hier uit het topic een proef en muziek gekregen! Supertof. Ook was ze nog zo lief om de intro en draf muziek aan te passen voor me. De intro, stap en galop is van Frozen en de drafmuziek van Belle en het Beest
Michelle77 schreef:Maar op film zag ik wel echt dat hij te lang was, niet goed genoeg bovenin, gedragen etc. Vind dat ook echt moeilijk om te voelen/merken zelf.
had 209 en 210 en was 2x 4e (vd 10). Dus dat viel nog wel mee, maar ik weet zeker dat er veel meer in zit wat er nooit op concours uitkomt. Ga daarom vanavond vragen (heb weer concours) of ik 1 proefje HC met zweep mag rijden. Dan kan ik hem hopelijk in de ring eens showen zoals ik hem thuis ken.
. Tijdens ons eerste “optreden” reed er 1 de verkeerde kant op en 2 paarden werden wild, toen reed ik onze viertal kür ineens mono verder
bij de belangrijkste show ging alles gelukkig wel goed