[HK] B-debuut in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PrimaDonna_

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 23:38

@Lisa-Jo: Dat zou zeker leuk zijn! :)

@LadyGiroc: Nou! Dat heb ik dus ook, een kennisje van mij organiseert nog wel eens met haar stal maar zie regelmatig ook met Laurens van Lieren voorbij komen. Alleen daar voel ik mij te slecht voor :') :=

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 23:40

Idd clinics moet je net optijd voorbij zien komen. Super lastig.
Ik zie het meestal pas 2 weken naderand haha.
Met die cross clinic had k mazzel. Vriendin van mij organiseerde het haha.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 23:40

Vanaf hier weer goed nieuws, vanaf volgende week mogen wij weer opbouwen *\o/*

Eindelijk weer trainen voor ons doel, onze eerste wedstrijd!!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 23:43

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 23:51

Jeetje jullie gaan echt hard! Heel veel succes iedereen die op wedstrijd gaat en de anderen met trainen!

Ik hou me in dit topic een beetje stil de komende tijd, want ik ga nog lang geen wedstrijden rijden, misschien dit hele jaar niet. Het gaat niet heel erg goed met de paardjes.. :(:) Natuurlijk blijf ik alles nog lekker meelezen! Ik vind het zo leuk om jullie ervaringen te lezen! :D

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 23:52

mcjv schreef:
Leuk! De enige stal die ik daar nog ken is kleinheerenblinck (schrijf je dat zo? :P ) Dan staan wij niet ver van elkaar vandaan!

Klopt, op die stal loop ik rond :) Waar sta jij?

MonteKarlo schreef:
Ach wat balen xVerax ! Hopelijk was het iets onschuldigs.

Nice dat je je startkaart binnen hebt venivedivici !

Alle nieuwe, welkom! Leuke paarden :)

--

Ik had vandaag besloten de storm te gaan trotseren. Vanmorgen lag er sneeuw in de baan maar door de dag heen is dat geamolten. Alleen het waait heel de dag al super hard... Gelukkig had ik een mooi oornetje gekocht laatst dus die op z'n koppie gezet, hij vond het erg interessant, ineens bewoog hij z'n oren niet meer hahaha }:0
Maar wel mooi een half uur in de storm gereden! Hij is geen een keer verschoten, helemaal blij mee +:)+

[ [url=m/5UstUj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stoer hoor! Wij hebben alleen een binnenbak, maar ben daar zo blij mee! (Aansteller :+)

@Nessie
Hè, ik ken jij! Of iig je een keer gezien. Voor schoolopdracht/onderzoek ben ik een keer met Anne langsgeweest om jou en Goldy te filmen, weet je dat misschien nog? Jeetje is denk ik alweer in 2011 geweest. Je hengst vind ik echt fantastisch, heel aansprekend dier :)

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:06

Dankjewel PrimaDonna_! Ik heb er in ieder geval zin in :D

@Charlotte446: ik sta bij Stal verrburg

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:16

mcjv schreef:

Is dat een stal met 2 buitenbanen en een overdekte stampmolen?

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:17

Mcjv wat een fijn nieuws!

Silkwood, wat zonde zeg :(

Heb toch een bruin dressuurzadel gevonden! Ga hem morgen ophalen! Hoop zo dat hij past.

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:25

venivedivici schreef:
Mcjv wat een fijn nieuws!

Silkwood, wat zonde zeg :(

Heb toch een bruin dressuurzadel gevonden! Ga hem morgen ophalen! Hoop zo dat hij past.

Wat voor zadel ga je ophalen? Ik vind bruin tuig zo mooi <3

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:39

Buuuuj het zit echt mee....
de wedstrijd voor zondag is afgelast vanwege de sneeuw. De buitenbak krijgen ze niet meer goed voor het losrijden.
Ik baal, ik snap het maar ik baal.... vorige week zaterdag zou m'n echte eerste officiële wedstrijd zijn maar dat was niet verantwoord om de weg op te gaan dus zou ik nu zondag gaan in de hoop dat het wel kon maar helaas. Nu wordt het pas in februari want ik ben afhankelijk van m'n vriend en we gaan volgende week klussen in on nieuwe huis en verhuizen.
Sorry moest het ff kwijt! Nouja dan maar door trainen thuis. Morgen naar de manege want mevrouw heb ik woensdag gereden bij les maar thuis is de bak te slecht met dit weer en ze moet echt haar energie kwijt

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 01:02

@venivedivici Ja daar heb ik nog wel een foto van :D. Niet de meest charmante overigens.
Dit was mijn eerste keer met naald en draad, wat een gepruts :=

Afbeelding

Edit: Dat is zuur Pien! Maar ik zou het positief bekijken en denken dat je nu meer tijd hebt om te trainen en nog beter aan de start te verschijnen :D

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 01:15

Charlotte446 schreef:
mcjv schreef:

Is dat een stal met 2 buitenbanen en een overdekte stampmolen?

Klopt :D

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 01:27

Charlotte het is een imperial zadel. Zal morgen even foto posten! Ik vind bruin op een bonte ook echt super mooi!

Vera vind niet tegenvallen hoor!
Goed oefenen haha.
Afbeelding
Zo ziet het er bij mij uit, giga knotten :')
Was ook uit de losse hand want moest opschieten haha had halfuur om te knotten ghehe.

Pien dat is idd wel zonde zeg, tegenvaller!
En snap heel goed dat je ervan baalt. Je verheugd je er toch op!

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 01:35

Ooooh toch bruin zadel, mooi!!

Pien, jeetje dat is wel een tegenvaller. Logisch dat je baalt.

Hier ook meestal met naald en draad. Ligt er aan hoe vroeg ik moet rijden. Soms ook gewoon met stieken.

Afbeelding
Afbeelding
Zijn witte manen zijn veel dikker dan de zwarte. Vandaar dat die knotten zo veel groter zijn.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 09:12

Ach pien wat balen. Kan ik me zo goed voorstellen dat je baalt. Dan heb je er zo'n zin in. Gaat t 2x niet door. Pfff

Nette knotten hoor. Ik doe het nog met elastiekjes. Dat met naald en draad moet ik toch ook maar eens leren/oefenen.. zal even kijken of ik een foto heb.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 10:14

Pien1989 schreef:
de wedstrijd voor zondag is afgelast vanwege de sneeuw. De buitenbak krijgen ze niet meer goed voor het losrijden.
Ik baal, ik snap het maar ik baal.... vorige week zaterdag zou m'n echte eerste officiële wedstrijd zijn maar dat was niet verantwoord om de weg op te gaan dus zou ik nu zondag gaan in de hoop dat het wel kon maar helaas. Nu wordt het pas in februari want ik ben afhankelijk van m'n vriend en we gaan volgende week klussen in on nieuwe huis en verhuizen.
Sorry moest het ff kwijt! Nouja dan maar door trainen thuis. Morgen naar de manege want mevrouw heb ik woensdag gereden bij les maar thuis is de bak te slecht met dit weer en ze moet echt haar energie kwijt

Ahh noo -O- snap dat je baalt, na 2 keer een afzegging..
Zie het maar zo, dan heb je nog net iets langer om je proeven perfect te maken en dan gaan jullie nog harder knallen op jullie debuut :P :j

venivedivici schreef:
Charlotte het is een imperial zadel. Zal morgen even foto posten! Ik vind bruin op een bonte ook echt super mooi!

Vera vind niet tegenvallen hoor!
Goed oefenen haha.
[ [url=m/3kJvB7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo ziet het er bij mij uit, giga knotten :')
Was ook uit de losse hand want moest opschieten haha had halfuur om te knotten ghehe.

Pien dat is idd wel zonde zeg, tegenvaller!
En snap heel goed dat je ervan baalt. Je verheugd je er toch op!

Een half uur!! Kan ik een cursus volgen bij jou? Hahaha. Ik doe er meestal iets van 50 minuten over, maar ben nogal perfectionistisch als het hier op aan komt.

Shelly21 schreef:
Ooooh toch bruin zadel, mooi!!

Pien, jeetje dat is wel een tegenvaller. Logisch dat je baalt.

Hier ook meestal met naald en draad. Ligt er aan hoe vroeg ik moet rijden. Soms ook gewoon met stieken.

[ [url=m/NdGbIW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/24D80H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn witte manen zijn veel dikker dan de zwarte. Vandaar dat die knotten zo veel groter zijn.

Dat lijkt me best lastig als de manen zo verdeeld zijn dat ze eerst dik zijn en verderop dun.. ziet er toch prima uit verder. Hij is zo knap!

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 10:47

Montekarlo kan wel hoor haha :')
Nou had nogal haast en zat helemaal niet strak dacht ik sommige knotten zijn ook groter dan de andere! Tijdens het rijden bleef het goed zitten gelukkige!
Vind het ook niet zo moeilijk en duke is een grote knuffel totdat je aan zijn voorpluk komt :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 10:58

Ik knot ook altijd met naald en draad. Ben in nog geen 20 minuten klaar met knotten, werkt snel en dan zit heeft wel prima :) (Dit is bij Carrera)
Afbeelding

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 11:07

Pien1989 schreef:

Super balen en begrijp je teleurstelling wel hoor meid! Je verheugd je er 2x op en 2x gaat het niet door! Maar ze zeggen; 3maal is scheepsrecht hé! Dus de 3de keer gaat echt door!
Maar daarbij is het winterseizoen altijd beetje afvragen of wedstrijden wel door kunnen gaan vanwege het onvoorspelbare weer..

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 11:11

Zie allemaal mooie knotten voorbij komen! Ik doe er altijd een dik uur over hahaha.. ben nog niet zo snel :=
Ik heb eigenlijk helemaal geen foto van knotten die ik gemaakt heb :') Dus ALS het vanmiddag gaat lukken plaats ik het wel.
Maar ga onverwachts lunchen bij mijn zus dus moet even kijken of het nog wel gaat lukken.. anders morgen :D
Ben benieuwd of mijn les en rit bij de overburen door kan gaan morgen... Ze voorspellen ijzel vannacht >;) Mag ik zeggen dat ik het winterseizoen echt K*T vind!! }:)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 11:24

Het liefst verhuis ik naar een warm land :+ Ik ben volgende week een weekje op vakantie naar de Canarische Eilanden, even de winter ontvluchten. Hoop op geen ijzel, moet morgenvroeg (zonder trailer hoor) op pad met de auto.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 11:30

Oeeee heerlijk Margot! :)
Toevallig nog een plekje in je koffer over ;)
Van mij hoeft het ook niet te gaan ijzelen, weg ermee!

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 11:34

Evelien lunchen is ook gezellig!
Zullen we toch nog na texas gaan :')?

Margot je knotten zijn mooi!!
En je bent echt een mazzelaar.
Toevallig nog 2 plekjes over in je koffer haha.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 11:37

Ik ga met alleen handbagage, dat wordt vouwen :P