@LadyGiroc: Nou! Dat heb ik dus ook, een kennisje van mij organiseert nog wel eens met haar stal maar zie regelmatig ook met Laurens van Lieren voorbij komen. Alleen daar voel ik mij te slecht voor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mcjv schreef:Leuk! De enige stal die ik daar nog ken is kleinheerenblinck (schrijf je dat zo?) Dan staan wij niet ver van elkaar vandaan!
MonteKarlo schreef:Ach wat balen xVerax ! Hopelijk was het iets onschuldigs.
Nice dat je je startkaart binnen hebt venivedivici !
Alle nieuwe, welkom! Leuke paarden![]()
--
Ik had vandaag besloten de storm te gaan trotseren. Vanmorgen lag er sneeuw in de baan maar door de dag heen is dat geamolten. Alleen het waait heel de dag al super hard... Gelukkig had ik een mooi oornetje gekocht laatst dus die op z'n koppie gezet, hij vond het erg interessant, ineens bewoog hij z'n oren niet meer hahaha![]()
Maar wel mooi een half uur in de storm gereden! Hij is geen een keer verschoten, helemaal blij mee![]()
[ [url=m/5UstUj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pien1989 schreef:Buuuuj het zit echt mee....
de wedstrijd voor zondag is afgelast vanwege de sneeuw. De buitenbak krijgen ze niet meer goed voor het losrijden.
Ik baal, ik snap het maar ik baal.... vorige week zaterdag zou m'n echte eerste officiële wedstrijd zijn maar dat was niet verantwoord om de weg op te gaan dus zou ik nu zondag gaan in de hoop dat het wel kon maar helaas. Nu wordt het pas in februari want ik ben afhankelijk van m'n vriend en we gaan volgende week klussen in on nieuwe huis en verhuizen.
Sorry moest het ff kwijt! Nouja dan maar door trainen thuis. Morgen naar de manege want mevrouw heb ik woensdag gereden bij les maar thuis is de bak te slecht met dit weer en ze moet echt haar energie kwijt
venivedivici schreef:Charlotte het is een imperial zadel. Zal morgen even foto posten! Ik vind bruin op een bonte ook echt super mooi!
Vera vind niet tegenvallen hoor!
Goed oefenen haha.
[ [url=m/3kJvB7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo ziet het er bij mij uit, giga knotten
Was ook uit de losse hand want moest opschieten haha had halfuur om te knotten ghehe.
Pien dat is idd wel zonde zeg, tegenvaller!
En snap heel goed dat je ervan baalt. Je verheugd je er toch op!
Shelly21 schreef:Ooooh toch bruin zadel, mooi!!
Pien, jeetje dat is wel een tegenvaller. Logisch dat je baalt.
Hier ook meestal met naald en draad. Ligt er aan hoe vroeg ik moet rijden. Soms ook gewoon met stieken.
[ [url=m/NdGbIW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/24D80H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn witte manen zijn veel dikker dan de zwarte. Vandaar dat die knotten zo veel groter zijn.
Pien1989 schreef:Buuuuj het zit echt mee....
de wedstrijd voor zondag is afgelast vanwege de sneeuw. De buitenbak krijgen ze niet meer goed voor het losrijden.
Ik baal, ik snap het maar ik baal.... vorige week zaterdag zou m'n echte eerste officiële wedstrijd zijn maar dat was niet verantwoord om de weg op te gaan dus zou ik nu zondag gaan in de hoop dat het wel kon maar helaas. Nu wordt het pas in februari want ik ben afhankelijk van m'n vriend en we gaan volgende week klussen in on nieuwe huis en verhuizen.
Sorry moest het ff kwijt! Nouja dan maar door trainen thuis. Morgen naar de manege want mevrouw heb ik woensdag gereden bij les maar thuis is de bak te slecht met dit weer en ze moet echt haar energie kwijt