Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Capriootje schreef:Spannend hoor, rondje M. Succes!Hoe ver is je 3 jarige nu?
Eef_Bam schreef:Mooi debuut Elitedeux, de kop is er af.
Marijkeee ook een mooi debuut!
Moonlight: Na een half jaar niet starten toch best een fijn rondje! Ik vind je paard wel redelijk strak in het lijf ogen. Misschien iets om dressuurmatig te werken aan wat meer buiging en loslaten van de rug?
Vandaag een rondje L gesprongen. Kon niet echt een fijn ritme vinden, paar slechte afstanden en had meteen op 1 en 3 een balk, terwijl ze normaal het hout echt niet aan wil raken. Gelukkig later in het parcours wel een paar fijne sprongen, dat gevoel maar meenemen naar het volgende concours.
Change3x schreef:Klinkt als een succesvolle dag Marijke!
Moonlight, ik kan je filmpje nu niet kijken maar zal dat vanavond of morgen even doen!
Elitedeux, startte je tussen de paarden? Dan zal ik je wel niet gezien hebben! Bedankt voor het compliment! Hij was fijn te rijden en het stond allemaal niet zo achterlijk gebouwd gelukkig.
En jij ook gefeliciteerd met de nette resultaten!
Eef, volgende keer beter en toch fijn dat er goede stukken tussen zaten.
Verder bedankt voor de felicitaties!
benthevigox schreef:Goed gereden allemaal !!
Vond dat filmpje in asten ook netjes rondje en goed opgelost tussen 8&9 .
Ik zelf heb met diabell echt slecht gereden in de reuver .. zo vervelend ..iedere oxer in het parcour durft ze niet meer mooi door te springen maar valt ze terug en hangt ze "stil" boven de hindernis .. iemand tips??
)
vibabu schreef:Dressuur is best leukmaar springen is inderdaad veel leuker
al vind ik crossen echt de grootste kick geven
Ik vind je paard juist op hindernis 8 heel mooi springen, wat me wel opvalt is dat zowel paard als jij heel gespannen zit. Je wil dat hij langzamer gaat maar daardoor lijkt hij wel onder zn tempo te gaan lopen waardoor hij geirriteerd raakt. Zit je expres iets verlicht? Misschien dat je kan proberen om gewoon rustig te gaan zitten en de hindernissen op je af te laten komen. Nu geef je eigenlijk met je bovenlichaam misschien het signaal af om vooruit te gaan en hem vervolgens op de rem zet.