Mijn paard is een 7 jarige springefokte ruin! We zijn nog niet heel lang een combinatie want ik kocht hem afgelopen winter, die januari hadden we ook ons B debuut. Voordat ie bij mij kwam is ie door een springer M geklasseerd in het springen, maar nog niks in dressuur.
Ondertussen zijn we nu dus M+4. En is elfie (paard) ook L sgw startgerechtigd + Opnieuw M springen met mijn instructrice. Ik wil binnenkort ook mijn spring debuut maken, maar ik durf nog niet echt
Wij wonen op een eiland en kunnen helaas niet elk weekend op wedstrijd, als dat zou kunnen joh! Ik vind het altijd zo leuk

Dan weet je gewoon niet meer waar het aan ligt. Ik heb een wedstrijd gereden 2 proeven 2 verschillende juryleden. Op de film redelijk identieke uitvoeringen. De ene jurylid zegt 174.5 de ander 194.5?? WTF denk je dan. Ruiters die in die regio bovenin rijden bij de selecties, eindigde die dag met minder dan 180 bij de eerste jury. Die waren natuurlijk niet bepaald vrolijk.

Helpt het bij jou om kilometers te maken?
En nog erger, de enige combinatie zonder wp van alle door deze jury gejureerde combinaties!! (dus het excuus strenge jury oid telt hier niet).
en 2X 2e geworden (LOL)