Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amiigo schreef:T ging echt top vandaag! Nog nooit zo fijn gereden in t M2
Was selectie en ik ben kringkampioen, volgende week krijg ik m'n beker etc![]()
We hebben 2 kringen bij elkaar zitten met de wedstrijden, eerste proef was ik 4e met 193 maar eerste in de kring en de 2e proef 1e met 186 puntenwie had dat ooit gedacht, 4 jaar geleden reed ik 4x in de week en viel ik er minstens 3x af, en nu al bijna Z1 startgerechtigd
Sorry voor m'n ego post
KB_Horse schreef:Ik vindt het wel echt lastig. Hoe bouwen jullie zoiets op en zijn jullie daar al mee begonnen? De mijne kent st&tr al wel. Heeft voorheen Z1 gelopen met st&tr.
Ik vindt dat zo lastig. Je leest er zo veeeel topics over maar ja. Ik denk dat ik het er hier beter over kan hebben aangezien wij er nu toch echt "stiekum" over na denken zeg maar
KB_Horse schreef:Ik vindt het wel echt lastig. Hoe bouwen jullie zoiets op en zijn jullie daar al mee begonnen? De mijne kent st&tr al wel. Heeft voorheen Z1 gelopen met st&tr.
Ik vindt dat zo lastig. Je leest er zo veeeel topics over maar ja. Ik denk dat ik het er hier beter over kan hebben aangezien wij er nu toch echt "stiekum" over na denken zeg maar
Tinkels schreef:de stokken heten : scharen(volgens mij)
ik vind een bit al mega moeilijk.. er is zoveel keuze.
Trust vind ik ook wel heel interessant, lijken me erg fijne bitten.
Maar om die zo even te kopen terwijl ik niet weet of het een goed bit is voor de mijne..stja.. lastig!