Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sharon_quiz schreef:Ja, paarden voelen alles aan. En dat heeft z'n voor- en nadelen. Ik heb me opgegeven voor het krinkampioenschap N-H zuid. 3e weekend van januari. In het Z1 trouwensVanavond heb ik weer les. Ben benieuwd of er een goede wissel uit gaat komen! Zondag sprong ie op de diagonaal een wissel. Hij was helaas van voor naar achter, maar achter kwam wel direct mee. Er zaten geen galopsprongen tussen. Het is niet goed, maar wel iets. Maar hij moet het natuurlijk goed aanleren. We zullen zien!
Sythaa schreef:Maar als er wat gebeurt ben ik liever bij de les dan in gedachten bij een leuk liedje.
DaisyB94 schreef:Idd ik weet dat het gewoon komt omdat ik zelf nu niet helemaal lekker in mn vel zit. Ik zet mezelf teveel onder druk. Ik denk dat ik gewoon eerst weer goed aan mezelf moet werken en dan weer de draad op moet pakken.
Mijn paard is ook echt mijn spiegel... zodra ik niet rust heb in mijn hoofd gedraagt hij precies hetzelfde... het is zo confronterend en daarom ook zooo frustrerend.
Ik vind het gewoon fijn om in dit topic te zitten omdat het klinkt raar een soort van steun heb en moed van kom op gewoon weer lekker aan de slag gaan. Ook de tips zijn zo fijn voor mij. Wil jullie daar echt voor bedanken!
DaisyB94 schreef:Idd ik weet dat het gewoon komt omdat ik zelf nu niet helemaal lekker in mn vel zit. Ik zet mezelf teveel onder druk. Ik denk dat ik gewoon eerst weer goed aan mezelf moet werken en dan weer de draad op moet pakken.
Mijn paard is ook echt mijn spiegel... zodra ik niet rust heb in mijn hoofd gedraagt hij precies hetzelfde... het is zo confronterend en daarom ook zooo frustrerend.
Ik vind het gewoon fijn om in dit topic te zitten omdat het klinkt raar een soort van steun heb en moed van kom op gewoon weer lekker aan de slag gaan. Ook de tips zijn zo fijn voor mij. Wil jullie daar echt voor bedanken!