Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knollentuin schreef:FriesWytske schreef:Hier word bij de meeste wedstrijden in de winter maar 1 proef gereden.
dan ga ik niet eens van huis! al dat gedoe voor een proefje..pfft nee hoor dan maar niet. [ik doe dat alleen voor de subtop en tot een uur rijden anders kan ik daarbij wel het hele winterseizoen overslaan,maar basis...twee proeven en anders vrij weekend hoor
knollentuin schreef:de lol zou me echt wel vergaan ja, het is best een geregel om van huis te gaan. 3 kinderen,stal aan huis en dan al je werk aan je paard,wassen,vlechten spullen poetsen en dan voor 1 proef?? ja ik zou dan echtwel heel hard gaan nadenken..en als we dat met zn allen doen begint de knhs dat misschien ook te snappen
SuperPaardje schreef:Ik heb even een vraagje,
Veranderen alle dressuurproeven of alleen de Z proeven? Want als het L en M hetzelfde blijft heb ik in principe geen nieuw boekje nodig.
Attitude schreef:Wbt 1 proef rijden, ik was niets anders gewend dan twee proeven te starten, totdat ik in het Noorden kwam en merkte dat het hier normaal is om maar 1 proef te starten ( swinters).
Ik vind het zelf prettig om twee proeven te rijden, zodat je de 2e proef de punten kan aanpakken die in de 1e proef minder fijn gingen.