Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
knollentuin schreef:FriesWytske schreef:Hier word bij de meeste wedstrijden in de winter maar 1 proef gereden.
dan ga ik niet eens van huis! al dat gedoe voor een proefje..pfft nee hoor dan maar niet. [ik doe dat alleen voor de subtop en tot een uur rijden anders kan ik daarbij wel het hele winterseizoen overslaan,maar basis...twee proeven en anders vrij weekend hoor
En dan al helemaal niet voor de klasse Z knollentuin schreef:de lol zou me echt wel vergaan ja, het is best een geregel om van huis te gaan. 3 kinderen,stal aan huis en dan al je werk aan je paard,wassen,vlechten spullen poetsen en dan voor 1 proef?? ja ik zou dan echtwel heel hard gaan nadenken..en als we dat met zn allen doen begint de knhs dat misschien ook te snappen
. Maar voor mij is een afstand van 40-50 km voor een proef toch wel maximaal (nu start ik meestal nog in een straal van 10 km). Ben benieuwd naar de nieuwe Z proeven!
)
. SuperPaardje schreef:Ik heb even een vraagje,
Veranderen alle dressuurproeven of alleen de Z proeven? Want als het L en M hetzelfde blijft heb ik in principe geen nieuw boekje nodig.
Attitude schreef:Wbt 1 proef rijden, ik was niets anders gewend dan twee proeven te starten, totdat ik in het Noorden kwam en merkte dat het hier normaal is om maar 1 proef te starten ( swinters).
Ik vind het zelf prettig om twee proeven te rijden, zodat je de 2e proef de punten kan aanpakken die in de 1e proef minder fijn gingen.