Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 10:27

Hier ook! Had ik niet verwacht zo vroeg (op de ochtend haha).

189,5 (M1)
Over het algemeen moet het paard meer opwaarts en op de galop onderdelen scoren we wat minder goed. Helemaal mee eens; we zijn heel erg bezig om haar goed op het achterbeen te houden/haar sterker te maken en in de galop is dat nog het moeilijkst.
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 23-11-20 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Sterre98

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 10:28

Ohhh ik wil ook terug zeg _O-

Heb woensdag ingeleverd.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 10:30

Gefeliciteerd beide met jullie punten!

Ik refresh nog mee voor de 19e :=

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 10:34

Wat betreft verbeteren ten opzichte van de vorige keer: het moet ook net allemaal even lukken.. Ik doe altijd wel wat met de tips die ik krijg, maar in de proef komt dat niet altijd naar voren. Zeker niet als er maar 1 of 2 weken tussen hebben gezeten. Ondanks dat het een online event is en ik gewoon in de bak rijd waar ik altijd in rijd, komt bij mij toch altijd weer die wedstrijdspanning opzetten als we gaan filmen en dat speelt toch mee.. En ik ben niet iemand die de volgende dag dan maar weer gaat filmen, dan moet het wel heel slecht gegaan zijn.. Tot nu toe gelukkig niet gehad. Ik wil het graag zo dicht mogelijk bij echt op concours gaan houden, en daar kun je ook niet morgen terug komen als het vandaag slecht ging.. Dus geen verbetering zien in vergelijking bij vorige keer hoeft (in mijn geval) niet te betekenen dat er niet aan gewerkt wordt.. Soms lukt het gewoon niet.. :+

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 10:37

Hier ook de punten van de 19e binnen
*\o/* 196 +:)+

Leuke protocol veel onderstreept en een enthousiaste jury.
Mooie feedback we gaan lekker doortrainen *-:)

Ik zie meer punten voorbij komen! Ze zijn vandaag er vroeg bij super fijn!

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 10:39

Gefeliciteerd met de punten!
Ik refresh vandaag ook verder voor het event van de 19e, ons M1 debuut :j

LiselotZorro

Eveline77 schreef:
Wie refreshen er vandaag allemaal mee? Ik heb nu 19e en 26e die verstuurd zijn...

Ik heb nog steeds geen punten van de 12e :+ Moet zeggen dat ik al niet meer zo vaak refresh, het "ach stik er in" gevoel begint te overheersen :+ Misschien komt deze jury op reguliere wedstrijden ook 1,5 week te laat aanzetten, dat weet ik natuurlijk niet.

Anoniem

JiKaLeNiPau schreef:
Suzanne F. schreef:
Denk erom hoor, je hebt zo een klacht bij de KNHS te pakken als je je zo negatief uitlaat. :') :+

Het zijn feiten die gebeuren dus die mogen toch genoemd worden? Het gaat er om dat deelnemers zich ook aan de voorwaarden dienen te houden en het niet als een belachelijk spelletje moeten zien dan kunnen ze beter niet mee doen toch? En ik geef aan dat ik er een denigrerend gevoel bij kreeg. Volgens mij mag ik dat echt wel aangeven. Niets negatiefs aan, pure feiten

Je kunt toch aan de buitenkant niet zien of er een reden voor het gedrag is? Ik ken ook wel mensen met een "stoornis" die zich daarom zo gedragen. Kunnen ze dan weinig aan doen. Geen idee of dat bij deze persoon speelt hoor. Maar ik weet wel je dat niet aan de buitenkant van iemand ziet.

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 10:40

tessie98xx schreef:
Gefeliciteerd met de punten!
Ik refresh vandaag ook verder voor het event van de 19e, ons M1 debuut :j

Spannend!!

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 10:41

LiselotZorro schreef:
Eveline77 schreef:
Wie refreshen er vandaag allemaal mee? Ik heb nu 19e en 26e die verstuurd zijn...

Ik heb nog steeds geen punten van de 12e :+ Moet zeggen dat ik al niet meer zo vaak refresh, het "ach stik er in" gevoel begint te overheersen :+ Misschien komt deze jury op reguliere wedstrijden ook 1,5 week te laat aanzetten, dat weet ik natuurlijk niet.

Hahahahaha... Even berichtje doen naar knhs dan kunnen ze het voor je uitzoeken..

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 10:43

Ah! Gefeliciteerd allemaal met de punten! En dat al zo vroeg. Dat is nog eens een leuk begin van de week :j

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 10:44

Sjelle schreef:
LiselotZorro schreef:

Hahahahaha... Even berichtje doen naar knhs dan kunnen ze het voor je uitzoeken..

Ik heb vrijdag al contact gehad, dus om nu maandagochtend gelijk weer te bellen vind ik ook zo wat. Ze zouden mij binnen 2-3 werkdagen laten weten hoe het er voor stond als de punten dan nog niet binnen zouden zijn.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 10:54

Sjelle, lekker hoor 2 winstpunten! Gefeliciteerd :D

Snorlex, gefeliciteerd met je winstpunt en fijn dat je het eens bent met de feedback!

Eveline77, ook gefeliciteerd met je punten!

Goed teken dat de eerste punten zo vroeg al binnen druppelen!

Ik vind het nu ook veel minder storend dat het 1 proef is dan in de L2 of M1. Het is voor ons ook niet de meest gunstige proef dus mooi wat uitdaging (schouderbinnenwaarts,travers net alleen zijn moeilijke kant, en ook de middengalop naar de jury had ik liever rechtsom gehad dan linksom) plus vind ik het ook leuk om aan de keertwendingen te werken.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 10:56

Er word weer gezellig gekletst hier :D

Sjelle, gefeliciteerd! Jammer dat die van de 12e nog niet binnen zijn...

Snorlex, gefeliciteerd!

Eveline, gefeliciteerd!

Wij hebben afgelopen weekend ook weer opgenomen. Voor ons voorlopig de laatste keer... eerlijk gezegd gaat het eerder slechter dan beter en dat vind ik gewoon zonde. Ik wil even de tijd nemen om te werken aan alle feedback die we de afgelopen weken hebben gekregen :j
Maar komende dagen refresh ik nog lekker mee :P
(En daarna blijf ik ook gewoon meelezen en meeleven, want ik vind het gewoon super leuk haha!)

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 10:58

Ik doe ook weer mee met refreshen :D

Gefeliciteerd iedereen, wat een mooie punten komen er weer voorbij!

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 11:04

Gefeliciteerd allemaal! Ik zit ook weer actief te refreshen door jullie berichtjes :')
Hier zondag de 15e ingestuurd voor de 19e, dus hopelijk zijn we vandaag aan de beurt!

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 11:51

bliksemflits schreef:
Ik zeg toch ook niet dat het wat uitmaakt? Zeg zelfs dat ik het gewoon netjes film allen dat er niks instaat bij ons en je er dus niks aan hebt ter controle. (Niet getekend en niet geschreven.)
Het maakt toch niet uit in welke kleur ze geboren is want ze is spierwit nu? En dat staat overigens niet bij de aftekeningen maar op de eerste pagina in het paspoort.

Nou rustig maar. Ik zeg het in het algemeen. En dat is ook de pagina die je filmt toch?
Laatst bijgewerkt door JiKaLeNiPau op 23-11-20 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 11:55

Yvank_ schreef:
Je kunt toch aan de buitenkant niet zien of er een reden voor het gedrag is? Ik ken ook wel mensen met een "stoornis" die zich daarom zo gedragen. Kunnen ze dan weinig aan doen. Geen idee of dat bij deze persoon speelt hoor. Maar ik weet wel je dat niet aan de buitenkant van iemand ziet.

Nou ik heb wel een beetje mensenkennis en bepaalt gedrag kan je echt wel aan de buitenkant zien of het een "stoornis" is of niet

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:04

Punten binnen! Met hakken over de sloot weer een winstpunt erbij in het M1 met 180.5 punten. Ik ben het over het algemeen eens met de jury en ze heeft de punten echt niet cadeau gegeven. Helaas hebben we zelf het halthouden en achterwaarts verprutst waardoor we verdiend een 5.5 en 5 hebben gekregen. Normaal gesproken scoren we daar twee keer tussen de 6 en de 7 op. En verder blijft het verruimen in alle gangen een punt om aan te werken, al zijn de eerste 6en ook al een feit!

Maar bovenal kan ik niet anders dan super trots zijn op hoe we gegroeid zijn dit jaar :j Als het nieuwe platform van de KNHS per 1 decemer gelijk werkt, hoop ik woensdag 2 december nog een laatste proef op te kunnen nemen. Duimen dus!

Succes allemaal met het refreshen en filmen van de proeven *\o/*

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:05

Je reageert op mij met een vraag, ik reageer terug met een vraag en dan moet ik rustig doen? :?

Hier nogsteeds geen punten van de 19e, hoop ook dat ze vandaag komen als ik jullie zo hoor!

KirstenHorse toch gefeliciteerd met je puntje :)

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:10

O gut.. ik heb vannacht toch raar gedroomd?! Ik kreeg een handgeschreven protocol terug naar aanleiding van online proefje. En daar stonden echt hele rare dingen op. Binnenkomen een 4,5 met als commentaar: nog nooit zo slordig gezien. Een 0 bij middendraf met als commentaar: dat is toch geen middendraf? En zo ging het even door. Heb ook geen totaal gekregen :D. Hoezo het houdt je een beetje bezig.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:12

_Anneruth schreef:
O gut.. ik heb vannacht toch raar gedroomd?! Ik kreeg een handgeschreven protocol terug naar aanleiding van online proefje. En daar stonden echt hele rare dingen op. Binnenkomen een 4,5 met als commentaar: nog nooit zo slordig gezien. Een 0 bij middendraf met als commentaar: dat is toch geen middendraf? En zo ging het even door. Heb ook geen totaal gekregen :D. Hoezo het houdt je een beetje bezig.

Haha dat is geen droom, dat is een nachtmerrie 8)7

Het houdt je inderdaad bezig. Ik droomde vannacht dat ik 120 punten had op mijn proef van de 19e. Werd helemaal sip wakker :+

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:19

LiselotZorro schreef:

Ik heb ook nog steeds geen punten van de 12-e! Welke klasse reed jij LiselotZorro? Ik wacht op de L2.
Vorige week maar even filmcheck gedaan, en die was wel binnen. Net de KNHS maar eens geappt wanneer ik het resultaat kan verwachten.

Ik wil graag weten wat het resultaat is voor ik weer inschrijf zodat ik weet waar ik op moet letten.
Afgezien dan van tempocontrole. Mijn heethoofd had de turbo er flink op :+ .

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:26

KirstenHorse, gefeliciteerd met je winstpunt! Terrecht trots! M2 startgerechtigd zijn komt echt heel dichtbij :D

Zou leuk zijn als je nog 1x mee kan doen! Ben hier ook heel benieuwd naar informatie over het nieuwe platform.

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:35

Roodvos schreef:
LiselotZorro schreef:

Ik heb ook nog steeds geen punten van de 12-e! Welke klasse reed jij LiselotZorro? Ik wacht op de L2.
Vorige week maar even filmcheck gedaan, en die was wel binnen. Net de KNHS maar eens geappt wanneer ik het resultaat kan verwachten.

Ik wil graag weten wat het resultaat is voor ik weer inschrijf zodat ik weet waar ik op moet letten.
Afgezien dan van tempocontrole. Mijn heethoofd had de turbo er flink op :+ .

M1. Vrijdag lag het van mij nog bij de jury. Zou natuurlijk kunnen dat jij dezelfde jury hebt.

Ik hou er van ook niet van om al te moeten rijden zonder de punten te hebben.. gelukkig speelt de nieuwe methode daar beter op in.