Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eveline77 schreef:Wie refreshen er vandaag allemaal mee? Ik heb nu 19e en 26e die verstuurd zijn...
JiKaLeNiPau schreef:Suzanne F. schreef:Denk erom hoor, je hebt zo een klacht bij de KNHS te pakken als je je zo negatief uitlaat.![]()
Het zijn feiten die gebeuren dus die mogen toch genoemd worden? Het gaat er om dat deelnemers zich ook aan de voorwaarden dienen te houden en het niet als een belachelijk spelletje moeten zien dan kunnen ze beter niet mee doen toch? En ik geef aan dat ik er een denigrerend gevoel bij kreeg. Volgens mij mag ik dat echt wel aangeven. Niets negatiefs aan, pure feiten
LiselotZorro schreef:Eveline77 schreef:Wie refreshen er vandaag allemaal mee? Ik heb nu 19e en 26e die verstuurd zijn...
Ik heb nog steeds geen punten van de 12eMoet zeggen dat ik al niet meer zo vaak refresh, het "ach stik er in" gevoel begint te overheersen
Misschien komt deze jury op reguliere wedstrijden ook 1,5 week te laat aanzetten, dat weet ik natuurlijk niet.
Sjelle schreef:LiselotZorro schreef:Ik heb nog steeds geen punten van de 12eMoet zeggen dat ik al niet meer zo vaak refresh, het "ach stik er in" gevoel begint te overheersen
Misschien komt deze jury op reguliere wedstrijden ook 1,5 week te laat aanzetten, dat weet ik natuurlijk niet.
Hahahahaha... Even berichtje doen naar knhs dan kunnen ze het voor je uitzoeken..
bliksemflits schreef:Ik zeg toch ook niet dat het wat uitmaakt? Zeg zelfs dat ik het gewoon netjes film allen dat er niks instaat bij ons en je er dus niks aan hebt ter controle. (Niet getekend en niet geschreven.)
Het maakt toch niet uit in welke kleur ze geboren is want ze is spierwit nu? En dat staat overigens niet bij de aftekeningen maar op de eerste pagina in het paspoort.
Yvank_ schreef:Je kunt toch aan de buitenkant niet zien of er een reden voor het gedrag is? Ik ken ook wel mensen met een "stoornis" die zich daarom zo gedragen. Kunnen ze dan weinig aan doen. Geen idee of dat bij deze persoon speelt hoor. Maar ik weet wel je dat niet aan de buitenkant van iemand ziet.
_Anneruth schreef:O gut.. ik heb vannacht toch raar gedroomd?! Ik kreeg een handgeschreven protocol terug naar aanleiding van online proefje. En daar stonden echt hele rare dingen op. Binnenkomen een 4,5 met als commentaar: nog nooit zo slordig gezien. Een 0 bij middendraf met als commentaar: dat is toch geen middendraf? En zo ging het even door. Heb ook geen totaal gekregen. Hoezo het houdt je een beetje bezig.
LiselotZorro schreef:Ik heb nog steeds geen punten van de 12eMoet zeggen dat ik al niet meer zo vaak refresh, het "ach stik er in" gevoel begint te overheersen
Roodvos schreef:LiselotZorro schreef:Ik heb nog steeds geen punten van de 12eMoet zeggen dat ik al niet meer zo vaak refresh, het "ach stik er in" gevoel begint te overheersen
Ik heb ook nog steeds geen punten van de 12-e! Welke klasse reed jij LiselotZorro? Ik wacht op de L2.
Vorige week maar even filmcheck gedaan, en die was wel binnen. Net de KNHS maar eens geappt wanneer ik het resultaat kan verwachten.
Ik wil graag weten wat het resultaat is voor ik weer inschrijf zodat ik weet waar ik op moet letten.
Afgezien dan van tempocontrole. Mijn heethoofd had de turbo er flink op.