Tilmar schreef:Zo.. mijn B proeven van de 19e zijn ook weer af!
Paar heel leuke proeven zaten erbij, met een 9 voor halsstrekken. En een, ik denk, professionele ruiter op een fijn paard. Pfwiew. 210 punten. Daar doe je het voor.
Ook een paar mindere proefjes zonder winst.
Ik had er 2 voor de 2e keer. Een van de twee had echt totaal geen verbetering tov de tips die ik de vorige keer had gegeven (pas na deze proef gekeken hoor). Dat vind ik dan oprecht jammer. Ik snap dat je niet in een klap alles goed doet, maar er zaten toch dingetjes bij waar best aan te werken valt.
Eentje afgekeurd: geen combinatienummer genoemd, geen aftekening in paspoort gefilmd en niet ingezoomd op bit en sporen én filmpje te onscherp.
Nog 1x op deze manier denk ik? Heb verder nog niks gehoord (als jury) van de nieuwe opzet. Ben benieuwd.
Oh ik had in eerdere sessies ook iemand die ik sowieso 3x heb gejureerd. Niets doen met de tips jammer daar doe ik altijd veel moeite voor. Kwam nog bij dat deze dame erg nonchalant was en bij het voorstellen erg kinderachtig aan het giebelen was en alle keren zo deed. Kwam zo kinds en ongeïnteresseerd over en dat vond ik trouwens, ook naar mij als jury, heel denigrerend net alsof het een spelletje was en ze daar aan mee deed. Naast haar gedrag (wat niet van stress of zenuwen was btw) dan ook nog eens niets doen met de tips is dan wel jammer. Beetje verspilde tijd om zo iemand te jureren en tips te geven
Laatst bijgewerkt door JiKaLeNiPau op 23-11-20 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt