Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). En de Indoctro liet zich goed zien, maar dat is voor jullie natuurlijk ook geen optie. 

Nu gaan we voorlopig dit 1x in de week erbij doen en daarna afbouwen naar 1x in de maand 

Best leuk voor de afwisseling 

Citaat:Terug van SGW Vinkega!! Foutloos gesprongen en fijn gecrosst! Jammer alleen dat de hindernisjury 3 weigeringen heeft gerekend bij het water, waar ik dacht dat ik er maar 1 had :/ Helaas 2x stop op 18, die tweede vond ik vooral heel flauw en onnodig. Maar goed blijkbaar had ze er even genoeg van. De laatste hindernis ging ze dan weer als een speer!
Maarja wel gefinished met 5 weigeringen dus, ik was me van geen kwaad bewust... We zien de brief van de KNHS wel weer tegemoet.
Ik heb iig een heerlijke dag gehad en fijn gereden, mooi leermomentOp naar meer kilometers!!

en dat moest gomir natuurlijk ook net zien
Vond het L dan best wel weer pittig vergeleken met de B.
maar hij ging wel! Een stop op 6 die ik niet aan zag komen (en m'n moeder wel
) daarna naar de bochtjes van slag. Hindernis 7 ging ook nog goed maar na weer een open veld naar 8 ging het lampje uit
kreeg geen reactie meer op m'n benen dus toen was ik uitgeschakeld. 3x een stop op 8. Daarna al slingerend weggereden maar hij was zo van de riedel dat ik uitgesprongen was
toch helemaal niet zo'n slecht gevoel er aan over gehouden. Het gedeelte wat wel goed ging voelde zo fijn!