Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 21:01

JiKaLeNiPau schreef:
Anoeska27 schreef:
Ik denk dat er weinig juryleden zijn die een probleem hebben met een enkele stemhulp. Maar als er bij vrijwel ieder onderdeel geklikt wordt dan neem ik dat toch echt wel mee.

Er zijn mensen die er een sport van maken om te klikken... is bij mij een irritatie factor-tje daar zet ik ook echt iets over op het protocol. Btw of je nu muziek aan hebt of steeds harde wind hoort, dan hoor ik liever een deuntje :o

Dan hoop ik dag jij niet mijn proefje beoordeeld _O- Maar ik geef je groot gelijk, ik vind het zelf ook bloedirritant maar het is verd*md lastig het mijzelf af te leren...

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 21:04

bliksemflits schreef:
Dan hoop ik dag jij niet mijn proefje beoordeeld _O- Maar ik geef je groot gelijk, ik vind het zelf ook bloedirritant maar het is verd*md lastig het mijzelf af te leren...

Dat hoop ik dan ook voor jou :j haha mijn leerlingen moeten een 10tje betalen voor iedere keer klikken. Staat uiteraard allemaal in het zwarte boekje en er wordt nooit afgerekend maar zo let je er wel op en ik moet zeggen het werkt echt *\o/*

bliksemflits

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 21:06

Jaaa tijdens m'n les krijg ik ook nog net niks naar m'n hoofd gegooid als ik klik :') Maar als ik zelf rij betrap ik mij er nog wel is op helaas

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 21:20

:D
bliksemflits schreef:
Jaaa tijdens m'n les krijg ik ook nog net niks naar m'n hoofd gegooid als ik klik :') Maar als ik zelf rij betrap ik mij er nog wel is op helaas

Nou als je jezelf betrapt dan is dat de eerste stap naar verbetering toch? :D

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 21:45

Sterre98 schreef:
Tot ze je mond zien bewegen :')
Was bij mijn vorige proef haha

Haha, dan wel, ja :+

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 21:46

JiKaLeNiPau schreef:
:D
bliksemflits schreef:

Nou als je jezelf betrapt dan is dat de eerste stap naar verbetering toch? :D

Precies :D

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 02:18

Ik heb ook wel eens gefilmd met de stal radio op de achtergrond aan. Niet eens hard, maar toch hoorde je het op de film een stuk harder terug :+

Dat geklik is wel zo irritant ik erger mij er ook groen en geel aan, heb ook een paar van die stalgenoten of mensen op wedstrijd die alleen maar lopen te klikkeren, de god-ganse-tijd..... :7 ik doe het bijna nooit en als ik het doe moet mijn paard daar dan ook meteen op reageren heb ik hem geleerd. Rij ik met zo'n kikkeraar samen dan ontploft ie zo'n beetje, en weet ie niet waar ie het zoeken moet. Zo vervelend! 8)7 ik moet dan ook altijd op m'n tong bijten om niet een opmerking te maken als in "als je zo ontiegelijk vaak klikt, hoort ie het echt niet meer hoor" }:0

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 09:11

Ohja, klikken heb je natuurlijk ook nog haha. Ik heb alleen maar af en toe ‘ho’ nodig dus kan me continu geklik bijna niet voorstellen.
Magiclover, kan me dan weer wel goed voorstellen dat het irritant is daarbij in de baan te rijden als je paard erop afgaat haha. Doet me denken aan die keer dat ik op een paard reed die echt net zadelmak was. Superbraaf was ‘ie maar toen er iemand in de bak kwam rijden die telkens met haar zweep sloeg voelde ik hem toch wel heel erg onzeker onder me worden. Eindstand: je zit voor de tiende keer op een paard en je gaat maar in de buitenbaan rijden voor het eerst want dat is nog veiliger dan bij een zweepzwieper haha _O-

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 09:37

Queelens schreef:
Ohja, klikken heb je natuurlijk ook nog haha. Ik heb alleen maar af en toe ‘ho’ nodig dus kan me continu geklik bijna niet voorstellen.
Magiclover, kan me dan weer wel goed voorstellen dat het irritant is daarbij in de baan te rijden als je paard erop afgaat haha. Doet me denken aan die keer dat ik op een paard reed die echt net zadelmak was. Superbraaf was ‘ie maar toen er iemand in de bak kwam rijden die telkens met haar zweep sloeg voelde ik hem toch wel heel erg onzeker onder me worden. Eindstand: je zit voor de tiende keer op een paard en je gaat maar in de buitenbaan rijden voor het eerst want dat is nog veiliger dan bij een zweepzwieper haha _O-

En dat gemep met die zweep heb je niets van gezegd? :o knap van je. Kijk paarden leren er veel van maar als je dus op die manier moet rijden dan heeft niet alleen jouw paard er last van maar iedereen! Ik weet het is een lastig verhaal maar mijn paard was panisch voor zwepen, lekker inrijden was dat altijd voor een wedstrijd :\

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 13:02

Refreshen in het weekend heeft vast geen zin maar ik kan het niet laten om het te doen :')
Zo benieuwd naar mijn protocol.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:06

Ik heb gisteren weer ingestuurd voor de 26e dus nu refresh ik voor 2 proefjes :D

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:07

MarianneW schreef:
Refreshen in het weekend heeft vast geen zin maar ik kan het niet laten om het te doen :')
Zo benieuwd naar mijn protocol.

Toch wel, geen idee hoe, maar ik heb ze een keer op zondag gehad.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:21

Ik heb gisteren en vanochtend ook gespiekt hoor. Had gehoopt de punten nog voor het weekend te ontvangen maar helaas :Y)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:24

JiKaLeNiPau schreef:
Queelens schreef:

En dat gemep met die zweep heb je niets van gezegd? :o knap van je. Kijk paarden leren er veel van maar als je dus op die manier moet rijden dan heeft niet alleen jouw paard er last van maar iedereen! Ik weet het is een lastig verhaal maar mijn paard was panisch voor zwepen, lekker inrijden was dat altijd voor een wedstrijd :

Oh ja daar hebben we toen zeker wat van gezegd :j
Maar vervolgens ging het door haha dus dan maar naar buiten, dat kon zij niet. Iets met Nijkerk, gelovig en zondag. Dus toen zijn wij maar gegaan haha :=

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:25

Ik refresh ook rustig door dit weekend :Y) Vorige week zondag proefje ingeleverd voor de 19e. Ik verwacht het eigenlijk wel morgen. Maar ik mag niet klagen, want van de zomer kreeg ik mijn punten elke keer razendsnel :j

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:29

Punten komen bij "mijn klasseringen" in de KNHS app toch?

Over het klikken; ik ben dus wel een ruiter die veel op stem rijd. En vind het ergens ook gek dat een enkele stemhulp niet toegestaan is bij de KNHS. Als je de hele proef zit te klikken is het wat anders natuurlijk, dat doe ik ook niet.
Maar ik heb er dus wel echt moeten opletten dat ik het niet deed tijdens m'n proefje haha.

Muziek ben ik ook wel gewend in binnenbakken, maar gewoon op de achtergrond. Die zou ik uitzetten voor de film.

Bij mij hoor je vooral alle vogeltjes kwetteren, dat lijkt me wel gezellig voor de jury *D

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:31

@queelens, wacht wat, als gelovige mag je op zondag niet buiten rijden? :+

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:32

k_m schreef:

Ik denk dat ze helemaal niet mocht rijden, want zondag, maar in de binnenbak is ze niet zichtbaar :P

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:33

In België kennen wij dat strenge geloof echt niet zo :+

Is het trouwens enkel in Nederland dat stem niet toegestaan is? Vraag me af of dat bij ons ook zo is.

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:40

xSannee schreef:
k_m schreef:

Ik denk dat ze helemaal niet mocht rijden, want zondag, maar in de binnenbak is ze niet zichtbaar :P

Hoe hypocriet! :r

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 15:14

k_m schreef:

Er zijn zelfs stallen waar je niet mag komen op zondag want dag van de heer. Bespottelijk. Als tiener gereden bij een boer in Bunschoten waar je op zondag ook niet mocht komen want ook rustdag voor de dieren en toen ik vroeg of hij dan ook de koeien niet molk op zondag, hoefde ik helemaal nooit meer te komen. :=

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 15:43

Ik gebruik stem ook in training, doet ie beter zijn best. Maar dat is niet constant klikken. Op een verdwaald stemgeluid na :') lukt het me altijd goed om in de proef stil te zijn.

Vandaag opgenomen en ingestuurd. Heb lekker gereden en tevreden over de rit :D 2 duidelijke foutjes maar vind hem zelf verder netjes, ben benieuwd wat de jury vindt! Kan ik dinsdag weer beginnen met refreshen :+

Hoop dat de mensen van de 19e morgen hun punten hebben!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 15:54

Caritas schreef:
k_m schreef:

Er zijn zelfs stallen waar je niet mag komen op zondag want dag van de heer. Bespottelijk. Als tiener gereden bij een boer in Bunschoten waar je op zondag ook niet mocht komen want ook rustdag voor de dieren en toen ik vroeg of hij dan ook de koeien niet molk op zondag, hoefde ik helemaal nooit meer te komen. :=

Bespottelijk? Bijzonder om je zo over een geloofsovertuiging en inrichting van het leven van een ander uit te laten.

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 17:47

Queelens schreef:
Oh ja daar hebben we toen zeker wat van gezegd :j
Maar vervolgens ging het door haha dus dan maar naar buiten, dat kon zij niet. Iets met Nijkerk, gelovig en zondag. Dus toen zijn wij maar gegaan haha :=

Ahhh ook slim

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 18:01

Vandaag ook weer proefje ingestuurd! Ben benieuwd. Zelf wel tevreden op paar kleine foutjes maar ach!