Eveline77 schreef:Tyke schreef:Hoe zit het Mbt winstpunten en online. Mag je wanneer je alleen online 10 winstpunten hebt overstappen? Of moet je er ook op een echte wedstrijd zoveel behalen?
Voor alsnog kan je gewoon overstappen!
Oké bedankt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaitlyn schreef:Eveline77 schreef:Hafnap, wat een knalproef heb jij neergezet!Het L zal vast geen problemen opleveren.
Gerdien, ook gefeliciteerd met je winstpunt, jammer dat het voor je gevoel meer waard was maar deze punt is weer in the pocket!
Sterre98, ik wacht met je mee. Ik blijf van het weekend gewoon stug door refreshen. Ik heb ze al eerder op zaterdag gekregen.
Liespr, spannend lekker mee refreshen!
Kaitlyn, een 9!!!ik ben altijd al blij met een 7. Heb je altijd hogere cijfers of was dit een verassing?
Ik reed met mijn vorige paard wel vaker 8, 9 en zelfs 10 voor onder andere het strekken in draf en op mijn houding. Helaas mijn rug en heup zwaar geblesseerd gehad, door verschillende fysio’s weggestuurd want er was niks aan de hand en ik moest maar krachttraining gaan doen.
Was zo blij toen ik een fysio trof die het wel zag, de bevestiging dat die vreselijke pijn niet tussen mijn oren zat en dat al die krachttraining er alleen maar voor zorgde dat 1 kant veel sterker ontwikkeld was dan de andere kant. Het was echt een verademing dat ik eindelijk de reden wist dat ik niet meer rechtop kon zitten of lopen en zelfs zitten.
Mijn heup bleek scheef te staan en tussen mijn si gewrichten zat 8 centimeter verschil waardoor de rest ook zo scheef als een hoepel werd. Heb daar vreselijk veel nadeel van ondervonden op mijn paard die toen nog jong was en haar ook niet goed kunnen rijden.
Nu ik steeds rechter wordt en minder pijn ervaar kan ik weer veel beter gaan zitten en gaat het rijden ook veel fijner. Ik kan eindelijk duidelijkheid in mijn hulpen geven én ze gelijkmatiger geven. Heb nog wel slechte momenten en de fysio wordt heel regelmatig bezocht, maar niet meer dagelijks veel pijn.![]()
Had dit eerlijk gezegd niet verwacht, maar was ook al mijn zelfvertrouwen kwijtgeraakt in de dressuur. Dat krikte al omhoog door de laatste paar proeven (online en op wedstrijd). Dit is dan zó leuk en geeft wel weer zelfvertrouwen!![]()
Vorige keer had ik ook heel leuk en nuttig commentaar, was gejureerd door iemand uit dit topic!
In de B hebben we ook een aantal keer in de 190 en 200 punten gereden, en toen ben ik zo’n beetje gestopt met dressuurwedstrijden. Nog 1 puntje en dan mogen we naar het L2.![]()
Vanavond Gibbie even heel hard geknuffeld.
tantesam schreef:Wat leuk om hier alle ervaringen te lezen, kan me zo goed voorstellen hoe leuk en verslavend het refreshen is.
Hoop over niet te lange tijd voor het eerst online te starten met m'n 4 jarige.
We hebben een keurige rijbak, maar mijn paard valt hier zo in weg op film. De bodem van de baan is, zeker in deze tijd van het jaar, exact dezelfde kleur als m'n paard... Ik film wel eens vanuit de hoek, maar na een meter of 20 zie je nog maar een silhouet
Tilmar schreef:Ik heb nu al voor de 2e keer een proef met keiharde muziek op de achtergrond![]()
Het is niet handig met jureren, maar als je met zoveel lawaai moet rijden is toch ook niet fijn lijkt mij?
Tilmar schreef:Ik heb nu al voor de 2e keer een proef met keiharde muziek op de achtergrond![]()
Het is niet handig met jureren, maar als je met zoveel lawaai moet rijden is toch ook niet fijn lijkt mij?
_Anneruth schreef:tantesam schreef:Wat leuk om hier alle ervaringen te lezen, kan me zo goed voorstellen hoe leuk en verslavend het refreshen is.
Hoop over niet te lange tijd voor het eerst online te starten met m'n 4 jarige.
We hebben een keurige rijbak, maar mijn paard valt hier zo in weg op film. De bodem van de baan is, zeker in deze tijd van het jaar, exact dezelfde kleur als m'n paard... Ik film wel eens vanuit de hoek, maar na een meter of 20 zie je nog maar een silhouet
O dat is lastig! Ben nu stiekem wel benieuwd naar jouw paard en de bak.
@Hafnap: kijk, dat zijn mooie punten! Gefeliciteerd!
Texas02 schreef:Tilmar schreef:Ik heb nu al voor de 2e keer een proef met keiharde muziek op de achtergrond![]()
Op welke manier is dit niet handig jureren? Ik zou waarschijnlijk gewoon het geluid uitzetten als het me stoorde.. En voor het voorlezen kan het niet zijn, want er zijn ook mensen (zoals ik) die de proef uit hun hoofd rijden. Ik zou het tojdens het filmen zelf niet doen met muziek (hoewel die van mij van de 14de met gratis bouwgeluiden kwam), maar ik heb donderdag de L1 proef ook met luide muziek geoefend. Ik vind het veel ontspannender rijden met muziek..
Jennifer3010 schreef:Ben benieuwd naar het nieuwe platform in december!
Sterre98 schreef:Tot ze je mond zien bewegen![]()
Was bij mijn vorige proef haha
Anoeska27 schreef:Ik denk dat er weinig juryleden zijn die een probleem hebben met een enkele stemhulp. Maar als er bij vrijwel ieder onderdeel geklikt wordt dan neem ik dat toch echt wel mee.