Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjelle

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 18:02

Hier de punten van de 12e mogen ontvangen na contact knhs. We hebben weer een puntje erbij! Weinig geschreven en echt zessen protecol maar geeft niks dit was niet ons beste en jury geeft onderaan leuk feedback. Op naar die van de 19e

SilviaKok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 18:06

Gefeliciteerd iedereen met punten en voor sommige jammer, maar laat het een motivatie voor je zijn!

Ik punten 19/11 binnen! 183,5 jeeeej. Feestje hier. Moeten er hard voor werken namelijk. Nu M1+9 Mn plan is puntje in t M2 en dan even offline doortrainen. Maar ben wedstrijd verslaafd dus weet nog niet of dat lukt,

WenK, dank voor delen van je bericht, soms goed om te weten dat jullie het ook maar vrijwillig doen en het geen baan is maar naast werk/gezin/priveleven.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 18:20

Wat een mooi compliment, Kaitlayn! Even lekker van genieten op je roze wolk :).

Iedereen met winstpunten gefeliciteerd!

xSannee: wat een leuke foto! Je paard lijkt ook echt zo te poseren :D.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 19:18

Wat een gaaf compliment zeg! Super gaaf!

Ik heb nog niks binnen dus dat wordt braaf wachten :+

_Gerdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 19:23

JiKaLeNiPau schreef:
_Gerdien_ schreef:
Hier ook de punten binnen van 19-11!
Iedereen een goed weekend gewenst

Tevreden of niet?

Had wat meer punten verwacht, maar wel een WP verdiend :j

Kaitlyn mooi om zo je ontwikkeling terug te zien in de punten!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 19:33

Hoe zit het Mbt winstpunten en online. Mag je wanneer je alleen online 10 winstpunten hebt overstappen? Of moet je er ook op een echte wedstrijd zoveel behalen?

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 19:34

Tyke schreef:
Hoe zit het Mbt winstpunten en online. Mag je wanneer je alleen online 10 winstpunten hebt overstappen? Of moet je er ook op een echte wedstrijd zoveel behalen?

Voor alsnog kan je gewoon overstappen!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 19:52

Iedereen gefeliciteerd met hun winstpunt, en over het algemeen ook fijn commentaar gehad zo te lezen! :D

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 20:08

Wij hebben ook onze punten binnen.......
209 punten! Dus we mogen L1 gaan starten!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 20:09

Jeetje wat een punten! Gaaf zeg!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 20:16

Hafnap, jeetje zeg wat een score!! Gefeliciteerd

Kaitlyn, super zeg! Daar mag je terecht heel trots op zijn!!

Alle andere met puntjes ook weer gefeliciteerd!!! :D

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 20:37

HafNap, wauw! Dat is nog eens een afsluiter. Gefeliciteerd :D

SilviaKok wat fijn! Gefeliciteerd!

Sjelle, fijn dat die van de 12e binnen zijn en gefeliciteerd met je winstpunt!

FamkeY mooie punten hoor! En wat een prachtige combinatie. Pony springt ook met een mooie techniek!

Liespr, wat balen! Wees getroost meestal liggen dergelijke punten nooit heel veel uit elkaar :(:) volgende keer even eerst diegene die je niet gaat insturen verwijderen?

Kaitlyn, wauw wat een super gaaf compliment! Gefeliciteerd met je punten!

_Gerdien_ ook fijn in het weekend in met een winstpunt!

xSannee wat een leuke foto! Pony poseert leuk met je mee <3

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 20:44

Haha pony werd wel even gelokt door de fotograaf om leuk te kijken O:) O:)

Wat een punten HafNap! Succes in het L!!

Is het erg dat ik nu al benieuwd ben naar m'n punten? :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 20:46

Kirrietje schreef:
Kaitlyn schreef:
Gefeliciteerd iedereen met de punten en wat jammer van de (net) niet punten.

Ik heb ook mijn uitslag terug en ben zo blij: 192 punten, met een 9(!!) voor mijn houding en zit. :wow:
Heel erg fijn en nuttig commentaar ook op de punten die minder gingen.
[ [url=m/jbbr8C.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik rijd dus elke keer kaarsrecht op de A-C lijn, en deze proef niet dat was wel een beetje jammer. :o
Maar zo leuk, heb jaren keihard gewerkt om mijn rug en heup weer sterker te krijgen zodat ik weer beter kon gaan zitten en het ook fijner voor mijn paard te maken.
En actiever gaan rijden heeft dus echt geholpen om mijn punten omhoog te krikken in plaats van truttig terug blijven rijden. :D
*blijft nog even op haar wolk zitten*

Wat fijn!
Ik kan dit soort jury’s echt waarderen. Een 9 zie je inderdaad niet vaak en vind dat erg jammer.
Heb een keer een 9,5 gekregen voor verzorging. Fijn als de jury je harde werk kan waarderen!

Dat je ze ziet niet vaak ziet ligt echt niet alleen aan de juryleden hoor. Juist niet. De meeste willen dat juist graag geven, maar je moet wel rijden voor die 9 of 10. Ik heb ze toch best vaak langs zien komen bij echt goede dingen. Dat is gewoon echt knap gereden dan en heeft 9 van de 10 keer niks met het jurylid te maken.

Gefeliciteerd allemaal!
Kaitlyn heel gaaf dat je harde werken zo beloond wordt!

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 20:49

Hafnap, wat een knalproef heb jij neergezet! *\o/* Het L zal vast geen problemen opleveren.

Gerdien, ook gefeliciteerd met je winstpunt, jammer dat het voor je gevoel meer waard was maar deze punt is weer in the pocket!

Sterre98, ik wacht met je mee. Ik blijf van het weekend gewoon stug door refreshen. Ik heb ze al eerder op zaterdag gekregen.

Liespr, spannend lekker mee refreshen!

Kaitlyn, een 9!!! *\o/* ik ben altijd al blij met een 7. Heb je altijd hogere cijfers of was dit een verassing?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 21:00

Ik heb mijn punten nu ook, 187! *\o/* Nu mogen we naar de L1!! *\o/* maar toch ben ik iets teleurgesteld, want ik had een 3 op hals strekken.. niet getoond staat er.. maar dit was de eerste keer dat hij het eindelijk wel deed.. niet perfect, maar hij deed het.. :( Dus dat snap ik echt niet, anders had ik er ook altijd minimaal een 5,5 op.. Maar heel blij met de winstpunt! Nu een wedstrijdpauze voor ons tot in ieder geval half januari en mooi rustig doortrainen! :)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 21:08

Ik heb een keer met mijn eerste merrie een 9 op halsstrekken gehad. Dat was het qua 9ens volgens mij :') met Karel wel een aantal 8en gehad. En vast ook wel met andere paarden maar dat blijft niet zo hangen als een 9 of een 10 :D

Texas02, super! Gefeliciteerd met je winstpunt.

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 21:11

xSannee schreef:
Ik heb net voor het eerst een proef opgenomen! B debuut, dus ook geen hoge verwachtingen, maar wel leuk om eens te doen! *D

Voelde wel een beetje gek, in m'n nette pakkie, maar dan gewoon op stal _O-
Hoefsmid vond het ook erg grappig haha

[ [url=m/mbzpTM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Net ingestuurd, dus ben benieuwd wanneer we onze punten krijgen *\o/*

Wauw wat een mooie combinatie!

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 21:20

Texas02 schreef:
Ik heb mijn punten nu ook, 187! *\o/* Nu mogen we naar de L1!! *\o/* maar toch ben ik iets teleurgesteld, want ik had een 3 op hals strekken.. niet getoond staat er.. maar dit was de eerste keer dat hij het eindelijk wel deed.. niet perfect, maar hij deed het.. :( Dus dat snap ik echt niet, anders had ik er ook altijd minimaal een 5,5 op.. Maar heel blij met de winstpunt! Nu een wedstrijdpauze voor ons tot in ieder geval half januari en mooi rustig doortrainen! :)

Wow, een 3 is wel heel streng, zeker als je het gevoel had dat er wel wat gebeurde.
Had je je punten vanavond pas of had je niet eerder de tijd om te checken?

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 21:23

FamkeY mooie punten hoor! En wat een prachtige combinatie. Pony springt ook met een mooie techniek! 3[/quote]

Bedankt :o ik vind springen doodeng. Vandaar dat ik een friesje heb haha. Technisch weet ik van niks, weet wel dat hij zo ontzettend zijn best doet! Gouden pony. Januari wordt ze (de ruiter) 17 dus nog maar even genieten van haar ponytijd.

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 21:27

Iedereen gefeliciteerd met puntjes! *\o/*

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 22:06

Gefeliciteerd allemaal!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 22:09

famkeY schreef:
Wauw wat een mooie combinatie!

Gefeliciteerd met de puntjes weer!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 22:58

Wow, urosa!! Gefeliciteerd met je 9!! Die heb ik nog nooit gehad! :D :D

Ik had niet eerder weer tijd om te checken, ik ben wel tot 12 uur ongeveer aan het refreshen geweest, maar toen nog niets :+ Geduld blijkt toch een schone zaak :D Is soms moeilijk :+

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 23:11

Eveline77 schreef:
Hafnap, wat een knalproef heb jij neergezet! *\o/* Het L zal vast geen problemen opleveren.

Gerdien, ook gefeliciteerd met je winstpunt, jammer dat het voor je gevoel meer waard was maar deze punt is weer in the pocket!

Sterre98, ik wacht met je mee. Ik blijf van het weekend gewoon stug door refreshen. Ik heb ze al eerder op zaterdag gekregen.

Liespr, spannend lekker mee refreshen!

Kaitlyn, een 9!!! *\o/* ik ben altijd al blij met een 7. Heb je altijd hogere cijfers of was dit een verassing?

Ik reed met mijn vorige paard wel vaker 8, 9 en zelfs 10 voor onder andere het strekken in draf en op mijn houding. Helaas mijn rug en heup zwaar geblesseerd gehad, door verschillende fysio’s weggestuurd want er was niks aan de hand en ik moest maar krachttraining gaan doen.

Was zo blij toen ik een fysio trof die het wel zag, de bevestiging dat die vreselijke pijn niet tussen mijn oren zat en dat al die krachttraining er alleen maar voor zorgde dat 1 kant veel sterker ontwikkeld was dan de andere kant. Het was echt een verademing dat ik eindelijk de reden wist dat ik niet meer rechtop kon zitten of lopen en zelfs zitten.
Mijn heup bleek scheef te staan en tussen mijn si gewrichten zat 8 centimeter verschil waardoor de rest ook zo scheef als een hoepel werd. Heb daar vreselijk veel nadeel van ondervonden op mijn paard die toen nog jong was en haar ook niet goed kunnen rijden.

Nu ik steeds rechter wordt en minder pijn ervaar kan ik weer veel beter gaan zitten en gaat het rijden ook veel fijner. Ik kan eindelijk duidelijkheid in mijn hulpen geven én ze gelijkmatiger geven. Heb nog wel slechte momenten en de fysio wordt heel regelmatig bezocht, maar niet meer dagelijks veel pijn. :D

Had dit eerlijk gezegd niet verwacht, maar was ook al mijn zelfvertrouwen kwijtgeraakt in de dressuur. Dat krikte al omhoog door de laatste paar proeven (online en op wedstrijd). Dit is dan zó leuk en geeft wel weer zelfvertrouwen! *\o/*
Vorige keer had ik ook heel leuk en nuttig commentaar, was gejureerd door iemand uit dit topic!
In de B hebben we ook een aantal keer in de 190 en 200 punten gereden, en toen ben ik zo’n beetje gestopt met dressuurwedstrijden. Nog 1 puntje en dan mogen we naar het L2. :D

Vanavond Gibbie even heel hard geknuffeld. <3