Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirrietje schreef:Kaitlyn schreef:Gefeliciteerd iedereen met de punten en wat jammer van de (net) niet punten.
Ik heb ook mijn uitslag terug en ben zo blij: 192 punten, met een 9(!!) voor mijn houding en zit.![]()
Heel erg fijn en nuttig commentaar ook op de punten die minder gingen.
[ [url=m/jbbr8C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik rijd dus elke keer kaarsrecht op de A-C lijn, en deze proef niet dat was wel een beetje jammer.![]()
Maar zo leuk, heb jaren keihard gewerkt om mijn rug en heup weer sterker te krijgen zodat ik weer beter kon gaan zitten en het ook fijner voor mijn paard te maken.
En actiever gaan rijden heeft dus echt geholpen om mijn punten omhoog te krikken in plaats van truttig terug blijven rijden.![]()
*blijft nog even op haar wolk zitten*
Wat fijn!
Ik kan dit soort jury’s echt waarderen. Een 9 zie je inderdaad niet vaak en vind dat erg jammer.
Heb een keer een 9,5 gekregen voor verzorging. Fijn als de jury je harde werk kan waarderen!
xSannee schreef:Ik heb net voor het eerst een proef opgenomen! B debuut, dus ook geen hoge verwachtingen, maar wel leuk om eens te doen!
Voelde wel een beetje gek, in m'n nette pakkie, maar dan gewoon op stal![]()
Hoefsmid vond het ook erg grappig haha
[ [url=m/mbzpTM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net ingestuurd, dus ben benieuwd wanneer we onze punten krijgen
Texas02 schreef:Ik heb mijn punten nu ook, 187!Nu mogen we naar de L1!!
maar toch ben ik iets teleurgesteld, want ik had een 3 op hals strekken.. niet getoond staat er.. maar dit was de eerste keer dat hij het eindelijk wel deed.. niet perfect, maar hij deed het..
Dus dat snap ik echt niet, anders had ik er ook altijd minimaal een 5,5 op.. Maar heel blij met de winstpunt! Nu een wedstrijdpauze voor ons tot in ieder geval half januari en mooi rustig doortrainen!
Eveline77 schreef:Hafnap, wat een knalproef heb jij neergezet!Het L zal vast geen problemen opleveren.
Gerdien, ook gefeliciteerd met je winstpunt, jammer dat het voor je gevoel meer waard was maar deze punt is weer in the pocket!
Sterre98, ik wacht met je mee. Ik blijf van het weekend gewoon stug door refreshen. Ik heb ze al eerder op zaterdag gekregen.
Liespr, spannend lekker mee refreshen!
Kaitlyn, een 9!!!ik ben altijd al blij met een 7. Heb je altijd hogere cijfers of was dit een verassing?