Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lithya schreef:Mirthe, gaan er echt mensen zonder de cross verkent te hebben de cross in?
Wel een heel uitnodigend filmpje eerlijk gezegd!
Cioccolato schreef:Ik wil een nieuwe martingaal, borstuig, voortuig. Hoe je het ook wil noemen.
Zit nu erg te twijfelen over welke. Een 5 punts, of 1 die ook nog over de hals gaat, of 1 die rechtsstreekt naar het zadel gaat.
Wat een uitleg he?
Over de hals is handig als ik ''m ook gebruik voor mn jonkie straks, maar dan kan ik er altijd nog 1 aanschaffen..
Dilemmaaaaa's
Ik heb een topic aangemaakt met klein overzicht van onze sgw's tot nu toe. Onderaan ook een stukje film. Wel leuk voor diegene die ze niet zien op FB
[SGW-ITP] Vosje volop in de eventing
vibabu schreef:Ik ga lekker 2 dagen dressuren en zondag 2 rondjes springen.
Net super goede les gehad. Hele simpele lijntjes die heel laag stondenenige waar ik mee bezig was was gehoorzaamheid en dat ging best aardig af. Ik bleef rustig en bleef netjes wachten. Zelfs toen instructeur de hindernis ineens op 120 zette. Hij meteen weer in de ankers want schrok dat het ineens zo hoog was *zucht* maar het lukte me om de 2e keer niet ineens te gaan duwen maar gewoon rustig te wachten. Trots op mezelf
Nann__ schreef:Eva, nog naar Bunschoten geweest? Ik ga morgenochtend.
Wij hadden gister springles en het ging echt zo fijn! 'Normaal' weigert hij de eerste sprong altijd maar nu kon ik hem bij elke keer dat hij twijfelde, heel makkelijk overhalen. Helemaal blij met m'n paard! Zaterdag maar weer een keer starten. Had een nieuwe wedstrijd set gekocht dus vind het alleen daarom al leuk om te starten.![]()
Zijn er toevallig mensen zaterdag in Kootwijk?
Cioccolato schreef:Twijfel twijfel.
Ik ben idd ook bang dat als ik er 1 rechtstreeks naar het zadel koop deze niet mooi over de schouder valt. Denk dat ik opzoek ga naar 1 die gewoon een band over de hals heeft.
Thanks voor jullie meningen
Pantykous schreef:Ik had eerst een martingaal/borsttuig met van die clipjes aan het zadel, maar nu heb ik deze van Dy'on. Vind 'm erg fijn, en ligt ook fijner voor het paard heb ik het idee.
vibabu schreef:Die zwarte tapijtsnippers hebben wij ook in de bak liggen buiten. Al ligt er wel een eb en vloed bodem onder maar als de pomp even niet aangestaan heeft (of het heeft te weinig geregend) dan wordt die heel snel mul. Vind hem niet lekker springen, heb het gevoel dat ze bij de afzet teveel veren en daardoor niet goed af kunnen zetten.