Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sterre98 schreef:Ik ben ook echt een neuroot nu haha.
Had eergisteren een droom dat ik 167 had maar dat het protocol ook niet klopte aangezien er stond dat ik wel een cap moest dragen, en dat ik het achteruit meer moest doen
Vannacht had ik een droom dat ik 187 -2 had omdat ik een stemgeluid ergens had geproduceerd![]()
Dan toch liever de 187
Sterre98 schreef:Ja stiekem wel dus
Heel stom haha.
Maar vind het ook zo leuk dat het weer kan!
Als straks het nieuwe platform er is ga ik ook mijn startkaart officieel aanvragen en om de week proefjes rijden.
De spanning eruit rijden en hopelijk puntjes binnen rijden en lekker naar de verschillen kijken
linda2008 schreef:Ik heb mijn punten ook terug van de 19e
Beetje gemengde gevoelens bij moet ik eerlijk zeggenHeel blij met 183 en dus een winstpunt
Maar de proef van de 12e was 187 en die was echt een pak rommeliger. Nou kan ik in die proef natuurlijk een beetje "gematst" zijnmaar ik vind deze wel pittig beoordeeld. En ik zeg dat echt niet snel want ik ben altijd mega kritisch op mijzelf en ik schat mezelf altijd lager in...
Nu toch beoordeeld als een 6-jes proef, ook onderdelen waar ik normaal 7ens op haal en welke in deze proef zelfs nog beter gingen![]()
Ook de opmerkingen (wel heerlijk lekker vol protocol! echt héél blij mee!) veel over "moet meer op achter" "meer gedragen" "meer bergopwaarts" vind ik niet geheel passend bij L-niveau....Althans... ik ben er nog nooit eerder op aangesproken, maar uiteraard vat ik het wel op als nuttige feedback dus ik ga er zéker mee aan de slag
![]()
xRoossie95 schreef:Ja die verbinding vind ik een lastig punt. Ik hoor m heel vaak. Ook van stalgenoten en mn zus bijvoorbeeld. Maar ik voel gewoon druk op mn teugels dus wil ze eigenlijk niet korter nemenMaar schijnbaar is t wel echt een ding..
De rest van het basis stuk ben ik met je eens hoor
Yvank_ schreef:In de L wordt er natuurlijk wel al meer meer gevraagd dat het een horizontaal evenwicht is en het paard al iets meer gesloten gaat dan in de B. En zeker in L2 alweer meer dan de L1.