Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

saltshaker23

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 11:31

Hier oor in de refresmodus vandaag. Het is ook niet fijn dat ik thuis werkt op mijn computer, en ook weinig meetings vandaag...

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 11:32

sott schreef:
Hier oor in de refresmodus vandaag. Het is ook niet fijn dat ik thuis werkt op mijn computer, en ook weinig meetings vandaag...

Herkenbaar _O-

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 11:38

Ik ben ook echt een neuroot nu haha.

Had eergisteren een droom dat ik 167 had maar dat het protocol ook niet klopte aangezien er stond dat ik wel een cap moest dragen, en dat ik het achteruit meer moest doen :+

Vannacht had ik een droom dat ik 187 -2 had omdat ik een stemgeluid ergens had geproduceerd _O-

Dan toch liever de 187 _O-

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 11:39

Sterre98 schreef:
Ik ben ook echt een neuroot nu haha.

Had eergisteren een droom dat ik 167 had maar dat het protocol ook niet klopte aangezien er stond dat ik wel een cap moest dragen, en dat ik het achteruit meer moest doen :+

Vannacht had ik een droom dat ik 187 -2 had omdat ik een stemgeluid ergens had geproduceerd _O-

Dan toch liever de 187 _O-

Er heel erg mee bezig dus hahaha

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 11:42

Ja stiekem wel dus :+
Heel stom haha.

Maar vind het ook zo leuk dat het weer kan!
Als straks het nieuwe platform er is ga ik ook mijn startkaart officieel aanvragen en om de week proefjes rijden.
De spanning eruit rijden en hopelijk puntjes binnen rijden en lekker naar de verschillen kijken :)

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 11:47

sott schreef:

En toch net binnengekregen - 191, heel blij mee, ik had veel slechter verwacht!

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 11:48

Sterre98 schreef:
Ja stiekem wel dus :+
Heel stom haha.

Maar vind het ook zo leuk dat het weer kan!
Als straks het nieuwe platform er is ga ik ook mijn startkaart officieel aanvragen en om de week proefjes rijden.
De spanning eruit rijden en hopelijk puntjes binnen rijden en lekker naar de verschillen kijken :)

Doen! Kan je alleen maar van leren

marieke_483

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 11:49

Jaa ik heb ook mn punten van de 19de ook terug! 182,5 :D
Dit keer een jury die zich helemaal uitgeleefd heeft met onderstrepen en commentaar erbij, super fijn! Overal staat wat benoemd en onderstreept zodat ik precies kan zien waar ik de punten laat liggen / waar kansen liggen voor hogere punten.
Nu mooi het protocol erbij pakken en het filmpje nog een paar keer bekijken.. :)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 11:54

Sott en Marieke, gefeliciteerd!!

Marieke, leuk is dat he? Nog even checken met filmpje en protocol, zo ontzettend leerzaam!

Sterre, ja leuk, gewoon doen :)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:05

Ik heb mijn punten ook terug van de 19e :D
Beetje gemengde gevoelens bij moet ik eerlijk zeggen :o Heel blij met 183 en dus een winstpunt :j
Maar de proef van de 12e was 187 en die was echt een pak rommeliger. Nou kan ik in die proef natuurlijk een beetje "gematst" zijn ;) maar ik vind deze wel pittig beoordeeld. En ik zeg dat echt niet snel want ik ben altijd mega kritisch op mijzelf en ik schat mezelf altijd lager in...
Nu toch beoordeeld als een 6-jes proef, ook onderdelen waar ik normaal 7ens op haal en welke in deze proef zelfs nog beter gingen :o

Ook de opmerkingen (wel heerlijk lekker vol protocol! echt héél blij mee!) veel over "moet meer op achter" "meer gedragen" "meer bergopwaarts" vind ik niet geheel passend bij L-niveau.... :? Althans... ik ben er nog nooit eerder op aangesproken, maar uiteraard vat ik het wel op als nuttige feedback dus ik ga er zéker mee aan de slag :j :)

marieke_483

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:07

@Linda: Jij ook gefeliciteerd! Dat vind ik altijd fijn inderdaad, ik probeer ook altijd mijn "live" proeven gefilmd te krijgen maar dat lukt niet altijd even goed.. Het mooie hieraan is dat je ook letterlijk op hetzelfde punt zit als de jury bij het terugkijken, dat maakt het nog leerzamer :D

_Gerdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:11

Hopelijk kan met het nieuwe platform een pushbericht geregeld worden als je punten erop staan

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:22

_Gerdien_ schreef:
Hopelijk kan met het nieuwe platform een pushbericht geregeld worden als je punten erop staan

Dat zou inderdaad top zijn!

Gefeliciteerd iedereen met de punten!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:30

Gefeliciteerd iedereen met de punten!
Hier ook even gespiekt, maar nog geen punten terug helaas.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:40

Gefeliciteerd met de punten!! Ik blijf nog even refreshen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:54

linda2008 schreef:
Ik heb mijn punten ook terug van de 19e :D
Beetje gemengde gevoelens bij moet ik eerlijk zeggen :o Heel blij met 183 en dus een winstpunt :j
Maar de proef van de 12e was 187 en die was echt een pak rommeliger. Nou kan ik in die proef natuurlijk een beetje "gematst" zijn ;) maar ik vind deze wel pittig beoordeeld. En ik zeg dat echt niet snel want ik ben altijd mega kritisch op mijzelf en ik schat mezelf altijd lager in...
Nu toch beoordeeld als een 6-jes proef, ook onderdelen waar ik normaal 7ens op haal en welke in deze proef zelfs nog beter gingen :o

Ook de opmerkingen (wel heerlijk lekker vol protocol! echt héél blij mee!) veel over "moet meer op achter" "meer gedragen" "meer bergopwaarts" vind ik niet geheel passend bij L-niveau.... :? Althans... ik ben er nog nooit eerder op aangesproken, maar uiteraard vat ik het wel op als nuttige feedback dus ik ga er zéker mee aan de slag :j :)

In de L wordt er natuurlijk wel al meer meer gevraagd dat het een horizontaal evenwicht is en het paard al iets meer gesloten gaat dan in de B. En zeker in L2 alweer meer dan de L1.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 13:03

L1 of L2 Linda2008?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 13:28

xRoossie95 schreef:
Ja die verbinding vind ik een lastig punt. Ik hoor m heel vaak. Ook van stalgenoten en mn zus bijvoorbeeld. Maar ik voel gewoon druk op mn teugels dus wil ze eigenlijk niet korter nemen :') Maar schijnbaar is t wel echt een ding..

De rest van het basis stuk ben ik met je eens hoor

Dat heeft niks met de teugels korter maken te maken. Maar meer van achteren naar voren. Dan krijg je die verbinding vanzelf goed.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 13:36

Yvank_ schreef:
In de L wordt er natuurlijk wel al meer meer gevraagd dat het een horizontaal evenwicht is en het paard al iets meer gesloten gaat dan in de B. En zeker in L2 alweer meer dan de L1.

Ja uiteraard :j maar horizontaal evenwicht is nog wel een heel verschil met opgericht ;)
Begrijp me niet verkeerd; het is niet dat ik het er niet mee eens ben ofzo hoor ;) maar ik vond het wel een stuk pittiger dan mijn 2 eerdere proeven (die ik persoonlijk minder vond gaan).

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 13:40

Ik heb mijn punten terug, 195,5!!
Een heel leuk protocol, onwijs blij mee!
Ik mag nu L1 gaan starten *\o/* <3

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 13:41

Gefeliciteerd Jennifer!!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 13:50

Super leuk! Gefeliciteerd!

Vorige x had ik mijn punten super snel, had ze dinsdag ingestuurd en kreeg ze donderdag al.

Nu woensdag ingestuurd en ben natuurlijk veel te ongeduldig :+

Ga zometeen maar lekker paardrijden, dan ben ik ook afgeleid _O-

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 13:55

Ik heb mijn punten ook terug, ik had er 178. Wel wat feedback en ondanks dat het niet heel uitgebreid is, is het wel duidelijk wat de jury bedoelt.

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 13:57

Oh wat spannend nu er steeds meer punten binnen komen!!
Ik heb mijn film dinsdag ingeleverd, dus ik verwacht dat ik nog wel moet wachten tot na het weekend.

Gefeliciteerd iedereen met de punten en Jennifer, jij met je promotie naar de L1! :)

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 13:57

Hilli schreef:
Ik heb mijn punten ook terug, ik had er 178. Wel wat feedback en ondanks dat het niet heel uitgebreid is, is het wel duidelijk wat de jury bedoelt.

Had ik ook, misschien hadden we dezelfde jury? :P Ik had een krap winstpuntje, commentaar was kort maar duidelijk en helemaal terecht.