Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:40

Ik heb zaterdagmiddag ingeleverd :P
Ik heb gistermiddag contact gehad met KNHS (over iets anders) en toen kreeg ik ook te horen: "De uitslag van het evenement van 19 november hebben we terug van de jury en kan je binnenkort ook verwachten".
Nou..... dat hadden ze beter niet kunnen zeggen want nu ben ik extra ongeduldig :+ :') haha!

Voor de 12e toch niet veel meer? Sjelle misschien? Of mis ik er nog een aantal?

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:44

linda2008 schreef:

Ik heb een vriendin die op de dinsdag heeft gefilmd voor de 12e en nu ook nog zit te wachten dus die tel ik ook mee.

SilviaKok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:44

bobje26 schreef:
Nou, 179.5 met 7'ens en 4'en maar ik vind het op die 0.5 zo zuur. Dan had ik liever 175 gehad. :')

Je mag mijn 175 wel hebben, XD Wil ik jou 179,5 wel! hahaha

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:46

linda2008 schreef:
Ik heb gistermiddag contact gehad met KNHS (over iets anders) en toen kreeg ik ook te horen: "De uitslag van het evenement van 19 november hebben we terug van de jury en kan je binnenkort ook verwachten".
Nou..... dat hadden ze beter niet kunnen zeggen want nu ben ik extra ongeduldig :+ :') haha!

Haha, dat had ik ook toen ik een PB had gehad van een bokt jurylid. Dan is niks weten nog beter :')

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:46

linda2008 schreef:

Nohh dat zeg je toch niet, pure kwelling!! _O- :')

SilviaKok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:47

Kaitlyn schreef:
Ik heb nog steeds niet gecheckt voor 19-11, maar ben wel nieuwsgierig. :')

Van vrienden van mij hadden ze voor het eerst gefilmd afgelopen weekend met hun dochter. Meisje was zo zenuwachtig, krijg ik het filmpje met de vraag of ik wilde insturen want ze waren bang dat ze het niet goed zouden doen. Dus ik het filmpje kijken, zijn ze het paspoort vergeten te filmen. Dus dat gemeld, foto's ervan gekregen en direct de KNHS geappt met foto's van het paspoort en of ze voor 1 keer een uitzondering konden maken.
Denk dat ie terug komt, maar hoop voor het meisje dat het voor deze keer mag. Vond het al zo stoer van haar dat ze durfde. :(:)

Anders insturen als HC, dan kan ze wel dr beoordeling terug krijgen, wel zo leuk voor de moeite en om de volgende proef nog beter in te gaan!

Sterre98

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:48

Ik ben stiekem ook al aan het refreshen :+

Heeft helemaal geen zin aangezien ik m gisteren pas heb ingestuurd, maar toch :+

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:49

Wij wachten ook op punten van de 19e, m2 zaterdag ingestuurd. :o

SilviaKok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:51

Mosh schreef:
Ah ik baal. Denk je alles te hebben, proefje in hoofd gestampt enzo. Paspoort dus niet gefilmd :+ Nu twijfelde ik toch al over insturen. 1e keer filmen paar mooie vliegende wissels, drafgedeelte storingen. 2e keer drafgedeelte mooi en wissels slecht. Ga ‘t maar niet insturen. Alvast generale voor nieuwe events in december.

De rest gefeliciteerd met de behaalde punten!

Zeker insturen maar dan als HC, krijg je namelijk wel feedback! beter dan helemaal niks voor die 7,50!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:02

Ik heb in ieder geval een filmcheck gedaan voor de 19e :j

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:08

Ik heb mijn punten voor de 19e net terug (zondag ingestuurd). Weer een winstpuntje er bij *\o/* Wel echt een 6’jes proef ( en zo is die ook beoordeeld). Succes met refreshen iedereen!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:11

Gefeliciteerd Dewi!!

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:23

Ik heb ook de punten voor de 19e binnen. Vond m zelf echt een van de betere proeven, helaas de jury niet :')

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:25

Roossie, he jammer zeg!!

Roossie en Urosa, nou dat dus! Pure kwelling hahaha

Ik heb KNHS toch even bericht over mijn te veel bijgeschreven winstpunt en ze waardeerde de eerlijkheid, er was inderdaad iets niet goed gegaan. Dus helaas, het was geen teken dat mijn proef van de 19e een winstpunt opleverde ;) :P hihi

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:30

Balen Roosie!

En jij ook Linda, zou toch leuk geweest zijn ;-). Maar wie weet. Heb je wel winst.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:34

Hier mijn punten van 19/11 terug. 195 in het M2 :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:35

linda2008 schreef:
Roossie, he jammer zeg!!

Roossie en Urosa, nou dat dus! Pure kwelling hahaha

Ik heb KNHS toch even bericht over mijn te veel bijgeschreven winstpunt en ze waardeerde de eerlijkheid, er was inderdaad iets niet goed gegaan. Dus helaas, het was geen teken dat mijn proef van de 19e een winstpunt opleverde ;) :P hihi

Aaah das jammer, maar misschien toch nog?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:37

SilviaKok schreef:
Kaitlyn schreef:
Ik heb nog steeds niet gecheckt voor 19-11, maar ben wel nieuwsgierig. :')

Van vrienden van mij hadden ze voor het eerst gefilmd afgelopen weekend met hun dochter. Meisje was zo zenuwachtig, krijg ik het filmpje met de vraag of ik wilde insturen want ze waren bang dat ze het niet goed zouden doen. Dus ik het filmpje kijken, zijn ze het paspoort vergeten te filmen. Dus dat gemeld, foto's ervan gekregen en direct de KNHS geappt met foto's van het paspoort en of ze voor 1 keer een uitzondering konden maken.
Denk dat ie terug komt, maar hoop voor het meisje dat het voor deze keer mag. Vond het al zo stoer van haar dat ze durfde. :(:)

Anders insturen als HC, dan kan ze wel dr beoordeling terug krijgen, wel zo leuk voor de moeite en om de volgende proef nog beter in te gaan!

Nog niks gehoord dat het niet goedgekeurd is en hier werd eerder al aangegeven dat het meestal gewoon beoordeeld wordt, dus ik hoop het. :j

Net voor het eerst gekeken of ik al punten van de 19e heb (afgelopen zaterdag ingestuurd) maar nog niet helaas. :D

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:37

Veertje, wauw mooi! gefeliciteerd!

WenK en Anneruth, haha mijn hoop is nog niet vervlogen (ik had een goed gevoel over die proef) ik wacht het (on)geduldig af ;)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:39

Veertje99 super mooie punten, gefeliciteerd!

XRoossie95, jammer! Maar eindelijk alles binnen toch?

Gefeliciteerd DewiFoto!

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:43

De eerste punten druppelen binnen! Gefeliciteerd met de winstpunten en roossie jammer dat het anders voelde!
Ik ga verder refreshen...

SilviaKok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:43

veertje99 schreef:
Hier mijn punten van 19/11 terug. 195 in het M2 :D

Kijk, dat zijn mooie berichten! Gefelicteerd!

Ik nog niks helaas van 19e!
Maar wachten geduldig af!

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:47

urosa schreef:
XRoossie95, jammer! Maar eindelijk alles binnen toch?

Ja alle punten zijn nu weer binnen :j

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:49

Marjolein schreef:
Ik snap dat het soms niet bevredigend is als je een proef terugkrijgt waarbij de punten niet kloppen met je gevoel. Als je dan ook nog eens weinig tot geen commentaar erbij hebt zit je met een heleboel vragen. Punt voor punt laten herbeoordelen lijkt me wat vergaan, maar ik zou zelf contact opnemen met de KNHS en vragen of ze je in contact kunnen brengen met het jurylid. Normaal zou dat na de wedstrijd ook kunnen.

Dit inderdaad :) Het gaat inderdaad ook echt niet om het opnieuw beoordelen met punten, want de punten zijn zoals ze zijn en dat kan gewoon! Alleen wil ik graag leren van mijn fouten, en als er dan weinig tot niets bij staat dan gaat dat moeilijk.
Hebben mensen dat al wel eens gedaan, vragen om contact met het jurylid?

Van harte veertje99 en DewiFoto! En jammer Roossie, dan is het gevoel dus toch anders dan het beeld.

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:54

Ah wat spannend nu steeds meer mensen hun punten binnen krijgen! Gefeliciteerd voor de mensen met punten! En Veertje, wauw mooie score zeg!!

Ik probeer in de app te vinden waar het staat, maar kan het misschien kloppen als je met een nieuw paard gestart bent dat er nog helemaal niets staat? Was echt aller eerste wedstrijd