[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

vibabu

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 17:48

Nou ik weet dat er mensen zijn diebvanwege hun werk geen Facebook hebben. Ik heb wel Facebook maar die vereniging niet geliked dus ook niet gezien.

Ga je ook meteen M starten Laura? Of flexibel?

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 18:07

Wat raar vibabu, niet netjes idd!
Ik ga voorlopig nog geen M haha. L gaat nu net weer goed dus eerst nog lekker hier rondrijden want we hebben geen haast :)
Vind het wel leuk nu die oxers wat breder gaan dat je van die leuke zweef momenten krijgt O:)
Afbeelding

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 19:50

vibabu schreef:
Ik zou vandaag wedstrijd hebben maar hoorde via stalgenoot dat de wedstrijd afgelast is. M'n zus had nog op startlijsten gekeken maar daar stond niks op dus die is gewoon naar stal gegaan. Bleek op Facebook te staan dat het afgelast was. Handig als je die vereniging niet op Facebook heb, of helemaal geen Facebook heb :/

Dat heb ik laatst precies hetzelfde meegemaakt. Vond dat ook echt niet netjes, het is dat 'n stalgenootje me erin tagde. -O-

Gefeliciteerd Laura! Super gedaan. Groot gelijk om nog even door de L rond te blijven hobbelen, vind dat al hoog zat. _/-\o_ :')

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 20:14

Pff niet netjes om dat alleen op fb te zetten! Zijn zat mensen die dat niet dagelijks bijhouden..

Gefeliciteerd met de winstpunten!

Hele mooie foto hierboven! Das altijd leuk, van die zweefmomenten :D

Vandaag heerlijke ronde gemaakt op concours! Beloond met 71,5 punten, en daarmee 15e van de 60 :) heel tevreden!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 12:29

Vibabu, jeetje wat slordig zeg!

Jaaaa Laura, super goed joh! *\o/*

Bokworst, gefeliciteerd!!

Gisteren crosstraining in Putten gehad en Dior pakte zo fijn aan! Echt genoten van de kleine doerak!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:21

Vibabu, ik hoorde laatst inderdaad ook al zoiets waarbij het alleen op Facebook vermeld stond en niet via startlijsten.. Snap niet waarom je dan niet de moeite neemt het ook even op startlijsten te vermelden..

Laura, had het al gelezen maar super goed! Ik vind M ook echt heel hoog hoor := Ik zie mezelf ook nooit L rijden haha. Maar Mickey gaat dus weer helemaal goed? :)

Bokworst, gefeliciteerd!

Sanne, ik ben zo verliefd op Dior! <3 Zag al wat foto's voorbij komen op Facebook, wat een leuk dier! Waren de sprongen hoog?

Eva, als je een keer gaat trainen of les hebt in Bunschoten wil je mij dan een berichtje sturen? Ik vind het super leuk om foto's te maken van het springen. Moet nog heel erg mijn camera leren kennen hoor en ben absoluut geen goede fotograaf maar vind het erg leuk om te doen. :)

Wij gaan morgen naar Bunschoten even kijken hoe het gaat en als hij goed voelt, doen we woensdag mee. :D

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:27

Nann, aah lief! Het waren lekkere basic sprongen, niet echt hoog. Maar voor Dior helemaal prima voor dit moment. :)

Ik hoop dat je woensdag kunt starten!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:54

Haha ik vond het L eerst ook dood eng en nu eigenlijk niet meer. Zelfde met t B in et begin :P
Ik zou woensdag eerst ook naar Bunschoten gaan maar m'n vader heeft ineens allemaal afspraken :(

Netjes bokworst!!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:01

Jammer Laura! Wanneer heb je je volgende wedstrijd op gegeven?

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:07

Hebben nog niks gepland nu staan. Heb zondag wel bog crossles op t Knhs centrum!

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:33

Top Sanne!

Hoe vaak gaan jullie op concours? Wekelijks of minder vaak?

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:51

We proberen sowieso twee keer in de maand te gaan en als mijn vader meer tijd heeft gaan we soms wat vaker :)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:56

Wij konden vandaag niet naar Bunschoten omdat er geen parcours staat. Nu weet ik ook niet of morgen mee doen een goed idee is.. :( Kan thuis wel springen maar mijn onzekerheid ligt niet bij een simpele sprong. Juist bij planken/hekjes etc.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:25

Nann__ schreef:
Wij konden vandaag niet naar Bunschoten omdat er geen parcours staat. Nu weet ik ook niet of morgen mee doen een goed idee is.. :( Kan thuis wel springen maar mijn onzekerheid ligt niet bij een simpele sprong. Juist bij planken/hekjes etc.

Balen zeg! Ik zou dan voor het vertrouwen misschien toch thuis blijven morgen, en volgende week weer gaan springen bij Groenendaal. Ik heb volgende week ook weer les dus dan zal ik je een seintje geven :D

_bokworst schreef:
Top Sanne!

Hoe vaak gaan jullie op concours? Wekelijks of minder vaak?

Het liefst wekelijks maar ik probeer in ieder geval 2x in de maand aan te tikken. :j

Wat zuur Vibabu, startlijsten.nl updaten lijkt me ook niet zo'n grote moeite eigenlijk.

paljaslaura schreef:
Wat raar vibabu, niet netjes idd!
Ik ga voorlopig nog geen M haha. L gaat nu net weer goed dus eerst nog lekker hier rondrijden want we hebben geen haast :)
Vind het wel leuk nu die oxers wat breder gaan dat je van die leuke zweef momenten krijgt O:)
[ [url=m/EfwLpf.png]Afbeelding[/url] ]

Gaaaaf Laura! En gefeliciteerd met je punten voor het M :D

Ik ben met Sanne naar de crossclinic geweest, dat was echt super gaaf!
https://youtu.be/OgrIXl0uXXQ

Hij werd erg enthousiast :j

Linda van diepen is hier vandaag geweest dus hij heeft nu 4 dagen vrij. Zou zondag naar Hilversum gaan maar helaas.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:50

Concours wisselt tussen een paar maand niet tot een paar keer per maand.

Wanneer je niet zeker bent, zou ik het overslaan. Komen nog genoeg kansen om te starten. Hebt er niets aan als je het vertrouwen verder zou schaden toch?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:58

Bij mij ongeveer hetzelfde Margriet.. Dan heel druk met concours en dan heel weinig :+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:10

Ik heb me net voor een hele trits ingeschreven tot mn vakantie :D

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:26

Sodeju. KNHS moet nog de resultaten van half april verwerken. Die schieten op. Meende dat ze zeiden dat alles sneller zou gaan door de digitalisatie.

Wanneer is je vakantie Pantykous?

Mijn ouders gaan binnenkort op vakantie en alleen heen vind ik ook niet alles. Rijd de proeven wel uit het hoofd, maar dan zit ik wat met de papieren die de jury graag wil zien. Dus drie weken om weer extra te trainen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:34

Ze hebben een probleem met het accorderen sinds de software update, zou binnenkort opgelost moeten zijn. De sportstanden van mijn paarden zijn sinds 20 maart niet meer bijgewerkt....

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:49

Lithya schreef:
Sodeju. KNHS moet nog de resultaten van half april verwerken. Die schieten op. Meende dat ze zeiden dat alles sneller zou gaan door de digitalisatie.

Wanneer is je vakantie Pantykous?

Mijn ouders gaan binnenkort op vakantie en alleen heen vind ik ook niet alles. Rijd de proeven wel uit het hoofd, maar dan zit ik wat met de papieren die de jury graag wil zien. Dus drie weken om weer extra te trainen.

Kun je die niet vooraf of achteraf laten zien dan? Hier wordt er eigenlijk nooit naar gevraagd. Alleen bij het aanmelden :')

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:56

Over het algemeen worden de papieren voordat je start door de jury bekeken.
Laatst bijgewerkt door Lithya op 24-05-16 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:56

Aaah joh, mijn dressuuruitslagen zijn al sinds juni 2015 niet meer bijgewerkt, terwijl ik in november en in april nog ben gestart. :') Springen is wel up to date tot en met maart. :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 08:02

Ik ga 3 augustus!

Zal eens kijken tot wanneer het is bijgewerkt hier.

Volgende maand m'n eerste cross, ben heel benieuwd! Zal ook wel proefjes moeten oefenen

Je zou eventueel iemand daar kunnen vragen of die even mee loopt voor je papieren Lithya?

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 09:26

Bij mij zijn zelfs enkele van maart nog niet verwerkt.. Vind dat best irritant eigenlijk.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 11:12

13 maart is de laatste bij mij bijgewerkt, zijn maar 6 winstpunten bij gekomen :')
Spannend Eva! Ik heb zondag crossles op het KNHS centrum met het monstertje