Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
vibabu schreef:Ik zou vandaag wedstrijd hebben maar hoorde via stalgenoot dat de wedstrijd afgelast is. M'n zus had nog op startlijsten gekeken maar daar stond niks op dus die is gewoon naar stal gegaan. Bleek op Facebook te staan dat het afgelast was. Handig als je die vereniging niet op Facebook heb, of helemaal geen Facebook heb :/
Nann__ schreef:Wij konden vandaag niet naar Bunschoten omdat er geen parcours staat. Nu weet ik ook niet of morgen mee doen een goed idee is..Kan thuis wel springen maar mijn onzekerheid ligt niet bij een simpele sprong. Juist bij planken/hekjes etc.
_bokworst schreef:Top Sanne!
Hoe vaak gaan jullie op concours? Wekelijks of minder vaak?
paljaslaura schreef:Wat raar vibabu, niet netjes idd!
Ik ga voorlopig nog geen M haha. L gaat nu net weer goed dus eerst nog lekker hier rondrijden want we hebben geen haast
Vind het wel leuk nu die oxers wat breder gaan dat je van die leuke zweef momenten krijgt![]()
[ [url=m/EfwLpf.png]Afbeelding[/url] ]
Lithya schreef:Sodeju. KNHS moet nog de resultaten van half april verwerken. Die schieten op. Meende dat ze zeiden dat alles sneller zou gaan door de digitalisatie.
Wanneer is je vakantie Pantykous?
Mijn ouders gaan binnenkort op vakantie en alleen heen vind ik ook niet alles. Rijd de proeven wel uit het hoofd, maar dan zit ik wat met de papieren die de jury graag wil zien. Dus drie weken om weer extra te trainen.