Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ezter schreef:Blanco coupons vragen heeft ook niet altijd nut
Ik heb ongeveer 25 feb mijn startkaart aangevraagd, had afgelopen vrijdag eerste wedstrijd...nou mooi dat startkaart er niet was. Ik heb ze op dinsdag gebeld, ja het duurde allemaal lang en ze zou mij een blanco coupon sturen zodat ik dan toch kon starten. Ze heeft mijn huisadres nog opgenoemd zodat het rechtstreeks naar mij zou komen...nou mooi niet dat ik iets binnenhad vrijdag dus![]()
(Ik heb trouwens uit de oude doos een coupon gezocht, zo'n kleine nog van bij de pony's en daarop alles doorgestreept en veranderd. De vereniging vond het goed dus..)

susi schreef:Ik ga knhs zodadelijk even opbellen hoor !

Ezter schreef:(Ik heb trouwens uit de oude doos een coupon gezocht, zo'n kleine nog van bij de pony's en daarop alles doorgestreept en veranderd. De vereniging vond het goed dus..)
loulou schreef:Ezter schreef:(Ik heb trouwens uit de oude doos een coupon gezocht, zo'n kleine nog van bij de pony's en daarop alles doorgestreept en veranderd. De vereniging vond het goed dus..)
oeiii daar ga je gezeik mee krijgen. ik heb daar dus een officiële waarschuwing voor gehad (zie een paar pagina's terug)
missanous schreef:ik wil lid worden van een rijvereniging en nu wil ik graag weten of er administratiekosten voor de startkaart bij komen
zo ja hoeveel is dat dan?
puma schreef:missanous schreef:ik wil lid worden van een rijvereniging en nu wil ik graag weten of er administratiekosten voor de startkaart bij komen
zo ja hoeveel is dat dan?
De behandelingskosten zijn 2,75
loulou schreef:Ezter schreef:(Ik heb trouwens uit de oude doos een coupon gezocht, zo'n kleine nog van bij de pony's en daarop alles doorgestreept en veranderd. De vereniging vond het goed dus..)
oeiii daar ga je gezeik mee krijgen. ik heb daar dus een officiële waarschuwing voor gehad (zie een paar pagina's terug)
dat lijkt me idd niet zo'n goed plan 
niet dat die iets goed te vinden hebben eigenlijk maar zij zouden ook beter moeten weten lijkt mij
?
Startkaarten zijn binnen
RoughRebel schreef:Startkaarten zijn binnen
![]()
Nog net geen 2 maanden geduurt.