Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 13:27

bliksemflits schreef:
Yvank_ schreef:
Lekker winstpunten schrapen.... Ze mogen wat mij betreft een stop van 1x per week doen per ruiter. Plenty mensen die graag willen en er op deze manier gewoon niet tussen komen.

En die 'winstpunten schrapen' opmerking blijf ik echt niet begrijpen, als je nu 2 proefjes in 1 week rijdt rij je er net zo veel als wanneer je 1x op wedstrijd gaat? :?

Idd, dat val in wezen ook wel mee. Verder snap ik wel wat ze bedoelt, veel mensen zouden graag mee willen doen en dat wordt ze zo niet echt gegund. Maar hee volgende week komen er weer nieuwe wedstrijden online en de knhs probeert ook de rubrieken te vergroten. Nieuwe rondes, nieuwe kansen zou ik maar zeggen! :D

bliksemflits

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 13:28

Ja had m'n berichtje net aangepast, wat jij zegt snap ik ook heel goed. Maar die opmerking 'winstpunten schrapen' slaat gewoon echt helemaal nergens op :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 13:30

Ik vind op wedstrijd gaan en je daar meten met de rest van de rubriek en klassement nog wel wat anders dan even thuis 4x op één dag hetzelfde proefje achter elkaarvoor de hele week opnemen. Dan kun je tenminste nog het commentaar van de ene wedstrijd toepassen in de andere :)

Maar hé dat is mijn mening erover.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 13:40

Yvank_ schreef:
Ik vind op wedstrijd gaan en je daar meten met de rest van de rubriek en klassement nog wel wat anders dan even thuis 4x op één dag hetzelfde proefje achter elkaarvoor de hele week opnemen. Dan kun je tenminste nog het commentaar van de ene wedstrijd toepassen in de andere :)

Maar hé dat is mijn mening erover.

Snap wat je bedoelt, maar tussen de 2 proeven die je op één wedstrijd rijdt kan je dat ook niet? En als je een weekend gaan starten kan je daartussen ook niet trainen? Dus ik zie dat verschil niet zo.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 13:56

Het kan zijn dat er voor dinsdag 28 april een plekje vrij gaat komen in de M2, beetje afhankelijk of ik voor die tijd weer op mijn paard kan zitten. |(

Mocht ik mijn plekje moeten opgeven dan zal ik het hier in het topic melden.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 13:58

Dat klinkt niet goed DreamGuide? :(:)

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:00

Iemand al resultaten terug van gisteren? Paar mensen die ik volg op instagram hebben al resultaten, die reden tussen de pony's

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:02

Nee, helaas een ienieminie drukplekje op haar rug. Zadelmaker staat bij mij op stal, dus ik hoop dat het voor dit weekend hersteld is en mijn zadel nagekeken. Anders heb ik pech gehad.

Ik zie toevallig dat ik net mijn punten van de proef van gisteren heb! Nog geen protocol. 194,5 punten in de M2 (bijna 2 winstpunten :') )

Zijn er mensen die het leuk vinden om de proef te zien?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:04

DreamGuide schreef:
Nee, helaas een ienieminie drukplekje op haar rug. Zadelmaker staat bij mij op stal, dus ik hoop dat het voor dit weekend hersteld is en mijn zadel nagekeken. Anders heb ik pech gehad.

Ik zie toevallig dat ik net mijn punten van de proef van gisteren heb! Nog geen protocol. 194,5 punten in de M2 (bijna 2 winstpunten :') )

Ja graag
Vind het altijd leuk om andermands proeven te sien

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:05

Hopelijk is het plekje snel weg, gelukkig is het ‘maar’ iets kleins.

Ja lijkt me leuk om te zien! Net jammer van dat halve puntje :')

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:06

Bij deze dan. Ik heb het paspoort stukje en mijn combinatie nummer er even afgeknipt, dat heb ik liever niet openbaar op het internet.

Kleine disclaimer, ik ben niet zo'n topruiter. :')

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:10

Haha wat zitten hier toch een jaloerse misgunners tussen :(:)

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:14

DreamGuide schreef:

Oh wat balen, zoiets kleins maar goed toch genoeg om niet te kunnen rijden. Hoop voor je dat het gauw is opgelost.

Oh my God, nu komt m’n stress weer terug hè! Gefeliciteerd met je winstpunt! Hoop dat de punten van de B er ook gauw op komen

Edit: sweetvanille, of het echt misgunners zijn weet ik niet. Het is ook best balen als je niet kon kijken of er nieuwe plekken zijn omdat je de hele dag moest werken en anderen voor alle evenementen staan ingeschreven. Ik heb daar ook best is van gebaald. En niet omdat ik het een ander niet gun, maar vooral omdat ik het mezelf ook gun :)) . Dus ergens snap ik dat wel een beetje. Maar daarom ben ik wel heel blij voor anderen dat het hen wel gelukt is om er op tijd bij te zijn!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:17

Prachtige punten zeg, mag je trots op zijn! :D

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:18

Die disclaimer is nergens voor nodig dreamguide, netjes gedaan hoor!

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:19

estell__ schreef:
DreamGuide schreef:

Oh wat balen, zoiets kleins maar goed toch genoeg om niet te kunnen rijden. Hoop voor je dat het gauw is opgelost.

Oh my God, nu komt m’n stress weer terug hè! Gefeliciteerd met je winstpunt! Hoop dat de punten van de B er ook gauw op komen

Edit: sweetvanille, of het echt misgunners zijn weet ik niet. Het is ook best balen als je niet kon kijken of er nieuwe plekken zijn omdat je de hele dag moest werken en anderen voor alle evenementen staan ingeschreven. Ik heb daar ook best is van gebaald. En niet omdat ik het een ander niet gun, maar vooral omdat ik het mezelf ook gun :)) . Dus ergens snap ik dat wel een beetje. Maar daarom ben ik wel heel blij voor anderen dat het hen wel gelukt is om er op tijd bij te zijn!

Je moet met je PC even kijken op MijnKNHS, en dan bij wedstrijdhistorie. Daar staan ze al als het goed is. :)

@Bliksemflits, ja ben er ook heel blij mee! Ik wil graag mijn laatste M2 puntjes halen zodat ik na de corona lekker Z kan gaan rijden.

@Aaidaa, dankjewel!!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:20

Ziet er netjes uit DreamGuide!

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:21

DreamGuide: ik ben gelijk naar m’n laptop gerend maar staat nog niets. Mijn wedstrijdhistorie is helemaal leeg haha

Edit; je filmpje ziet er netjes uit trouwens!
Laatst bijgewerkt door estell__ op 22-04-20 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:21

Leuk, hoop het voor je! Filmpje ziet er supernetjes uit!

De punten van de L1 van gister staan er nog niet op, ben nu ook heel benieuwd al verwacht ik eerlijk gezegd geen winstpunt voor deze :)

Ik heb er dan de 28e nog eentje staan (die gaan we zaterdag filmen) en dan met het commentaar lekker aan de slag en doortrainen :)) Als het lang aanhoudt pakken we er misschien eind Mei nog eentje mee!
Mijn instructrice vind het veel te leuk om te doen dus van haar mogen haar klanten iedere dag wel _O-

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:26

Hahaha, ja mijn moeder vond het ook stiekem erg leuk om te filmen. (Mocht ze toch nog even meer naar stal.)

Misschien is mijn proef toevallig als een van de eerste gejureerd. Komt vast nog wel!

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:32

Ziet er goed uit DreamGuide :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:43

DreamGuide schreef:
Hahaha, ja mijn moeder vond het ook stiekem erg leuk om te filmen. (Mocht ze toch nog even meer naar stal.)

Misschien is mijn proef toevallig als een van de eerste gejureerd. Komt vast nog wel!

Leuke proef hoor. Ben wel fan van je vos :)

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:46

Jester_ schreef:
De speurneus in mij zegt me iets dat je er 1 hebt aan je eigen berichten te lezen :+

Maar geeft toch niet, sommigen starten ook 3x in een weekend. Kan me wel voorstellen dat je het zuur vind als je er zelf niet tussenkomt

Heb er nog 1 van iemand anders bij. Mijn werk is oa paarden trainen en uitbrengen

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:55

bliksemflits schreef:
Leuk, hoop het voor je! Filmpje ziet er supernetjes uit!

De punten van de L1 van gister staan er nog niet op, ben nu ook heel benieuwd al verwacht ik eerlijk gezegd geen winstpunt voor deze :)

Ik heb er dan de 28e nog eentje staan (die gaan we zaterdag filmen) en dan met het commentaar lekker aan de slag en doortrainen :)) Als het lang aanhoudt pakken we er misschien eind Mei nog eentje mee!
Mijn instructrice vind het veel te leuk om te doen dus van haar mogen haar klanten iedere dag wel _O-

L2 staat er ook nog niet op, ben zo ontzettend benieuwd! Zeker omdat het de eerste en laatste keer was dat ik kon filmen.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:57

leuk om je proef te zien Dreamguide! Vindt het echt heel netjes!