Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ohja en ik reed natuurlijk bij beide proeven eens verkeerd.
wanneer heb je nou weer wedstrijd?
Nou wel fijn dat je in de eerste proef hoog hebt gescoord en dat je weet waar het aan ligt in je 2de proef. Kun je daar makkelijk aan gaan werken.
Nu lekker verder met conditie en spieren opbouwen en dan komt het wel weer.

Nouja, nog eventjes door oefenen

tegen mijn wiebel benen en het leek wel een stuk te schelen. Helemaal wiebel-loos gaat helaas niet lukken, daar zit mijn paard echt te slecht voor
Verkoper geloven op het feit dat hij recent is nagekeken en alles goed is? Wat is hierin gebruikelijk?
maar we zoeken voor nu even een goedkopere 1,5 paards trailer voor een jaar of 2-3. Daarna wordt het waarschijnlijk een nieuwe (evt. 2 paards).
gaat die er doorheen is de bodem rot 
absque_dubio schreef:Splinter, wat vind jij oud? Zie ze zelfs uit 82 voorbij komen. Ik zie enge dingen zoals dat de trailer op de snelweg instortmaar we zoeken voor nu even een goedkopere 1,5 paards trailer voor een jaar of 2-3. Daarna wordt het waarschijnlijk een nieuwe (evt. 2 paards).
Jouw verhaal maakt het wel iets minder eng.
vonneke schreef:Oooo dat is echt verschrikkelijk! Moet je zo ver rijden dat je zo vroeg op moet staan?