theadora99 schreef:Nou hier lukte er niets van haha. Nadat het vorige week zo goed was gegaan dacht ik leuk, gaan we vandaag nog een keer proberen. Ik was alleen wat later dan normaal (ga normaal in de ochtend) en het liep tegen opstallen aan, overal zat al hooi en biks in de stallen. Dus hij is er 1 keer gewoon vandoor gegaan aan de hand (draafde zo ineens keihard er vandoor, trok teugels zo uit mn handen door soort ministeiger (hij is 1.85 en ik 1.70 dus niet zo heel veel voor nodig als je het niet verwacht). Gepakt, de bak in die ook redelijk nat was, opgestegen maar hij was alleen maar aan het dribbelen. Schrok van elk klein rotdingetje en gebruikte het als excuus om heel hard te gaan draven. Doorzitten op hem gaat steeds beter met al dat oefenen haha. Heb hem 1 keer zelfs een soort pirouette moeten laten draaien om hem naar stap te krijgen, dus volgende week nieuwe poging haha.
Oo wat balen zeg dat het niet fijn ging! Hopelijk volgende keer weer beter
venivedivici schreef:Ik ben aangemeld bij de knhs komt ineens erg dichtbij!
Echt zo leeeeeuk!
Ladygiroc schreef:Misschien komen we elkaar wel een keer tegen primadonna, al start ik merendeel in Dordrecht zelf, zitten hier 3 verenigingen op zichtafstand..
Jill is heel de week gereden, ze is 5 *onee 6

* dus wil ze eigenlijk niet teveel dagen achter elkaar onder het zadel hebben omdat ze nog zo jong is.. dus ik dacht ik ga longeren maar toen ik op stal kwam vroeg stalgenootje of ik mee naar buiten ging. Nouja in mijn spijkerbroek dus maar een rondje buiten gedaan.
Rede dat ze zoveel gereden is dat wij alleen een buitenbak hebben dus een beetje voorsprong op een bevroren bak

Ik zal komende tijd nog niet bij Dordrecht komen. Is wel een stalgenootje van mij die daar veel rijdt. Ze stelde woensdag wel voor om in maart met haar mee te gaan naar Dordrecht omdat het daar heel fijn starten is. Maar ik ga eerst hier in Bleiswijk en Bergschenhoek rijden
Naar buiten is ook even lekker! Hoofdje lekker leeg maken en lekker gaan!
Brego93 schreef:De planning was eigenlijk om deze week voor het eerst zelf op te stappen bij Brego, maar het weer gooit daar even roet in. Hopen dat het snel bij trekt want wij hebben onze eerste endurance wedstrijd gepland in Maart. Als het lang duurt, dit weer, gaan we dat niet redden vanwege de vorst

.
Het weer werkt zeker even niet mee nu.. Hopelijk wordt er straks beter zodat jij ook kan gaan trainen!
Melewel94 schreef:heel misschien dit jaar officiële wedstrijden starten met m'n bijrijdpaard! heb enkel nog maar FNRS proefjes gereden op de manege en 2x meegedaan aan de zitcompetitie van de FNRS.
ik ben heel erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen, vooral die eerste keer op wedstrijd. waarschijnlijk gaan we eerst wat onderlinge proefjes doen om er even in te komen en wat te wennen met haar op een vreemde locatie. maar alles op z'n tijd! al is het in 2018...
[ [url=m/jyiH4P.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IFmWI1.png]Afbeelding[/url] ]
Lekker veel oefenen! Moet vast goed komen, en pas doen als het goed voelt
Ik heb ook alleen nog maar ervaring met fnrs proefjes, dus de knhs zal wel even anders zijn..
hielkebro schreef:Ik volg mee!
Ik ben van plan om mijn negen jarig bijrijdpaard wedstrijd klaar te maken. Ze is op latere leeftijd ingereden maar ze doet het super goed. Hier en daar zit er nog wel wat spanning waar ik aan moet werken.
Het is een fries, en het nadeel is dat ze rechts best stijf is en de rechter galop niet kan.
2 maand terug heb ik met haar een oefen wedstrijd gereden waar we 180.5 punten bij elkaar reden.
Ik hoop dit jaar te kunnen starten!
Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen!
Ik ben benieuwd naar een foto!
venivedivici schreef:Welkom welkom!
Heb een planning!
4 feb oefendressuur.
11feb oefenspringen.
En hopelijk 11 of 12 maart oefencross!
Heb me startkaart binnen

Goed bezig Lisa-Jo!
Ik wil dit weekend ook even kijken voor februari en kijken of ik ergens in de buurt een clinic ofzo kan vinden..
xVerax schreef:Ik heb me ook maar weer afgemeld voor dressuur aankomende zondag.. Paard was gister opeens kreupel

. Vandaag weer gekeken (voor zover dat kon met geen binnenaccommodatie en zoveel sneeuw) maar ze leek vandaag gewoon weer goed. Uit voorzorg toch afgemeld voor het weekend, vind ik ook geen eerlijke voorbereiding voor haar.
Ooooh wat balen zeg! 
Hopelijk loopt ze snel weer beter!
Toevallig las ik van de week een artikel dat rond deze tijd van het jaar paarden gevoeliger zijn voor peesblessures..