Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scheelt wel enorm in tijd dat ik op dit moment 24 of 48-uurs diensten heb, dan ben je ook relatief vaak vrij overdag

, lekker paard hoor glenstorm.
.
. Moeders moest vroeg op dus maar verplaatst naar zaterdagochtend, even snel voor concours er nog onder. Maakt gelukkig niet zo uit, ze loopt er niet minder om, woensdagavond nog een fijne springles gereden. paljaslaura schreef:Lekker gomir!
Mooi rondje glenstorm
Ooh war lekker zeg zoveel oefenspringen. Hier in NH/Utrecht is echt super weinig voor zover ik weet..
Het eerste jaar vaak de hoefsmid moeten bellen vanwege een lekke band
meestal kan hij redelijk snel komen. Deze week zijn ze weer gedaan en ze moeten wel blijven zitten want hoefsmid is straks een paar weken weg.
eerst L en dan M. Neem dit keer 1 mee omdat ik die andere liever eerst een rondje B doe voor het vertrouwen, maar de B is pas ergens eind van de middag en de eerste groep L en M in de ochtend. Volgende keer maar beide mee. Heb dit keer op zaterdag in de middag andere afspraken.
Hoe ver is je 3 jarige nu?
Nu volgende week maar weer. En week daarna rondje oefenspringen indoor, baan is daar vrij krap en flinke hindernissen dus wel lekker om even indoor in te komen. Heb met deze nog geen indoor gestart.
wat zijn jullie ervaringen er mee ?? Mijn wedstrijd set is nu ook bijna af

Maar ik ben zoo blij hoe Dona vooruit gaat!
nu ik sinds enkele weken met een ander passend zadel rijd weet ik direct waar de problemen weg kwamen, arm paard..