Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Het is ook allemaal zo snel gegaan gewoon niet te bevatten..
hele vlotte bevallingen en ik genees heel snel gelukkig. Paard heeft nu ook alleen maar op de wei gestaan dus we moeten toch lekker rustig opbouwen met zn 2en 
pitbullgup schreef:Proficiat nadita
@ askim: ja dinsdag maar met de 1e zat ik er ook al weer na 3 weken ophele vlotte bevallingen en ik genees heel snel gelukkig. Paard heeft nu ook alleen maar op de wei gestaan dus we moeten toch lekker rustig opbouwen met zn 2en
ik ben eline, net 16 en ik rij zo'n 3/4 maanden nu M2. We hebben nu 6 wp'en. Eigenlijk beheerst cylana alle oefeningen heel goed, alleen mijn spanning op wedstrijd zit ons tijdens de proef wat in de weg. Daar zijn we nu dus voornamelijk mee bezig. Thuis is Cylana zo goed als Z1 klaar.
_Rosa schreef:@Tinkels: super! Gefeliciteerd
Heb jij nog wat in de planning staan in de omgeving? Wellicht komen we elkaar dan tegen
.

Tinkels schreef:_Rosa schreef:@Tinkels: super! Gefeliciteerd
Heb jij nog wat in de planning staan in de omgeving? Wellicht komen we elkaar dan tegen
.
Ik heb 26 juli Bakkeveen
9 aug.. friese?
23 aug Haulerwijk
30 aug Oudehorne
We hebben nu namelijk 3 weken vakantie. Dus ff geen wedstrijd.
@ Cindy, misschien rijden wel wel eens bij elkaar in de baan? In welke hoek zit jij van Friesland?
ik ga ook naar bakkeveen!