Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat gaat echt wel lukken als je zulke punten rijdt. Natuurlijk is het een zwaardere klasse, maar als de basis zodanig is dat je zulke punten rijdt in het L2, dan komt dat in het M echt wel goed.

Ben blij als ik savonds rond 11 uur thuis ben omdat ik voor de verandering weer eens ben blijven plakken
vonneke schreef:Michelle77 schreef:Zie het niet zomaar als hardlopers zijn doodlopers. Ik kan niet veel wedstrijden rijden, dus als ik dan alles uit moet rijden, gaat het me echt te langzaam. Ik heb meestal 1 klasse per seizoen, onafhankelijk van het aantal punten.
MAAR het is wel afhankelijk van het paard, wat hij aankan. Nu in de lagere klasses vind ik het anders dan in de hogere.
Zelf "heb ik in de planning" heb lekker heel de zomer in het M1 te rijden. Dus die zal ik wel grotendeels uitrijden, maar dat is meer vanwege mijn vroege overgang ernaar en de regio in augustus. Daarna denk ik dat ik hem lekker thuishoud totdat hij klaar is voor het Z. Dat ik 't M2 oversla. Vind ik echt een rotklasse en Bo is zo ontzettend groot, dat ik niet weet of ik het wel zie zitten in die kleine baan. Kan ik beter in een 20 x 60 rijden.
Maar 1 klasse per seizoen vind ik ook niet hardlopen. Dat vind ik mensen die winstpunten sprokkelen en dan met 10 wp overgaan.

. Bij ons veel recreatieve ruiters/amazones maar ook wel een stuk of 15 wedstrijdruiters/amazones ene weer fanatieker als de ander
.